abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2023 @ 22:49:03 #1
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211287570
Goedenavond ,

Na mijn laatste zwangerschap ben ik in een hele negatieve spiraal terecht gekomen en gaf ik alles en iedereen de schuld van wat er verkeerd ging in mijn leven.

In het bijzonder heb ik 1 persoon het erg moeilijk gemaakt die mij probeerde te helpen. Ik heb hem meerdere keren bedreigd en constant lastig gevallen met mijn problemen.

Deze persoon heeft 1,5 jaar terug het contact verbroken met de mededeling dat hij het niet meer aan kon. Hier ben ik lang heel kwaad om geweest maar sinds een half jaar realiseer ik mij dat hij niet ander kon.

Sinds kort heb ik besloten mijn excuses aan te bieden voor alles wat ik hem aangedaan heb. Ook al is het lang geleden, zit het mij nog niet lekker dat het zo gelopen is. Een half jaar geleden had hij mij wel gebeld en leek er sprake te zijn van een “normale verhouding”.

Nu heb ik dus een bericht gestuurd met “goedenavond “, om het gesprek op gang te brengen. Hier komt dus geen reactie op.

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Zal ik mijn excuses gewoon aanbieden in een whatsapp bericht? Of komt dat erg opdringerig over aangezien hij niks terug stuurt? Of zal ik gewoon vragen of hij mij kan bellen als hij tijd heeft?

Ik kan natuurlijk ook niks meer sturen maar wil gewoon echt graag dat hij weet dat het mij spijt.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  maandag 13 november 2023 @ 22:56:49 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_211287648
"Mijn oprechte excuses voor [blablabla]. Je hoeft hier uiteraard niet op te reageren als je niet wil, wilde het gewoon gezegd hebben omdat het me echt spijt". Zoiets, en dan laten voor wat het is als diegene niet reageert.
pi_211287694
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 22:56 schreef kwiwi het volgende:
"Mijn oprechte excuses voor [blablabla]. Je hoeft hier uiteraard niet op te reageren als je niet wil, wilde het gewoon gezegd hebben omdat het me echt spijt". Zoiets, en dan laten voor wat het is als diegene niet reageert.
Als iemand niet reageert op je bericht en je wilt toch je excuses aanbieden, is het belangrijk om respectvol en geduldig te blijven. Hier zijn een paar stappen die je kunt overwegen:

1. Geduldig afwachten:
Het kan zijn dat de persoon gewoon meer tijd nodig heeft om te reageren. Soms hebben mensen tijd nodig om na te denken over wat ze willen zeggen of hoe ze willen reageren op een verontschuldiging.

2. Herinnering sturen:
Als er na een redelijke tijd nog steeds geen reactie is, kun je overwegen een korte herinnering te sturen. Houd het vriendelijk en respectvol. Soms kunnen berichten over het hoofd worden gezien, en het is mogelijk dat de persoon gewoon druk is.

Voorbeeldbericht: "Hallo [naam], ik hoop dat alles goed met je gaat. Ik wilde nogmaals mijn oprechte excuses aanbieden voor mijn eerdere gedrag. Als je tijd hebt, zou ik het op prijs stellen als we hierover kunnen praten. Bedankt."

3. Alternatieve communicatiemethode:
Probeer contact op te nemen via een andere communicatiemethode als je dit nog niet hebt geprobeerd. Als je bijvoorbeeld een bericht hebt gestuurd via tekst, kun je overwegen een e-mail te sturen of vice versa.

4. Persoonlijk contact vragen:
Als andere methoden niet werken, kun je voorzichtig vragen of de persoon bereid is om persoonlijk of telefonisch contact te hebben. Soms kan een direct gesprek effectiever zijn bij het overbrengen van emoties en het tonen van oprechte spijt.

Voorbeeldbericht: "Beste [naam], ik begrijp dat je misschien druk bent, maar ik wilde je laten weten dat mijn excuses oprecht zijn. Als je er de tijd voor hebt, zou ik graag persoonlijk of telefonisch met je willen praten. Laat me alsjeblieft weten wat voor jou het beste uitkomt. Bedankt."

Onthoud dat het belangrijk is om respectvol te blijven en de grenzen van de ander te respecteren. Soms kan het ook nodig zijn om te accepteren dat de persoon misschien niet klaar is om te reageren of het contact te herstellen.
  maandag 13 november 2023 @ 22:59:48 #4
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211287697
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 22:56 schreef kwiwi het volgende:

Dankjewel voor je reactie.

Ik vraag me af of vragen of hij kan bellen niet beter is? Met dit soort dingen weet ik nooit of het via whatsapp wel goed overkomt.

Ik wil niet dat hij het idee krijgt dat ik dit als excuus gebruik om weer contact te krijgen.
  maandag 13 november 2023 @ 23:00:44 #5
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211287707
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 22:59 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
Als iemand niet reageert op je bericht en je wilt toch je excuses aanbieden, is het belangrijk om respectvol en geduldig te blijven. Hier zijn een paar stappen die je kunt overwegen:

1. Geduldig afwachten:
Het kan zijn dat de persoon gewoon meer tijd nodig heeft om te reageren. Soms hebben mensen tijd nodig om na te denken over wat ze willen zeggen of hoe ze willen reageren op een verontschuldiging.

2. Herinnering sturen:
Als er na een redelijke tijd nog steeds geen reactie is, kun je overwegen een korte herinnering te sturen. Houd het vriendelijk en respectvol. Soms kunnen berichten over het hoofd worden gezien, en het is mogelijk dat de persoon gewoon druk is.

Voorbeeldbericht: "Hallo [naam], ik hoop dat alles goed met je gaat. Ik wilde nogmaals mijn oprechte excuses aanbieden voor mijn eerdere gedrag. Als je tijd hebt, zou ik het op prijs stellen als we hierover kunnen praten. Bedankt."

3. Alternatieve communicatiemethode:
Probeer contact op te nemen via een andere communicatiemethode als je dit nog niet hebt geprobeerd. Als je bijvoorbeeld een bericht hebt gestuurd via tekst, kun je overwegen een e-mail te sturen of vice versa.

4. Persoonlijk contact vragen:
Als andere methoden niet werken, kun je voorzichtig vragen of de persoon bereid is om persoonlijk of telefonisch contact te hebben. Soms kan een direct gesprek effectiever zijn bij het overbrengen van emoties en het tonen van oprechte spijt.

Voorbeeldbericht: "Beste [naam], ik begrijp dat je misschien druk bent, maar ik wilde je laten weten dat mijn excuses oprecht zijn. Als je er de tijd voor hebt, zou ik graag persoonlijk of telefonisch met je willen praten. Laat me alsjeblieft weten wat voor jou het beste uitkomt. Bedankt."

Onthoud dat het belangrijk is om respectvol te blijven en de grenzen van de ander te respecteren. Soms kan het ook nodig zijn om te accepteren dat de persoon misschien niet klaar is om te reageren of het contact te herstellen.
Dankjewel chatgpt. Wilde het al vragen maar had geen laptop bij de hand :')
  maandag 13 november 2023 @ 23:04:24 #6
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_211287747
Dus je hebt hem eerst bedreigd, en nu reageert hij niet op een appje van 1 woord? Wat een lul.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_211287891
Ik denk dat hij nog wacht op nog een zin.
Als iemand mij goedenavond stuurt en dan niks meer dan denk ik ook… uh???
  maandag 13 november 2023 @ 23:19:25 #8
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211287938
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 23:04 schreef Janneke141 het volgende:
Dus je hebt hem eerst bedreigd, en nu reageert hij niet op een appje van 1 woord? Wat een lul.
Ik had hem bedreigd ja, maar hij heeft mij ook meerdere keren bedreigd. Het ging over en weer.
  maandag 13 november 2023 @ 23:20:37 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211287955
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 23:19 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik had hem bedreigd ja, maar hij heeft mij ook meerdere keren bedreigd. Het ging over en weer.
Laat het zitten.

Gebruik je nieuwe inzichten voor je toekomst.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 november 2023 @ 23:22:08 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_211287971
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 23:19 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Jezus :') Ik neem mijn vorige advies terug. Move on. Beter voor iedereen.
  maandag 13 november 2023 @ 23:24:06 #11
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211287995
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 23:15 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat hij nog wacht op nog een zin.
Als iemand mij goedenavond stuurt en dan niks meer dan denk ik ook… uh???
Het maakt denk ik niet echt uit hoe ik het gesprek begin. Voor nu lijkt het erop dat hij niet zit te wachten op contact, om wat voor reden dan ook.

Ik heb twee uur geleden het bericht verstuurd en hij had het direct gelezen.

In het verleden kon het wel eens vaker uren duren voordat hij reageerde, dus ik wil niet te snel conclusies trekken, vooral omdat ik altijd boos werd op hem omdat hij niks gelijk terug stuurde en ik wil nu niet hetzelfde gedrag laten zien.
  maandag 13 november 2023 @ 23:27:10 #12
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211288029
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 23:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Laat het zitten.

Gebruik je nieuwe inzichten voor je toekomst.
Dat ben ik ook van plan. Het gaat veel beter met mij dan de afgelopen jaren. Ik heb het gevoel dat dit iets is wat grotendeels aan mij te wijten is geweest en daarom wil ik graag dit doen.
  maandag 13 november 2023 @ 23:29:39 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211288048
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 23:24 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Het maakt denk ik niet echt uit hoe ik het gesprek begin. Voor nu lijkt het erop dat hij niet zit te wachten op contact, om wat voor reden dan ook.

Ik heb twee uur geleden het bericht verstuurd en hij had het direct gelezen.

In het verleden kon het wel eens vaker uren duren voordat hij reageerde, dus ik wil niet te snel conclusies trekken, vooral omdat ik altijd boos werd op hem omdat hij niks gelijk terug stuurde en ik wil nu niet hetzelfde gedrag laten zien.
“Om wat voor reden dan ook”?

Wat denk je nou zelf dat hij voor reden heeft om geen gesprek met je te willen?
  maandag 13 november 2023 @ 23:29:52 #14
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211288052
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 23:22 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Jezus :') Ik neem mijn vorige advies terug. Move on. Beter voor iedereen.
Ik wil graag de schuld bij mij neerleggen.
  maandag 13 november 2023 @ 23:33:33 #15
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211288087
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 23:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]
“Om wat voor reden dan ook”?

Wat denk je nou zelf dat hij voor reden heeft om geen gesprek met je te willen?
Ja dat is logisch, maar ik moet er wel bij zeggen dat we de laatste paar keren, toen we elkaar spraken in een goede verhouding waren zonder ruzie/vijandigheid. De laatste keer dat er contact was had hij contact met mij opgenomen.

Dus het is eerder vreemd dat hij niet reageert. Hij had toch ook kunnen zeggen dat hij geen contact meer wilde?
pi_211288088
Bied gewoon je excuses aan. Boeiend of hij wel of niet reageert.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
  maandag 13 november 2023 @ 23:34:18 #17
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211288101
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 23:33 schreef DjDaano het volgende:
Dankjewel, dit ga ik doen.
pi_211288126
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2023 22:49 schreef britneycheers het volgende:
wil gewoon echt graag dat hij weet dat het mij spijt.
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 23:29 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik wil graag de schuld bij mij neerleggen.
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 23:27 schreef britneycheers het volgende:

[..]
en daarom wil ik graag dit doen.
Jij weet precies wat je wil he?

Misschien weet hij ook wat hij wil: door jou met rust gelaten worden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 13 november 2023 @ 23:38:21 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_211288139
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 23:33 schreef DjDaano het volgende:
Precies dit inderdaad. Sterkte, TS.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 13 november 2023 @ 23:43:11 #20
210150 Hiddendoe
https://www.youtube.com/watch?
pi_211288195
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2023 22:49 schreef britneycheers het volgende:
Goedenavond ,

Na mijn laatste zwangerschap ben ik in een hele negatieve spiraal terecht gekomen en gaf ik alles en iedereen de schuld van wat er verkeerd ging in mijn leven.

In het bijzonder heb ik 1 persoon het erg moeilijk gemaakt die mij probeerde te helpen. Ik heb hem meerdere keren bedreigd en constant lastig gevallen met mijn problemen.

Deze persoon heeft 1,5 jaar terug het contact verbroken met de mededeling dat hij het niet meer aan kon. Hier ben ik lang heel kwaad om geweest maar sinds een half jaar realiseer ik mij dat hij niet ander kon.

Sinds kort heb ik besloten mijn excuses aan te bieden voor alles wat ik hem aangedaan heb. Ook al is het lang geleden, zit het mij nog niet lekker dat het zo gelopen is. Een half jaar geleden had hij mij wel gebeld en leek er sprake te zijn van een “normale verhouding”.

Nu heb ik dus een bericht gestuurd met “goedenavond “, om het gesprek op gang te brengen. Hier komt dus geen reactie op.

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Zal ik mijn excuses gewoon aanbieden in een whatsapp bericht? Of komt dat erg opdringerig over aangezien hij niks terug stuurt? Of zal ik gewoon vragen of hij mij kan bellen als hij tijd heeft?

Ik kan natuurlijk ook niks meer sturen maar wil gewoon echt graag dat hij weet dat het mij spijt.
Ik kan het niet helpen maar ik vertrouw dit voor geen meter. Sinds je laatste 'avontuur' het zoveelste fiasco is gebleken ondanks jouw rotsvast vertrouwen in je politieagent/fruitverkoper, heb ik het idee dat je op hangende pootjes naar je oude vriend terug wil. Puur uit eigenbelang. In financieel en andere opzichten.

Hij is je laatste strohalm. Want waarom denk je nu pas aan hem? Dat zogenaamde berouw komt heel onoprecht over.
Ga eerst je eigen leven op orde stellen. Pas dan kun je met een schoon geweten oude contacten nieuw leven inblazen

. Nu ben mijn inziens ontzettend opportunistisch bezig.
  maandag 13 november 2023 @ 23:47:37 #21
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211288239
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 23:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
[..]
[..]
Jij weet precies wat je wil he?

Misschien weet hij ook wat hij wil: door jou met rust gelaten worden.
Die kans is vrij groot ook hoor. Maar nogmaals hij heeft zelf ook een aantal maanden geleden gezegd dat het hem leuk lijkt om wat te drinken. Ik ga niet alle context uitmeten maar het verhaal is niet zwart/wit.
pi_211288272
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 23:47 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Die kans is vrij groot ook hoor. Maar nogmaals hij heeft zelf ook een aantal maanden geleden gezegd dat het hem leuk lijkt om wat te drinken. Ik ga niet alle context uitmeten maar het verhaal is niet zwart/wit.
En je verwacht wel goed advies? Dat werkt zo niet.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 13 november 2023 @ 23:57:43 #23
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211288339
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 23:43 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik kan het niet helpen maar ik vertrouw dit voor geen meter. Sinds je laatste 'avontuur' het zoveelste fiasco is gebleken ondanks jouw rotsvast vertrouwen in je politieagent/fruitverkoper, heb ik het idee dat je op hangende pootjes naar je oude vriend terug wil. Puur uit eigenbelang. In financieel en andere opzichten.

Hij is je laatste strohalm. Want waarom denk je nu pas aan hem? Dat zogenaamde berouw komt heel onoprecht over.
Ga eerst je eigen leven op orde stellen. Pas dan kun je met een schoon geweten oude contacten nieuw leven inblazen

. Nu ben mijn inziens ontzettend opportunistisch bezig.
Ik heb niet de intentie om af te spreken met hem. Ik zal nooit meer terug willen naar hem want dat is waar al mijn problemen begonnen. Het enige wat ik jammer vind is dat ik grotendeels doordraaide en dat op hem af reageerde. Vaak onterecht. Ik heb hem echt slecht behandeld. Hij heeft meerdere keren in het ziekenhuis gelegen wegens hartklachten van de stress.

Maar mijn gedrag kwam ook niet uit het niets ik werd constant bedrogen.
  maandag 13 november 2023 @ 23:59:56 #24
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211288359
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 23:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En je verwacht wel goed advies? Dat werkt zo niet.
Mijn vraag is vrij simpel… moet ik bellen of appen?

Wat er allemaal gebeurt is doet er niet toe. Het feit is dat ik excuses wil aanbieden en ik vraag mij af op welke manier hoe.
  dinsdag 14 november 2023 @ 00:01:39 #25
210150 Hiddendoe
pi_211288375
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 23:57 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik heb niet de intentie om af te spreken met hem. Ik zal nooit meer terug willen naar hem want dat is waar al mijn problemen begonnen. Het enige wat ik jammer vind is dat ik grotendeels doordraaide en dat op hem af reageerde. Vaak onterecht. Ik heb hem echt slecht behandeld. Hij heeft meerdere keren in het ziekenhuis gelegen wegens hartklachten van de stress.

Zie je nou zelf echt niet hoe jij jezelf steeds tegenspreekt?
'Jouw problemen zijn bij hem begonnen.'
'Jij draait door, reageert je onterecht af op hem.'
'Ik heb hem slecht behandeld.'

En dan je laatste zin. 8)7 8)7 8)7
  dinsdag 14 november 2023 @ 00:07:03 #26
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211288400
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 00:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zie je nou zelf echt niet hoe jij jezelf steeds tegenspreekt?
'Jouw problemen zijn bij hem begonnen.'
'Jij draait door, reageert je onterecht af op hem.'
'Ik heb hem slecht behandeld.'

En dan je laatste zin. 8)7 8)7 8)7
Ik begrijp wat je bedoelt. Laten we zeggen dat het probleem bij beide lag en dat het samen niet werkt. Hoe dan ook wil ik verder met mijn leven en deze situatie zat mij nog altijd dwars. Daarom wil ik hem gewoon excuses aanbieden.
  dinsdag 14 november 2023 @ 00:07:17 #27
210150 Hiddendoe
pi_211288403
R&P / Vakantieliefde blijkt geen echte liefde

"Ik ben enigzins wel verdrietig omdat ik al tegen de 30 loop ( ben 28) en ik voor mijn gevoel ware liefde had gevonden. Hier in Nederland lijkt het ook niet te lukken. Ik weet niet hoe het verder moet en op een datingsite wil ik niet."

Mijn conclusie is dus niet zo gek.
  dinsdag 14 november 2023 @ 00:07:29 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211288405
quote:

[..]

Je hebt wel fantasie, hè.
  dinsdag 14 november 2023 @ 00:10:49 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211288417
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 23:33 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ja dat is logisch, maar ik moet er wel bij zeggen dat we de laatste paar keren, toen we elkaar spraken in een goede verhouding waren zonder ruzie/vijandigheid. De laatste keer dat er contact was had hij contact met mij opgenomen.

Dus het is eerder vreemd dat hij niet reageert. Hij had toch ook kunnen zeggen dat hij geen contact meer wilde?
Je zegt in je OP toch dat hij het contact heeft verbroken?

Als je verhaaltjes verzint, moet je wel een beetje bijhouden wat je had gezegd.
  dinsdag 14 november 2023 @ 00:11:01 #30
210150 Hiddendoe
pi_211288420
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 00:07 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Laten we zeggen dat het probleem bij beide lag en dat het samen niet werkt. Hoe dan ook wil ik verder met mijn leven en deze situatie zat mij nog altijd dwars. Daarom wil ik hem gewoon excuses aanbieden.
Laat hem met rust. Hij heeft geen behoefte aan jouw excuses.
Jij zult met dit gegeven moeten leren leven. Dat heet volwassen worden.
Niks opbiechten of excuses maken, zodat de last van jouw schouders is genomen.
Neem je verlies, leer hiervan en doe het in de toekomst anders. Bijvoorbeeld door eens een keer met je hersens te denken ipv met je kut of je hart of welk orgaan dan ook.
pi_211288457
Hij kreeg wss alweer een hartverzakking toen je "Goedenavond" stuurde zonder ook maar enige indicatie wat je verder van hem wilt.

Hij weet wellicht niet goed wat hij ermee aan moet omdat hij het contact heeft verbroken en dat niet voor niets heeft gedaan (alhoewel je later aangeeft dat hij als laatste contact zocht??). Hij is klaar met gezeik.

Doe dan verdomme gewoon waarvoor je contact zocht en dat is oprechte excuses aanbieden zonder verwachtingen i.p.v. alleen een zinloze "Goedenavond" te sturen en hij niet weet wat je deze keer van hem moet.

Excuses aanbieden kan nooit kwaad. Maar wel oprecht dan.
  dinsdag 14 november 2023 @ 07:22:57 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211288928
Stuurde je enkel "goedenavond"?

Dat is geen bericht. Heb een pleurishekel aan dat soort starters. Zeg gewoon wat je wil in één bericht.

Je bent overigens te laat. Laat hem met rust.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 14 november 2023 @ 07:34:39 #33
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211288994
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 00:21 schreef DutchBlend het volgende:
Hij kreeg wss alweer een hartverzakking toen je "Goedenavond" stuurde zonder ook maar enige indicatie wat je verder van hem wilt.

Hij weet wellicht niet goed wat hij ermee aan moet omdat hij het contact heeft verbroken en dat niet voor niets heeft gedaan (alhoewel je later aangeeft dat hij als laatste contact zocht??). Hij is klaar met gezeik.

Doe dan verdomme gewoon waarvoor je contact zocht en dat is oprechte excuses aanbieden zonder verwachtingen i.p.v. alleen een zinloze "Goedenavond" te sturen en hij niet weet wat je deze keer van hem moet.

Excuses aanbieden kan nooit kwaad. Maar wel oprecht dan.
Hij had aangegeven eerder dat ik wel contact met hem nog mag opnemen in het geval van een nood situaties. Maar inderdaad ik analyseer het te veel, ik kan het beter sturen.
  dinsdag 14 november 2023 @ 07:40:09 #34
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211289015
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 00:11 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Laat hem met rust. Hij heeft geen behoefte aan jouw excuses.
Jij zult met dit gegeven moeten leren leven. Dat heet volwassen worden.
Niks opbiechten of excuses maken, zodat de last van jouw schouders is genomen.
Neem je verlies, leer hiervan en doe het in de toekomst anders. Bijvoorbeeld door eens een keer met je hersens te denken ipv met je kut of je hart of welk orgaan dan ook.
Ik vergeet een belangrijk element te melden uit het verhaal. Hij had in eerste instantie volledig het contact verbroken. Maanden daarna hadden we weer contact en hij gaf toen aan dat niet erg was dat ik af en toe wat zei zolang het maar niet “praten om het praten was”. Hij benadrukte dat ik in het geval van nood contact mag opnemen.
  dinsdag 14 november 2023 @ 07:41:33 #35
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211289017
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 00:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je zegt in je OP toch dat hij het contact heeft verbroken?

Als je verhaaltjes verzint, moet je wel een beetje bijhouden wat je had gezegd.
Ik snap de verwarring. Ik heb het niet goed uitgelegd.
  Spellchecker dinsdag 14 november 2023 @ 07:42:30 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211289022
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 07:40 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik vergeet een belangrijk element te melden uit het verhaal. Hij had in eerste instantie volledig het contact verbroken. Maanden daarna hadden we weer contact en hij gaf toen aan dat niet erg was dat ik af en toe wat zei zolang het maar niet “praten om het praten was”. Hij benadrukte dat ik in het geval van nood contact mag opnemen.
quote:
hij benadrukte dat ik in geval van nood contact mag opnemen
_O- _O-
pi_211289033
Klinkt toxic. Laat elkaar gewoon met rust. Komt op den duur alleen maar ellende van als er weer contact is.
  dinsdag 14 november 2023 @ 08:08:13 #38
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211289127
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 07:44 schreef Ericr het volgende:
Klinkt toxic. Laat elkaar gewoon met rust. Komt op den duur alleen maar ellende van als er weer contact is.
Zeker maar ik wilde alleen maar dat dit van mijn hart af is. Het heeft me nooit lekker gezeten hoe dit allemaal gelopen is. Eigenlijk verdien ik ook excuses, maar die ga ik nooit krijgen en dat heb ik geaccepteerd.
pi_211289606
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 08:08 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Zeker maar ik wilde alleen maar dat dit van mijn hart af is. Het heeft me nooit lekker gezeten hoe dit allemaal gelopen is. Eigenlijk verdien ik ook excuses, maar die ga ik nooit krijgen en dat heb ik geaccepteerd.
Áls je verhaal klopt (wat ik ernstig betwijfel) heb je dat niet geaccepteerd.
Want anders hou je niet vast aan je mantra dat je per se wil (en dus moet en zal) je excuus aanbieden. En dat hij dat ongewenste contact met jou maar te slikken heeft, of hij wil of niet.

Newsflash: dit is geen noodsituatie.
pi_211290070
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 23:04 schreef Janneke141 het volgende:
Gok dat ts gewoon geblokt is
pi_211290422
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 23:24 schreef britneycheers het volgende:

[..]

Nou, dat is dan dus al mislukt. Het feit dat je hier deze dingen komt vragen, zegt al dat je op klappen staat om conclusies te kunnen trekken.

'Geduld' betekent niet alleen dat je moet wachten, maar ook dat je je er verder niet mee bezig moet houden totdat het weer actueel wordt.

Ga dus andere dingen doen nadat je dat berichtje hebt geschreven, in plaats van 2+ uur jezelf opvreten en dan naar Fok! gaan om in feite aan ons te vragen hoe je zijn/haar reactie zou kunnen versnellen.

Ga schoonmaken, ga winkelen, ga een boek lezen, ga iets nieuws leren, en kijk over een paar dagen nog eens of er een reactie is gekomen. En bedenk dan pas wat je moet doen als er geen reactie is. Het is DAN namelijk pas relevant wat je moet gaan doen. NU zijn er andere zaken belangrijk.
pi_211290479
quote:
Ik heb niet de intentie om af te spreken met hem. Ik zal nooit meer terug willen naar hem
Je had in de OP wel duidelijk mogen maken dat het een ex is. Dat maakt de situatie totaal anders dan gewoon een vriend of vriendin.

In dit geval kan je beter helemaal geen contact zoeken. Anders beginnen duidelijk te maken dat de relatie wel klaar is maar dat je wel vind dat je zelf niet helemaal netjes hebt gedragen.

Ik zou zelf ook niet binnen twee uur reageren. Hooguit na een paar dagen een appje dat het goed met me gaat en geen behoefte meer heb aan contact.

Is hij ook nog de oorzaak van je zwangerschap?
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:02:31 #43
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211291113
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:14 schreef RetepV het volgende:

[..]
Nou, dat is dan dus al mislukt. Het feit dat je hier deze dingen komt vragen, zegt al dat je op klappen staat om conclusies te kunnen trekken.

'Geduld' betekent niet alleen dat je moet wachten, maar ook dat je je er verder niet mee bezig moet houden totdat het weer actueel wordt.

Ga dus andere dingen doen nadat je dat berichtje hebt geschreven, in plaats van 2+ uur jezelf opvreten en dan naar Fok! gaan om in feite aan ons te vragen hoe je zijn/haar reactie zou kunnen versnellen.

Ga schoonmaken, ga winkelen, ga een boek lezen, ga iets nieuws leren, en kijk over een paar dagen nog eens of er een reactie is gekomen. En bedenk dan pas wat je moet doen als er geen reactie is. Het is DAN namelijk pas relevant wat je moet gaan doen. NU zijn er andere zaken belangrijk.
Je hebt gelijk. Ik hoef niet meteen direct wat erachteraan te sturen.
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:06:24 #44
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211291140
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:18 schreef qajariaq het volgende:

[..]

In dit geval kan je beter helemaal geen contact zoeken. Anders beginnen duidelijk te maken dat de relatie wel klaar is maar dat je wel vind dat je zelf niet helemaal netjes hebt gedragen.

Dit zal ik zeggen.

Nee, dat niet.
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:07:47 #45
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211291151
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 09:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Áls je verhaal klopt (wat ik ernstig betwijfel) heb je dat niet geaccepteerd.
Want anders hou je niet vast aan je mantra dat je per se wil (en dus moet en zal) je excuus aanbieden. En dat hij dat ongewenste contact met jou maar te slikken heeft, of hij wil of niet.

Newsflash: dit is geen noodsituatie.
Er zijn veel ernstige dingen gebeurd waar ik gewoon sorry voor wil zeggen vanuit mijn kant.
  dinsdag 14 november 2023 @ 12:11:12 #46
545 dop
:copyright: dop
pi_211291906
Vertel hem je verhaal en stel je kwetsbaar op.
Zeg dat je het kut vind dat je zo hebt gedaan.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 14 november 2023 @ 12:15:45 #47
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_211291942
Je kunt contact afdwingen he?
En meestal is het zo dat als een persoon contact verbroken heeft en het niet opnieuw opzoekt het ook geen contact wil. Laat het lekker met rust, excuses of niet.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_211292080
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:06 schreef britneycheers het volgende:
Dit zal ik zeggen.

En het dan inderdaad echt laten om verder contact te zoeken. Als hij niet reageert zeker niet en als ie wel reageert dan ook niet gaan aandringen op verder communicatie.
pi_211292241
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:18 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Die vraag kwam ook bij me op.
  dinsdag 14 november 2023 @ 12:52:22 #50
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211292569
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:28 schreef qajariaq het volgende:

[..]
En het dan inderdaad echt laten om verder contact te zoeken. Als hij niet reageert zeker niet en als ie wel reageert dan ook niet gaan aandringen op verder communicatie.
Hij heeft gereageerd met “ hoi, hoe gaat het”.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')