Er staat dat die buurt ook gewoon dicht is he.quote:Op woensdag 15 november 2023 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik dacht dat alles daar al weg was?
Wat betekent dit dan?quote:Op woensdag 15 november 2023 16:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Er staat dat die buurt ook gewoon dicht is he.
quote:The situation is under evaluation, and a formal evacuation has not been initiated as of now.
Staat ook allemaal in het originele artikel als je erop klikt, sluiten van de buurt is dan niet hetzelfde als evacueren van de buurt. Evacueren is dan denk ik alle spullen weghalen daar?quote:
Nou ja zolang al die pielietsie wagens nog niet keihard de stad uit rijden komt het op mij niet paniekerig overquote:Op woensdag 15 november 2023 18:25 schreef aloa het volgende:
Ben benieuwd wat er aan de hand is. Op de webcambeelden komt het paniekerig over
Op mij wel.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja zolang al die pielietsie wagens nog niet keihard de stad uit rijden komt het op mij niet paniekerig over
quote:Op woensdag 15 november 2023 18:29 schreef aloa het volgende:
Linkerkant heeft geen stroom meer...
[ afbeelding ]
quote:jpopelish
It makes sense to switch the power off to a deserted town. It served very little purpose and is a fire hazard when buildings are being cracked.
Zondag was zeer beperkt en mocht niet.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit heeft volgens mij nooit gemogen, maar okee.
Voor de duidelijkheid, dit was afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 15 november 2023 18:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dit is niet de eerste keer dat de stroom uitvalt in Grindavik
11. November 2023 – 11:53
No electricity in Grindavík
HS Veitur confirm the loss of power in the deserted town, but repairs are underway.
quote:De stroom viel uit in Grindavík om 16:49 uur ten oosten van Víkurbraut. Sigrún Inga Ævarsdóttir, informatiefunctionaris van HS Veitna, zegt in een interview met een persbureau dat de werknemers van het bedrijf de stad niet hebben kunnen betreden om de fout te diagnosticeren en dat het niet zeker is dat dit vandaag zal gebeuren.
quote:De halve stad is in duisternis gehuld. Het distributiesysteem van HS Veitna is op veel plaatsen beschadigd als gevolg van de aardverschuivingen. In delen van de stad in en rond Vesturbraut is er sinds zondag geen warm water meer.
Jeetje wat een hoogteverschil zeg als je het zo bekijkt.quote:
Dat is om de vulkaanuitbarsting 's nachts beter te kunnen zien op de webcamquote:Op woensdag 15 november 2023 18:29 schreef aloa het volgende:
Linkerkant heeft geen stroom meer...
[ afbeelding ]
Ja vastquote:Op woensdag 15 november 2023 20:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat is om de vulkaanuitbarsting 's nachts beter te kunnen zien op de webcam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |