Ja, dat lijkt me niet zo moeilijk te hacken zo?quote:Op maandag 4 december 2023 21:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klikken op de act en dan op het sterretje klikken. Je hoeft het verder niet in te sturen denk ik? Kan ik geen button voor vinden in elk geval
Dit ziet er trouwens wel uit alsof het makkelijk te hacken is.quote:Op maandag 4 december 2023 21:09 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees online dat je hier kan stemmen op MYDY: https://escz2024.choicely.com/
Kom maar door Gianna Leiquote:Op maandag 4 december 2023 21:19 schreef Momo het volgende:
Zal je net zien dat hele andere act wint vanwege deze gare website.
Straks koopt haar broer 50k bots accountsquote:
Die website slaat mijn stem ook helemaal niet op heb ik het idee want ik kan nu alweer opnieuw stemmenquote:Op maandag 4 december 2023 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit ziet er trouwens wel uit alsof het makkelijk te hacken is.
Ja hier ook, dan maar opnieuw gestemd op Mydy, geen idee of hij dan weer mee telt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die website slaat mijn stem ook helemaal niet op heb ik het idee want ik kan nu alweer opnieuw stemmen
Even gecheckt, maar mijn stem is nu wel blijven staanquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die website slaat mijn stem ook helemaal niet op heb ik het idee want ik kan nu alweer opnieuw stemmen
Elders hebben het over 22 december, ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 12 december 2023 09:39 schreef Nashipeer het volgende:
Op de kalender van EurovisionWorld staat het nog steeds voor vandaag (er staat alleen geen tijdstip bij)
Maar bij Eurovoix vermelden ze de bekendmaking weer helemaal nergens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |