Ja, het is niet zo veel in de breedte. En er zit ook niet één Loreen tussen.quote:Op maandag 4 december 2023 21:02 schreef Sableheart het volgende:
Tsjechie heeft niet zulke sterke inzendingen als vorig jaar. MYDY zou wmb de sterkste zijn, en ook de enige die finalekansen in mei zou hebben (al is dat verre van zeker). Lenny of in mindere mate Tomas Robin zijn denk ik de alternatieven.
Als het weer als vorig jaar is, is Tsjechische fans maar 30% van de stemmen. En die zetten MYDY ook wel op 2 denk ik.quote:Op maandag 4 december 2023 21:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn tijdlijn op Twitter ging helemaal los bij Mydy, maar Lenny heeft denk ik wel voordeel van Tsjechische fans.
Zolang het maar 1 van deze 2 is.
En dan om 2 minuten voor 2024 krijgen we de uitslag.quote:Op maandag 4 december 2023 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een week de tijd om te stemmen.
Wordt het dan toch Brno?quote:Op maandag 4 december 2023 21:03 schreef NailQueen het volgende:
Maar we kunnen met gerust hart zeggen dat ESF in 2025 niet gaat plaats vinden in Praag.
Klopt dat trouwens, ik zag nogal discussie daarover op Twitterz.quote:Op maandag 4 december 2023 21:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan om 2 minuten voor 2024 krijgen we de uitslag.
De Maastricht van Tsjechië ?quote:
Ik zag dat bij een bericht van Nashipeer eerder vandaag. Maar die twitterlink is nu weg.quote:Op maandag 4 december 2023 21:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Klopt dat trouwens, ik zag nogal discussie daarover op Twitterz.
Volgens mij was de 2017 inzending ook niet verkeerdquote:Op maandag 4 december 2023 21:05 schreef NailQueen het volgende:
Nog steeds het beste wat Tsjechie de laatste jaren heeft ingestuurd
en de zachte Gquote:Op maandag 4 december 2023 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Brno, bekend om zijn zalen met lage daken?
Beter hadden ze daar Mikolas Josef neergezet.quote:Op maandag 4 december 2023 21:08 schreef molloot200 het volgende:
Kan me niet voorstellen eigenlijk dat er niets van dit kaliber bij zat Tsjechië kennendeCesar lijkt mij ook niet echt de juiste man op de juiste plaats maar oké
Je moet ook wennen aan de nummers he. Wel nadeel dat je nu niet de nummers kende voor de wedstrijd.quote:Op maandag 4 december 2023 21:08 schreef molloot200 het volgende:
Kan me niet voorstellen eigenlijk dat er niets van dit kaliber bij zat Tsjechië kennendeCesar lijkt mij ook niet echt de juiste man op de juiste plaats maar oké
Hoe moet je het insturen?quote:Op maandag 4 december 2023 21:09 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees online dat je hier kan stemmen: https://escz2024.choicely.com/
Klikken op de act en dan op het sterretje klikken. Je hoeft het verder niet in te sturen denk ik? Kan ik geen button voor vinden in elk gevalquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |