In dat soort gevallen werken wij vanuit huis. Ik zou overigens niet afspreken met een zwangere vrouw als ik niet fit zou zijn of als mijn kind zoveel koorts had (ik hoop wel dat 41 een voorbeeld isquote:Op dinsdag 14 november 2023 09:24 schreef Myraela het volgende:
Thuisgebleven want verkouden.
Dat blijft toch een beetje tegen mijn pre-corona natuur ingaan.Maar aan de andere kant had ik het ook erg fijn gevonden als ik vorige week niet met twee mensen had afgesproken die beide bij aankomst zeiden 'Ik klink wel voor geen meter' of 'M'n kind had gisteren 41 graden koorts'.
Hier deels een mooie blauwe lucht, helaas zonder de mooie (zomer)zonquote:Op dinsdag 14 november 2023 07:56 schreef Karzai het volgende:
plaatje klopt niet![]()
Vanochtend is er af en toe zon en zijn er met name in het noorden en oosten buien. De wind komt uit west tot zuidwest en is boven land matig tot vrij krachtig, aan zee en op het IJsselmeer krachtig tot hard, windkracht 6-7. In het Waddengebied is de wind mogelijk eerst nog stormachtig, windkracht 8. Bovendien zijn er in het noordwesten en noorden eerst nog zware windstoten mogelijk van 75-90 km/u. In de loop van de ochtend neemt de wind af en verdwijnen de zware windstoten.
Vanmiddag is de zon maar af en toe te zien en komen er steeds meer buien voor, mogelijk met onweer en hagel. De wind waait uit het zuidwesten en is matig tot vrij krachtig, aan zee en op het IJsselmeer overwegend krachtig, windkracht 6. De middagtemperatuur is ongeveer 13°C.
Nee, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 14 november 2023 08:29 schreef Tuindier het volgende:
Weet je ook wat voor IETS ANDERS je wilt?
Ik ging gisteren voor het eerst in 1,5 week weer naar de sportschool. Dat voel ik nu wel.
Ik heb een bucketlist-ding waarvoor het nog langer moet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:04 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg het lange haar er weer af te doen, in een poging om dan wel een goed passende systeemhelm te kunnen vinden.
Ik ga ook naar de bieb, de tweedehandswinkel, de action, de opticien en iemand z'n 135123 planten water geven.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga ook naar de bieb, de tweedehandswinkel, de action, de opticien en iemand z'n 135123 planten water geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |