Dit topic is voor meme's. succesquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:47 schreef ems. het volgende:
Ik vraag me altijd af of de mensen die plaatjes als bovenstaande creëren daadwerkelijk denken dat ze iets heel slims hebben gemaakt of dat ze het puur doen omdat ze weten dat het toch wel gretig wordt afgenomen door de eenvoudige doelgroep.
quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:47 schreef ems. het volgende:
Ik vraag me altijd af of de mensen die plaatjes als bovenstaande creëren daadwerkelijk denken dat ze iets heel slims hebben gemaakt of dat ze het puur doen omdat ze weten dat het toch wel gretig wordt afgenomen door de eenvoudige doelgroep.
Plaatjes en meme's @ems. Geen discussie topic. Dus wat de user onder je zei klopt. Plaatjes en meme's. Commentaar kan in andere topics En beledigingen richting de doelgroep die jij eenvoudig noemt mag je wel zeker achterwege laten.quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:13 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Dit topic is voor meme's. succes
Jammer dat ie onleesbaar isquote:
Iets over Forum, maar hey.. Het is een meme schijnbaar.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:33 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Mooi handschrift. De helft is niet te lezen.
Yup, het Russische complot rond FVDquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iets over Forum, maar hey.. Het is een meme schijnbaar.
Prima, dan weer verder met plaatjes en memesquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, het Russische complot rond FVD
Ik kan het overigens gewoon lezen.
quote:
Thousands march in Kyiv to oppose east Ukraine peace planquote:
Bron?quote:
Had iemand op de fp geplaatst.quote:
quote:
Als tegenhanger van Walt Disney's in het filmpje. Het is maar goed dat woke-links eigenlijk helemaal niets weet.quote:
Wie is they?quote:
"Ze" is nogal een breed concept, en er zijn nogal wat veranderingen geweest in de loop der jaren.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 00:57 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? je zit niet voor niets op bnw lijkt me, na al die jaren
Echtscheidingen, stress, vakantie doen dat ook.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:50 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Oorlogsmisdagers vs iemand die niet in de pockets zit bij de warlobby.
Ik wil een Tesla telefoon, gemaakt door Elon Godquote:
Gaat deze over FOX News dat Tucker Carlson ontsloeg toen zijn leugens meer geld gingen kosten dan ze opleverden?quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:41 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gaat deze over FOX News dat Tucker Carlson ontsloeg toen zijn leugens meer geld gingen kosten dan ze opleverden?
quote:
Geef toe, humor.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:00 schreef Bananenbennie het volgende:
Wat leuk dat Rutte nu ook zelf photoshopjes voor BNW maakt.
[ x ]
[ afbeelding ]
Zitten toch een hoop aanwijzingen in.
Je ziet zo'n van Houwelingen, helemaal blind van woede met het schuim op zijn mond, al bijna zijn telefoon kapot smijten.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:00 schreef Bananenbennie het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Het blijft een engnek. Provoceren daar zijn de huidige politici goed in.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:00 schreef Bananenbennie het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juli 2024 17:24 schreef controlaltendelete het volgende:
[..]
Het blijft een engnek. Provoceren daar zijn de huidige politici goed in.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juli 2024 17:24 schreef controlaltendelete het volgende:
[..]
Het blijft een engnek. Provoceren daar zijn de huidige politici goed in.
[ afbeelding ]
Ja, net als horoscopen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 08:44 schreef ems. het volgende:
Dat is het leuke van zo'n nietszeggende tekst. Iedereen kan z'n eigen interpretatie erop los laten.
1e is een valk, deze een feuunix die herrijst uit het as.quote:
Er was paar dagen geleden al een teaserquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |