quote:
Ik wou het net posten. Ben bang dat diegene het niet heeft overleefd.quote:Op donderdag 11 januari 2024 07:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Er is iemand in de scheur bij Grindavik gevallen, ze hebben hem nog steeds niet gevonden.
quote:A glacier has started to erupt from Grmsvatten and there is an increased chance of an eruption at the volcano.
quote:Deskundigen van het IJslandse Meteorologisch Bureau vrezen dat er binnen de verdedigingslinie van Grindavk een vulkaanuitbarsting zal uitbreken.
quote:Het lijkt erop dat magma onder Grindavkurbr is gekomen. Alle hulpverleners is verzocht de stad zo snel mogelijk te verlaten.
quote:De seismische activiteit bij Grindavk blijft zich naar het zuiden verplaatsen en er zijn nu meer aardbevingen geregistreerd onder het centrum van de nederzetting. Er wordt aangenomen dat Magma zich onder de stad bevindt.
Ik zag het toevallig.quote:Op zondag 14 januari 2024 09:08 schreef chufi het volgende:
Ik keek letterlijk 12 minuten geleden nog even ...
Ja hier goed te zien dat de lava stroom aan beide kanten van de wal stroomt en de fissure er doorheen loopt.quote:Op zondag 14 januari 2024 09:55 schreef aloa het volgende:
Die scheur is dwars door de dijk gegaan die ze net hadden gemaakt. Heeft helaas geen enkele zin gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |