Speklap.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Herkennen de bezorgers je inmiddels omdat je echt een regelmatige besteller bent?
Zondag weer eens friet en bami-blok op. Met maijonaisse.quote:
We duiken hier niet weg voor de waarheid amice.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Onlogisch Best bizar dat je er trots mee loopt te paraderen dat je een goor varken bent?
Er zijn vormen van waarheid waarbij je niet als een dorpsmongool over het podium hoeft te rennen. Een tandje minder mag wel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We duiken hier niet weg voor de waarheid amice.
Nou, vooruit dan.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er zijn vormen van waarheid waarbij je niet als een dorpsmongool over het podium hoeft te rennen. Een tandje minder mag wel.
Waardeloze schooier dat je bent.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 21-11-2023 18:24. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
@:onlogisch @:yvonne @:coco @:madame_paon @:yats @:kyran like en doneer!
Ik had wat geld over en ben ik een gulle bui vanwege m'n vakantie.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 21-11-2023 18:24. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Misschien kan je een crompouce voor @onlogisch kopen dan.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had wat geld over en ben ik een gulle bui vanwege m'n vakantie.
Maar goed, mij wordt niks gevraagd dus zak er maar in.
Kun je zonder trots paraderen ? Hand in hand misschien ?quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Onlogisch Best bizar dat je er trots mee loopt te paraderen dat je een goor varken bent?
Geen idee hoe ik dat moet doen. Doe effe voor mij. PM me en ik stuur het bedrag per post naar je toe.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
Zak stront hier. Ik heb je altijd een scheetje gevonden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had wat geld over en ben ik een gulle bui vanwege m'n vakantie.
Maar goed, mij wordt niks gevraagd dus zak er maar in.
Dat is niet nodig hoor, maar wel lief.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik dat moet doen. Doe effe voor mij. PM me en ik stuur het bedrag per post naar je toe.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is niet nodig hoor, maar wel lief.
Hoe vaak heb jij nou al zelf een abo genomen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |