abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211280611
Ik ga binnenkort alleen met mijn baby vliegen van nog net geen jaar oud.
Ik vlieg met Klm en het is een lange vlucht van 9uur heen en 13 uur terug.

Van de zomer heb ik een horrorvlucht gehad en raak nu dus lichtelijk in paniek bij het denken dat het net zo erg kan zijn. Een baby 9 uur op schoot is erg intensief. Ik kon niet eten, amper drinken, bewegen enz. Voor de baby was het ook erg heftig. Ze heeft bij aankomst de hele avond gehuild.
Op de terugvlucht viel het reuze mee omdat ik een wiegje heb kunnen reserveren.

Voor de aanstaande vakantie wou ik het ook zo doen maar wat blijkt, bij klm mag de baby tot 65cm lang zijn. Mijn kind zal tegen die tijd 70-75cm zijn. Wel krijg je vanwege het wiegje een stoel bij de zogenaamde (bulkhead), dus geen stoelen voor je want aan de muur komt dat wiegje. Je hebt dus net even wat extra been ruimte. Normaal kosten die stoelen 70 euro meer.
Ik zit eraan te denk om het toch te nemen en mijn baby af en toe heel eventjes in dat wiegje te leggen om even rust te nemen of om even te eten. Ik denk niet dat we het makkelijker zullen hebben in een andere economy stoel, ongeacht extra comfort, als baby al die uren bij mij op schoot moet zitten.

De stoel die ik toegewezen heb gekregen (30F) is een middenstoel in een rij van 4. De overige 3 stoelen in de rij staan geblokkeerd wisten ze mij te vertellen bij de klantenservice. De hele rij achter ook. Ik denk zelf dat die geblokkeerd zijn voor gevallen zoals de mijne met baby of mensen die slecht ter been zijn.
Het zou helemaal geweldig zijn als er 1 stoel naast mij vrij blijft maar hoe realistisch is dat op een vlucht 1 week voor kerst. Het toestel heeft overigens nu nog heel veel vrij stoelen, in alle klassen.

Mijn vraag is, heeft iemand ervaring met een baby die tot 10cm langer is in een klm wiegje? Of welke stoel is überhaupt het beste met een baby die nog op schoot reist.
Een extra stoel kopen is geen optie en business class al helemaal niet.
pi_211280671
vind je dat niet asocial tegenover de mede passagiers?
pi_211280685
Waarom zou je dit doen? Boek gewoon een huisje in CenterParcs ofzo met je baby.
pi_211280696
Lekker dan, 9 uur met zo'n jankzak in het vliegtuig, je zal er maar ­ ­ naast ­ ­ ­ in de buurt ­ ­ in het zelfde vliegtuig zitten

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2023 12:10:45 ]
pi_211280700
Gewoon als cargo in 't ruim bij de (huis)dieren 14.gif

En voor degene die zeggen 'waarom ga je met een baby vliegen????'

Gewoon, OMDAT HET KAN!! -en voor Kerst ook 'moet'- (en mensen irriteren is gewoon gaaf. Punt. )
Ik zou ook een paar goedkope mp3-spelers uitdelen met Django Wagner erop. Mogen ze kiezen ^O^
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_211280767
Misschien kun je hier wat tips vragen: OUD / Op vakantie met (kleine) kinderen #24

Het lijkt me best een opgave, alleen met een baby zo'n lange vlucht. Wellicht kun je een extra stoel boeken, zodat je sowieso zeker weet dat je een lege stoel naast je hebt.

Hoe het zit met zo'n wiegje weet ik niet, dat heb ik nooit gebruikt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_211280808
quote:
7s.gif Op maandag 13 november 2023 12:19 schreef miss_sly het volgende:
Misschien kun je hier wat tips vragen: OUD / Op vakantie met (kleine) kinderen #24

Het lijkt me best een opgave, alleen met een baby zo'n lange vlucht. Wellicht kun je een extra stoel boeken, zodat je sowieso zeker weet dat je een lege stoel naast je hebt.

Hoe het zit met zo'n wiegje weet ik niet, dat heb ik nooit gebruikt.
Heb je de OP niet gelezen ofzo? :D

quote:
Een extra stoel kopen is geen optie
Maar:
quote:
Het toestel heeft overigens nu nog heel veel vrij stoelen, in alle klassen.
TS is dus gewoon gierig. :P

quote:
Het lijkt me best een opgave, alleen met een baby zo'n lange vlucht.
Hoezo? Hou je niet van je kind als je t niet ff weg kunt leggen? >:)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_211280847
Ik heb ook eens alleen gevlogen, met een toen 9-maander, hij paste toen al niet meer in zo'n wiegje.

Zulke lange vluchten zijn hoe dan ook een uitdaging met een baby, zeker als je alleen bent en de kleine niet even over kan geven aan een ander. Bereid je er op voor dat je focus al die uren zal liggen op het entertainen van je kind en probeer daarin wat te ontspannen. Als jij gestresst bent, voelt je kind dat ook.

Oh en de stoelen naast je kunnen nu nog leeg zijn, rondom kerst is meestal topdrukte dus ga er niet van uit dat het zo blijft.
  maandag 13 november 2023 @ 12:27:30 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_211280848
Wat een fijne, inlevende reacties weer. Allejezus.
Maar inderdaad, het lijkt me een flinke opgave in je eentje, zeker als je even moet plassen ofzo, ik zou er niet aan durven beginnen.
disclaimer
pi_211280855
De crew wil je baby echt wel even een minuutje vast houden als je naar de wc moet hoor :)
pi_211280916
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 12:27 schreef SQ het volgende:
Wat een fijne, inlevende reacties weer. Allejezus.
Maar inderdaad, het lijkt me een flinke opgave in je eentje, zeker als je even moet plassen ofzo, ik zou er niet aan durven beginnen.
Inlevende reacties als je een keer intercontinentaal gevlogen hebt met een constant krijsende baby op een stoel in je nabijheid dan zouden ouders zich ook eens kunnen inleven met de overlast die ze gaan veroorzaken voor een grote groep mensen om hun heen. ;)
  maandag 13 november 2023 @ 12:39:34 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211280936
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 12:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Inlevende reacties als je een keer intercontinentaal gevlogen hebt met een constant krijsende baby op een stoel in je nabijheid dan zouden ouders zich ook eens kunnen inleven met de overlast die ze gaan veroorzaken voor een grote groep mensen om hun heen. ;)
Elke geoefende reiziger zet gewoon een noise cancelling koptelefoon op

Het lijkt mij geen pretje om met een kind van die leeftijd in mijn uppie zo'n vlucht te maken maar los daarvan, je kunt je als omstanders ook wel compleet aanstellen zeg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 13 november 2023 @ 12:48:05 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_211281015
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 12:39 schreef Molo het volgende:

[..]
Elke geoefende reiziger zet gewoon een noise cancelling koptelefoon op

Het lijkt mij geen pretje om met een kind van die leeftijd in mijn uppie zo'n vlucht te maken maar los daarvan, je kunt je als omstanders ook wel compleet aanstellen zeg
Dit. Daarbij kan ik nog wel wat zaken opnoemen die irritant zijn in een vliegtuig wat ik tijdens mijn laatste vlucht mee heb gemaakt:
- mensen die de hele vlucht naast je zitten te kletsen
- mensen die hun hutkoffers persé als handbagage mee moeten waardoor een andermans handtas niet meer in het vak past
- mensen die grappige films gaan kijken en daar de hele vlucht hardop om lachen
- mensen die ziek worden naast je en de hele vlucht zitten te kotsen
- mensen die te breed zijn voor de stoel waardoor ze constant tegen je aan drukken
- mensen die in het midden zitten en elk uur moeten pissen
- mensen die gaan lopen janken als je tegen je schermpje aan tikt om andere muziek op te zetten "omdat je eens moet kappen met tegen het scherm aan te rossen"

Conclusie: alles en iedereen is kut in een vliegtuig. Beter accepteer je dat gewoon, en dan is het zo weer voorbij.

Daarbij is het gewoon jammer, sneu en voorspelbaar dat ELK topic wat over dit soort dingen gaat precies dezelfde reacties krijgt van precies dezelfde mensen die anders nooit in dit subforum komen.
disclaimer
pi_211281074
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 12:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ik denk dat die ouders best een idee hebben hoe vervelend het is als ze een lange vlucht met een huilend kind zitten. Ze zitten er zelf immers ook behoorlijk middenin.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 13 november 2023 @ 12:59:57 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211281115
quote:
7s.gif Op maandag 13 november 2023 12:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat die ouders best een idee hebben hoe vervelend het is als ze een lange vlucht met een huilend kind zitten. Ze zitten er zelf immers ook behoorlijk middenin.
Ja idd

Vriendin zonder kinderen vroeg tijdje terug aan me hoe ik daaraan gewend was, zo'n kinderverjaardag met gekrijs
Nou, niet, gekrijs is gewoon kut en de hel, net als voor haar. Dus hopen dat het snel weer voorbij is. Plus bier
pi_211281305
Vliegen :')
pi_211281381
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 12:03 schreef hoechst het volgende:
vind je dat niet asocial tegenover de mede passagiers?
wat is er precies asociaal?
  Redactie Frontpage maandag 13 november 2023 @ 13:31:25 #18
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_211281431
Ik vlieg pertinent niet (meer) met mijn kinderen totdat ze 4 zijn/waren, dan kan je ze zaken uitleggen en een redelijk normaal gesprek hebben. Eén vlucht gemaakt toen mijn zoontje erg jong was en dat was geen pretje.

Mijn dochter is nu 5, mijn zoontje is bijna 3. We wachten nog een jaar en dan vliegen we weer om op vakantie te gaan, voor nu midweekjes en weekends met de auto. Ik vind vooral dat je het vliegen met kleine kinderen andere passagiers niet aan kan doen. Zelf kies je voor de penarie, de andere reizigers kiezen daar niet voor.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_211281503
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 13:31 schreef JeMoeder het volgende:
Ik vlieg pertinent niet (meer) met mijn kinderen totdat ze 4 zijn/waren, dan kan je ze zaken uitleggen en een redelijk normaal gesprek hebben. Eén vlucht gemaakt toen mijn zoontje erg jong was en dat was geen pretje.

Mijn dochter is nu 5, mijn zoontje is bijna 3. We wachten nog een jaar en dan vliegen we weer om op vakantie te gaan, voor nu midweekjes en weekends met de auto. Ik vind vooral dat je het vliegen met kleine kinderen andere passagiers niet aan kan doen. Zelf kies je voor de penarie, de andere reizigers kiezen daar niet voor.
Mijn familie woont in het buienland. Mijn vader is ook al op een behoorlijke leeftijd en ik wil graag dat hij zijn kleindochter een keer ziet voordat het te laat is. Zo kunnen er legio redenen zijn waarom mensen met jonge kinderen MOETEN reizen
Vier jaar wegblijven is voor ons simpel geen optie.

Overigens heb ik best veel vluchten meegemaakt met krijsende en verwende kleuters die niet stil wilde blijven zitten en steeds op de stoel voor hun bleven schoppen, bijvoorbeeld. Zullen we die ouders ook maar opleggen dat ze moeten wachten tot hun kids 8 jaar zijn of zoiets? Wat een aanstellerij joh

[ Bericht 0% gewijzigd door Moederenkind op 13-11-2023 13:44:32 ]
  Redactie Frontpage maandag 13 november 2023 @ 14:26:11 #20
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_211281977
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 13:39 schreef Moederenkind het volgende:

[..]
Mijn familie woont in het buienland. Mijn vader is ook al op een behoorlijke leeftijd en ik wil graag dat hij zijn kleindochter een keer ziet voordat het te laat is. Zo kunnen er legio redenen zijn waarom mensen met jonge kinderen MOETEN reizen

Overigens heb ik best veel vluchten meegemaakt met krijsende en verwende kleuters die niet stil wilde blijven zitten en steeds op de stoel voor hun bleven schoppen, bijvoorbeeld. Zullen we die ouders ook maar opleggen dat ze moeten wachten tot hun kids 8 jaar zijn of zoiets? Wat een aanstellerij joh

Prima, jij mag het aanstellerij noemen, ik noem het fatsoen. Vergeet niet dat ik zelf ouder van jonge kinderen ben. Daarnaast zijn jouw afwegingen jouw afwegingen en je hebt recht op je mening. Houd er alleen rekening mee dat er heel veel mensen zijn die het niet met je eens zullen zijn.

Maar om even on-topic te zijn: kan je zomaar een wiegje regelen voor een té lang kind? Lijkt mij dat daar wel enige controle op is, door bijv. leeftijd van een kind?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_211282034
Wat moet, dat moet. Ik heb het ook wel eens gedaan, en het was een 10 uur durende lijdensweg om ervoor te zorgen dat de 200 andere passagiers en mijn kind het comfortabel hadden.

En daarna had ik een tijdsverschil van 6 uur, waardoor de week daarop en terugvlucht ook kut waren. Nooit meer.

Mijn tip? Vlieg businessclass. Die keer dat ik terugvloog en diep in de buidel tastte voor een upgrade, was het helemaal waard.

Ook ik heb me daarna voorgenomen niet te vliegen totdat de kinderen 4 jaar of ouder zijn.
-nee-
pi_211282054
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2023 14:32 schreef Marsenal het volgende:
Wat moet, dat moet. Ik heb het ook wel eens gedaan, en het was een 10 uur durende lijdensweg om ervoor te zorgen dat de 200 andere passagiers en mijn kind het comfortabel hadden.

En daarna had ik een tijdsverschil van 6 uur, waardoor de week daarop en terugvlucht ook kut waren. Nooit meer.

Mijn tip? Vlieg businessclass. Die keer dat ik terugvloog en diep in de buidel tastte voor een upgrade, was het helemaal waard.

Ook ik heb me daarna voorgenomen niet te vliegen totdat de kinderen 4 jaar of ouder zijn.
vlieg je business class ook met het kindje op schoot ? Dat lijkt mij namelijk het meest moeilijke. Niet zozeer de stoel zelf.
pi_211282060
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 14:26 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Prima, jij mag het aanstellerij noemen, ik noem het fatsoen. Vergeet niet dat ik zelf ouder van jonge kinderen ben. Daarnaast zijn jouw afwegingen jouw afwegingen en je hebt recht op je mening. Houd er alleen rekening mee dat er heel veel mensen zijn die het niet met je eens zullen zijn.

Maar om even on-topic te zijn: kan je zomaar een wiegje regelen voor een té lang kind? Lijkt mij dat daar wel enige controle op is, door bijv. leeftijd van een kind?
met kleuter vliegen kan net zo vervelend zijn maar uiteraard zie jij dat niet zo.. :)
pi_211282097
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 14:34 schreef Moederenkind het volgende:

[..]
vlieg je business class ook met het kindje op schoot ? Dat lijkt mij namelijk het meest moeilijke. Niet zozeer de stoel zelf.
Ik toen wel, maar dan in zo'n halve ligstoel, daar heb je echt meer ruimte, ook om het kind tussen je benen te zetten of half naast je.
-nee-
pi_211282169
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2023 14:39 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik toen wel, maar dan in zo'n halve ligstoel, daar heb je echt meer ruimte, ook om het kind tussen je benen te zetten of half naast je.
ik heb net even gecheckt wat het zou kosten zo'n upgrade.... 5,300 euries. :'(
Ik heb nu 1600 betaald dus dat is 3x zoveel...
pi_211282297
Lekker dan, betaal je dik voor Businessclass, komt er een moeder met een huilend kind je gezelschap houden _O-

Eigenlijk is dit nóg erger dan in de plebs-cabine. :D
pi_211282356
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 15:01 schreef Het_Bokje het volgende:
Lekker dan, betaal je dik voor Businessclass, komt er een moeder met een huilend kind je gezelschap houden _O-

Eigenlijk is dit nóg erger dan in de plebs-cabine. :D
mijn dochter is erg lief hoor. ondanks de vreselijke vlucht die we gehad hebben van de zomer, was ze heel rustig. O~) natuurlijk af en toe als ze honger had werd ze heel eventjes chagrijnig maar zelfs de buurman en buurvrouw vonden haar erg rustig voor een baby van 7 maanden toen

[ Bericht 4% gewijzigd door Moederenkind op 13-11-2023 15:14:41 ]
pi_211282384
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 14:46 schreef Moederenkind het volgende:

[..]
ik heb net even gecheckt wat het zou kosten zo'n upgrade.... 5,300 euries. :'(
Ik heb nu 1600 betaald dus dat is 3x zoveel...
Dat is wel debiel veel geld ja.
-nee-
  maandag 13 november 2023 @ 16:13:18 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_211282979
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 14:35 schreef Moederenkind het volgende:

[..]
met kleuter vliegen kan net zo vervelend zijn maar uiteraard zie jij dat niet zo.. :)
Ik heb liever een baby dan een kleuter naast me hoor, :D. Een baby huilt hoogstens. Bij kleuters loop je meer "risico" op constant drammen, snoep willen, elleboogjes en schoentjes in je zij, elke 30 minuten naar de wc willen, en ouders die vinden dat jij jouw plekje bij het raam best af kunnen staan aan hun kind ;) (even heel gechargeerd).

Anyway, de vraag is of ze je baby gaan opmeten. Deze bedjes zijn bedoeld voor mini newborns die nog plat en stil liggen natuurlijk. Een kind van bijna 1 is wel echt andere koek. Ik zou echt een extra stoel overwegen op zo'n vlucht. Er bestaan dan ook van die opblaaskussens waarmee je de zitting kan verlengen zodat een baby daar kan liggen.
disclaimer
  maandag 13 november 2023 @ 16:17:02 #30
338319 ZarB
Piña colada
pi_211283001
Ik zou er vanuit gaan dat ze op schoot zit. Je moet geluk hebben met een lege stoel. Over het algemeen is KLM wel zo coulant dat als ze de optie hebben om de stoel naast jou leeg te houden. Het wiegje moet je aanvragen bij de balie op schiphol en kun je niet van te voren reserveren. De kans is ook groot dat je die niet gaat krijgen ivm de lengte van je kind. Naast dat t niet past, zullen ze het ook vanwege de veiligheid niet toestaan. Sommige maatschappijen kijken niet op een paar cm, maar bijna 1 jaar is wel groot.

Je hebt die vliegreis helaas nodig om op je bestemming te komen, net als een trein of autoreis. Daarvan mag iedereen het klote vinden, maar vliegen is opeens een heilig huisje. Je ontneemt je medepassagiers niet de reis van hun leven, als jouw kind onrustig is onderweg. Ik zou het op je af laten komen. Je kunt gewoon weinig tot niks doen om hier controle over te hebben, dus probeer het een beetje los te laten.

Ik heb al herhaaldelijk gevlogen met mijn net 2 jarige en elke vlucht (levensfase) is weer anders.

Wij hebben trouwens wel ruim voordat ze 2 was al een eigen stoel geboekt. Het kostte wat meer maar het is het echt waard. Zelfs al wil ze niet op dr eigen stoel, dan heb je in ieder geval de extra ruimte. Dus dat is sowieso een tip die ik elke ouder geeft die gaat vliegen met een kind tussen de 6 maanden (dat ze nog in t wiegje mogen) en de 2 jaar.

[ Bericht 14% gewijzigd door ZarB op 13-11-2023 16:22:40 ]
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 13 november 2023 @ 16:19:30 #31
338319 ZarB
Piña colada
pi_211283010
https://www.deryan.com/products/airtraveller

Wij hebben deze tot 14 maanden gebruikt (was ze toen al iets te groot voor). Het is geen garantie dat ze erop willen liggen of zitten, maar als ze het doet dan is het wel wat ontlastend omdat het wat makkelijker op je schoot ligt.
pi_211283084
De kans dat je baby met net geen één jaar nog in zo’n wiegje past is denk ik niet heel groot. Ligt natuurlijk aan het formaat van je baby, maar mijn baby paste er met 6,5e maand nog maar nauwelijks in, dus met bijna een jaar kan ik me het niet voorstellen. Het gaat overigens niet alleen om de lengte maar ook om gewicht.

Verder begrijp ik je angsten en bezwaren, maar het is wat het is. Ik denk zelf altijd maar: zodra de deuren dicht zijn, zijn de deuren dicht en zodra ze weer open gaan zijn we er. En ja die uren ertussen kunnen heel kut zijn maar dat overleef je wel (en je medepassagiers ook, mocht je je daar druk om maken). In mijn ervaring zijn de stewardessen en stewards bij KLM ook erg behulpzaam. Komt goed, jij kunt dit!
pi_211283118
Toen wij trouwens met onze anderhalf jarige vlogen vorig jaar hebben we op de heenweg stoelen toegewezen gekregen in die rij met extra beenruimte en geen stoelen voor je (waar normaal dat wiegje hangt) en op de terugweg hebben we een eigen stoel gekregen voor haar. Dus je kunt ook geluk hebben!
pi_211283145
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 16:13 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik heb liever een baby dan een kleuter naast me hoor, :D. Een baby huilt hoogstens. Bij kleuters loop je meer "risico" op constant drammen, snoep willen, elleboogjes en schoentjes in je zij, elke 30 minuten naar de wc willen, en ouders die vinden dat jij jouw plekje bij het raam best af kunnen staan aan hun kind ;) (even heel gechargeerd).

Anyway, de vraag is of ze je baby gaan opmeten. Deze bedjes zijn bedoeld voor mini newborns die nog plat en stil liggen natuurlijk. Een kind van bijna 1 is wel echt andere koek. Ik zou echt een extra stoel overwegen op zo'n vlucht. Er bestaan dan ook van die opblaaskussens waarmee je de zitting kan verlengen zodat een baby daar kan liggen.
moeten ze 1x doen, dan krijgen ze een boze blik
bij 2x vraag ik de begeleider vriendelijk of ze hun kind in het gareel wil hebben
en bij nummer 3 is het kind aan de beurt
pi_211283178
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 16:40 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
moeten ze 1x doen, dan krijgen ze een boze blik
bij 2x vraag ik de begeleider vriendelijk of ze hun kind in het gareel wil hebben
en bij nummer 3 is het kind aan de beurt
tuurlijk joh :')

Boze blik nog wel. Poehee!
pi_211283221
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 16:43 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
tuurlijk joh :')

Boze blik nog wel. Poehee!
als er een snotjoch continu tegen mijn stoel gaat lopen stampen, zeer zeker wel
pi_211283245
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 16:47 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
als er een snotjoch continu tegen mijn stoel gaat lopen stampen, zeer zeker wel
gratis massagestoel en nóg janken 14.gif
  maandag 13 november 2023 @ 16:52:30 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_211283264
En ga je dan klappen uitdelen ofzo?
disclaimer
pi_211283298
quote:

[..]

Ik ik ik ik ik
pi_211283304
quote:

[..]

Is het een optie dat je vader en wat familie naar jou toe komt?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211283322
Gewoon een eigen stoel boeken. Heb je ruimte zat.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_211283331
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 16:56 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Ik ik ik ik ik
?
  maandag 13 november 2023 @ 17:06:39 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_211283372
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 17:00 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
?
Ja toch je weet toch dat als je een reis boekt niet moet denken aan wat jij wil, maar alleen maar aan de behoeften van eventuele medereizigers?
Daarbij moeten we wel even vermelden dat deze kindhatende vliegtuigpassagiers niét aan jóu hoeven te denken he, dat gaat uiteraard maar 1 kant op.
disclaimer
  maandag 13 november 2023 @ 17:07:42 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211283380
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 16:13 schreef SQ het volgende:

Dat is dan waarschijnlijk ook gelijk de reden van de vrij beperkte lengte-eis, een kind van bijna een jaar kan al gaan zitten en er dus uit vallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211283660
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 16:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Is het een optie dat je vader en wat familie naar jou toe komt?
Mijn vader is boven de 80 en heel beperkt mobiel.
Enkele familieleden zijn weleens geweest. Begin dit jaar 2 zussen bijvoorbeeld. Maar goed, ik heb meer zussen/broers en een best groot familie in zijn algemeen. Om ze allemaal te kunnen zien is het makkelijkste en meest logische dat ik erheen ga.
Met kerst is dat al helemaal niet logisch.
pi_211283699
Wij hebben 7 jaar geleden met klm gevlogen toen zoon 10 maanden was (en groot voor zijn leeftijd), maar kregen gewoon zo’n wiegje. Er in liggen paste niet goed, maar er zelfstandig in zitten ging prima en zorgde er voor wat wij ook even de handen vrij hadden. Hij vond het alleen maar heel kort leuk.

Bereid je verder voor op 9 helse uren en vrijwel niet kunnen eten, want een baby van die leeftijd probeert alles te grijpen. Wij waren met twee volwassenen en een vlucht van 6,5 uur, maar ik vond het heel erg lange uren, ondanks dat de baby zich heel goed vermaakte en geen moment vervelend was voor andere passagiers. Hij was vooral voor mij heel vervelend door alleen maar bij mij te willen zitten en continu te bewegen.

Ik zou bij zo’n lange vlucht echt het geld er voor over hebben om een eigen stoel te hebben voor de baby, zeker als je geen partner hebt om hem even af te geven om snel je drinken achterover te kunnen gooien (want laten staan kan niet, met baby op schoot kun je je tafeltje niet gebruiken bij de voorste stoelen. En een baby die in een wiegje zit kan er bij). En dan kun je ook een autostoeltje mee het vliegtuig in nemen, heb je die ook gelijk.

Kortom, sterkte. Ik zou niet met je willen ruilen :X
pi_211283835
Wel apart dat de grootste roeptoeters in dit topic normaal gezien nooit wat in OUD posten :P
pi_211283866
Wat bezielt je om met een baby naar de andere kant van de wereld te vliegen voor een vakantie. Blijf gewoon lekker in Nederland. Als je aan kinderen begint moet je ook accepteren dat je niet flexibel meer bent.
pi_211284929
Als de vorige keer al dramatisch was waarom boek je dan niet een extra stoel :')
blablablabla
pi_211284939
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 18:16 schreef Jahr00n het volgende:
Wat bezielt je om met een baby naar de andere kant van de wereld te vliegen voor een vakantie. Blijf gewoon lekker in Nederland. Als je aan kinderen begint moet je ook accepteren dat je niet flexibel meer bent.
Uhmmmmm sommige mensen hebben familie in het verre buitenland he. Je hebt niet alles voor het kiezen. Huilend kind is drama maar neem dan in elk geval de juiste voorzorgsmaatregelen als het al een keer een lijdensweg was. Een kind van 1 is ook veel minder te handelen dan eentje van een paar maanden die driekwart van de tijd slapen. Succes met een kind dat misschien wel wil lopen of sowieso kruipen 9 uur op schoot houden _O-
blablablabla
pi_211285102
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2023 14:39 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Onzin, dat mag in business class helemaal niet.
Jesus saves but death prevails.
  maandag 13 november 2023 @ 19:56:53 #52
338319 ZarB
Piña colada
pi_211285125
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 18:16 schreef Jahr00n het volgende:
Als mijn kind dan toch loopt te etteren dan liever in tropisch weer met mooi uitzicht dan tussen de chagrijnen in NL met kloteweer 8-)
pi_211285151
Net of de crew die baby gaat meten en dan tegen je zegt dat het niet mag. Doe gewoon net of dat kind 65 cm is en mocht hij of zij te lang zijn en je word daar op gewezen dan houd je jezelf van de domme.

Kinderen voelen je stress dus zorg ervoor dat jezelf relaxt het vliegtuig in gaat. En mocht niks lukken dan heb je altijd de ipad nog.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_211285177
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 13:25 schreef Moederenkind het volgende:

[..]
wat is er precies asociaal?
Iemand anders opzadelen met dat gejank
pi_211285182
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 19:56 schreef Shivo het volgende:

[..]
Hoe kom je daar toch bij?!
pi_211285192
Dat gejammer in dit topic dat je niet met kinderen zou mogen vliegen is ongelofelijke aanstellerij :P vooral gaan maar ik zou wel een eigen stoel voor je kind reserveren en je autostoeltje mee aan boord slepen. Anders geen doen.
pi_211285197
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 19:59 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Hoe kom je daar toch bij?!
1000 miljoen vlieguren
pi_211285217
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 19:58 schreef hoechst het volgende:

[..]
Iemand anders opzadelen met dat gejank
Ik zou hem naast je zetten en zelf lekker in de business class gaan zitten. Good luck!
  maandag 13 november 2023 @ 20:01:12 #59
338319 ZarB
Piña colada
pi_211285240
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 19:57 schreef DjDaano het volgende:
Net of de crew die baby gaat meten en dan tegen je zegt dat het niet mag. Doe gewoon net of dat kind 65 cm is en mocht hij of zij te lang zijn en je word daar op gewezen dan houd je jezelf van de domme.

Kinderen voelen je stress dus zorg ervoor dat jezelf relaxt het vliegtuig in gaat. En mocht niks lukken dan heb je altijd de ipad nog.
Tussen een kind van 6 maanden (wat meestal de max is voor een wiegje) en bijna een jaar zit nogal een verschilletje. Dat ziet de crew ook wel. Ook gaan ze het zien als het wiegje hangt en kind puilt eruit. Maar je kan het altijd proberen maar doorgaans zijn ze niet zo heel makkelijk.
pi_211285241
Flikker wat diazepam in dat kind en opgelost.
  maandag 13 november 2023 @ 20:03:20 #61
338319 ZarB
Piña colada
pi_211285295
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 19:59 schreef Shivo het volgende:
Dat gejammer in dit topic dat je niet met kinderen zou mogen vliegen is ongelofelijke aanstellerij :P vooral gaan maar ik zou wel een eigen stoel voor je kind reserveren en je autostoeltje mee aan boord slepen. Anders geen doen.
Een autostoeltje heb ik nooit wat van begrepen. Dikke kans dat ze daar niet eens in willen zitten en dan zit je met zo'n kolossaal ding naast je. Weg stoel. Mijn kind haat het autostoeltje zo ongeveer. Toen ze nog geen 2 was moest ze met het Cares harnas in haar eigen stoel vast tijdens opstijgen en landen. Dat was al een gedoe.
  maandag 13 november 2023 @ 20:18:58 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211285624
Wat een incel toptips zeg hier O+
pi_211285771
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 19:56 schreef Shivo het volgende:

[..]
Het is toch echt gebeurd.
-nee-
pi_211285795
quote:

[..]
1000 miljoen vlieguren
Grappig dat je dan nog niet weet dat het gewoon kan.
pi_211286422
Wat een gezeik hier zeg :')

Aan de ts, is er een optie dat de familie kan helpen met het meebetalen van een extra stoel?

En misschien een optie om van die zakjes uit te delen met een boodschap erin dat je je best doet om de baby stil te houden en oordopjes en wat andere kleine dingen om de andere reizigers iets tegemoet te komen? Kan misschien wat schelen met de sfeer mocht de kleine een keel opzetten onderweg.

Succes hoor, en ik hoop dat je een goede tijd bij je familie krijgt :)
Twiddel
pi_211286644
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 20:03 schreef ZarB het volgende:

[..]
Een autostoeltje heb ik nooit wat van begrepen. Dikke kans dat ze daar niet eens in willen zitten en dan zit je met zo'n kolossaal ding naast je. Weg stoel. Mijn kind haat het autostoeltje zo ongeveer. Toen ze nog geen 2 was moest ze met het Cares harnas in haar eigen stoel vast tijdens opstijgen en landen. Dat was al een gedoe.
Okee, met onze jongste was het autostoeltje juist een uitkomst wanneer mijn vrouw alleen met haar vloog.
pi_211286922
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 14:26 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Prima, jij mag het aanstellerij noemen, ik noem het fatsoen.
Nou als er iets is wat je in vliegtuigen vooral niet hebt zijn het mensen met fatsoen.

Je hebt er altijd tokkies tussen zitten, van jankenden babys heb ik echt het minste last gehad al die jaren dat ik gevlogen heb.

Maargoed, persoonlijk zou ik zelf ook niet zo snel met onze kleine gaan vliegen omdat ik geen zin heb in een vlucht vol gejank.

Maar heb dan ook geen familie in het buitenland wonen, dus snap ts best wel dat ze graag op reis wil.
pi_211286973
Liever een jankende baby in het vliegtuig dan mensen die bij touchdown direct opstaan en eindeloos gaan staan wachten in de gangpaden om ze dan bij de gate nog steeds te kunnen zien omdat HET GEEN KLOOT UITMAAKT HOE SNEL JE OPSTAAT.
Dat volk, dat is pas kutvolk.
-nee-
  maandag 13 november 2023 @ 22:17:17 #69
338319 ZarB
Piña colada
pi_211287142
Alsof kinderen per definitie een hele vlucht alleen maar zitten te janken of te jengelen. Dat vind ik al zo'n bijzonder uitgangspunt.
  maandag 13 november 2023 @ 22:20:29 #70
338319 ZarB
Piña colada
pi_211287184
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 21:27 schreef summer2bird het volgende:
Wat een gezeik hier zeg :')

Aan de ts, is er een optie dat de familie kan helpen met het meebetalen van een extra stoel?

En misschien een optie om van die zakjes uit te delen met een boodschap erin dat je je best doet om de baby stil te houden en oordopjes en wat andere kleine dingen om de andere reizigers iets tegemoet te komen? Kan misschien wat schelen met de sfeer mocht de kleine een keel opzetten onderweg.

Succes hoor, en ik hoop dat je een goede tijd bij je familie krijgt :)
Ik heb dat met die zakjes wel eens op insta voorbij zien komen. In eerste instantie vond ik het wel een grappig idee. Later dacht ik: ouders met een kind hebben toch net zo goed recht om te reizen dus waarom moet je als ouder al je omringende passagiers gaan zitten pleasen? Dat hoor ik nou nooit bij mensen met obesitas, stinkende mensen, hoestende mensen, snurkende etc. Als je niet netjes, lekker ruikend, stil, niet ademend op je stoel zit en niemand maar dan ook niemand tot last bent, dan mag je gebruik maken van een vervoersmiddel.
  maandag 13 november 2023 @ 22:21:46 #71
338319 ZarB
Piña colada
pi_211287197
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2023 22:04 schreef Marsenal het volgende:
Liever een jankende baby in het vliegtuig dan mensen die bij touchdown direct opstaan en eindeloos gaan staan wachten in de gangpaden om ze dan bij de gate nog steeds te kunnen zien omdat HET GEEN KLOOT UITMAAKT HOE SNEL JE OPSTAAT.
Dat volk, dat is pas kutvolk.
Mensen met handbagage formaat doodskist die het in de bagagebak proberen te proppen en geergerd om zich heen kijken als het niet lukt en dan gewoon de bak open laten. Dat is pas kutvolk.
pi_211287226
quote:
Lijkt me lastig om kind, koffer en autostoeltje mee te slepen. Met kind, koffer en luiertas heb je je handen al vol lijkt me.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  maandag 13 november 2023 @ 22:24:34 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211287256
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 22:17 schreef ZarB het volgende:
Alsof kinderen per definitie een hele vlucht alleen maar zitten te janken of te jengelen. Dat vind ik al zo'n bijzonder uitgangspunt.
Ooit een sacho kerel van jaar of 30 naast me gehad die zich de hele vlucht zichtbaar en hoorbaar heeft lopen ergeren omdat mijn kind van toen 2 mógelijk zou kunnen gaan janken.
Mijn dochter had een toptijd juist, waar de angst voor haar gekrijs hem iig for no reason een kutvlucht en -tijd heeft bezorgd.
Ja, uhm, first world problems hoor :D
Jankzakken stikken er maar in
  maandag 13 november 2023 @ 22:25:27 #74
338319 ZarB
Piña colada
pi_211287271
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 22:22 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Lijkt me lastig om kind, koffer en autostoeltje mee te slepen. Met kind, koffer en luiertas heb je je handen al vol lijkt me.
https://www.kidstravelser(...)tuigbedje-en-koffer/

Dit is ook wel een handig ding. Als je toch een eigen stoel hebt (en dus geen autostoeltje mee wilt)
  maandag 13 november 2023 @ 22:26:05 #75
338319 ZarB
Piña colada
pi_211287280
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 22:24 schreef Molo het volgende:

[..]
Ooit een sacho kerel van jaar of 30 naast me gehad die zich de hele vlucht zichtbaar en hoorbaar heeft lopen ergeren omdat mijn kind van toen 2 mógelijk zou kunnen gaan janken.
Mijn dochter had een toptijd juist, waar de angst voor haar gekrijs heeft hem iig for no reason een kutvlucht en -tijd heeft bezorgd.
Ja, uhm, first world problems hoor :D
Jankzakken stikken er maar in
Mensen doen soms echt of je de mooiste dag van hun leven gaat verzieken als je met kind het vliegtuig in stapt.
pi_211287352
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 20:01 schreef ZarB het volgende:

[..]
Tussen een kind van 6 maanden (wat meestal de max is voor een wiegje) en bijna een jaar zit nogal een verschilletje. Dat ziet de crew ook wel. Ook gaan ze het zien als het wiegje hangt en kind puilt eruit. Maar je kan het altijd proberen maar doorgaans zijn ze niet zo heel makkelijk.
Mijn ervaring met KLM is dat het ze niet uitmaakt. Ze konden precies zien dat mijn kind 10 maanden was, en hij paste liggend niet eens meer goed in die wieg, maar toch kregen we die aangeboden (en heeft hij er zeker 10 minuten ingezeten. Daarna was het ding vooral handig als makkelijk toegankelijke opbergplaats :') ) ik heb nog een foto dat hij in dat ding zit en het zijn elleboog over de rand zit, zoals van die stoere gastjes met hun arm uit de auto zitten.
  maandag 13 november 2023 @ 22:33:46 #77
338319 ZarB
Piña colada
pi_211287364
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 22:32 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Mijn ervaring met KLM is dat het ze niet uitmaakt. Ze konden precies zien dat mijn kind 10 maanden was, en hij paste liggend niet eens meer goed in die wieg, maar toch kregen we die aangeboden (en heeft hij er zeker 10 minuten ingezeten. Daarna was het ding vooral handig als makkelijk toegankelijke opbergplaats :') ) ik heb nog een foto dat hij in dat ding zit en het zijn elleboog over de rand zit, zoals van die stoere gastjes met hun arm uit de auto zitten.
Het wisselt dus, maar daarom denk ik dat het voor ts handig is dat ze er maar niet vanuit moet gaan dat het lukt. Kan het alleen maar meevallen :+
pi_211287452
Mijn vader had een keer een moeder met baby voor zich die in slaap waren gevallen. Wel jammer dat baby een poepluier had.
  maandag 13 november 2023 @ 22:40:08 #79
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_211287455
Begin dit jaar met dochter (toen 10 maanden) naar Azië gevlogen. Zij paste toen nauwelijks in de bassinet. Heeft er alleen even in geslapen omdat ze uitgeput was. De rest van de vlucht (2x 7 uur) zat ze bij mij of mijn vrouw op schoot. Dat ging eigenlijk best goed, nauwelijks huilen. En ze maakte veel contact met de mensen om ons heen. Zwaaien, speelgoed geven en weer terugeisen. :P

Op de terugreis geen bassinet meer gevraagd.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_211287788
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 22:20 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ik heb dat met die zakjes wel eens op insta voorbij zien komen. In eerste instantie vond ik het wel een grappig idee. Later dacht ik: ouders met een kind hebben toch net zo goed recht om te reizen dus waarom moet je als ouder al je omringende passagiers gaan zitten pleasen? Dat hoor ik nou nooit bij mensen met obesitas, stinkende mensen, hoestende mensen, snurkende etc. Als je niet netjes, lekker ruikend, stil, niet ademend op je stoel zit en niemand maar dan ook niemand tot last bent, dan mag je gebruik maken van een vervoersmiddel.
Ik snap je, maar ik denk dat het een manier kan zijn om de mensen een beetje vriendelijk te maken. Ik weet dat veel moeders erg onzeker kunnen zijn en boze blikken in vliegtuigen helpen zon moeder niet.
Ook zou het misschien iemand kunnen inspireren om TS te helpen of een aardig woordje te doen met TS tijdens de vlucht.

Ik zou graag willen dat TS gewoon met haar baby kon vliegen zonder oordeel van Jan en alleman maar helaas zijn we daar nog niet :P
Twiddel
pi_211288071
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 23:07 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik snap je, maar ik denk dat het een manier kan zijn om de mensen een beetje vriendelijk te maken. Ik weet dat veel moeders erg onzeker kunnen zijn en boze blikken in vliegtuigen helpen zon moeder niet.
Ook zou het misschien iemand kunnen inspireren om TS te helpen of een aardig woordje te doen met TS tijdens de vlucht.

Ik zou graag willen dat TS gewoon met haar baby kon vliegen zonder oordeel van Jan en alleman maar helaas zijn we daar nog niet :P
Ik snap echt niet dat mensen gestrest kunnen raken van een vreemde die je aankijkt omdat je baby huilt. Ik zou ze echt heel hard uitlachen en die kleine daarna lekker door laten janken.

Volgens mij is er nog nooit een ouder geweest die bewust zijn kind laat huilen in een vliegtuig.
pi_211457636
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 18:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wel apart dat de grootste roeptoeters in dit topic normaal gezien nooit wat in OUD posten :P
Dat is toch niet zo raar. Als je een hekel aan kinderen (in het vliegtuig) hebt snap ik heel goed dat je geen kinderen hebt en niet in OUD post.

Ik heb zelf overigens ook 2 kinderen en ik ga ook pas weer vliegen als ze een jaar of 3 of ouder zijn. Lijkt me verschrikkelijk in een vliegtuig.
Wij hebben een camper gehuurd voor 3 weken, kun je lekker gaan en staan waar je wil, kinderen lekker veel buitenspelen, ideaal.
Je hoeft voor je kind echt niet naar de andere kant van de wereld, vaak is een speeltuin/strand/zwembad genoeg om te vermaken
  dinsdag 28 november 2023 @ 20:15:13 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211458202
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2023 19:39 schreef MisChrartin het volgende:

[..]
Dat is toch niet zo raar. Als je een hekel aan kinderen (in het vliegtuig) hebt snap ik heel goed dat je geen kinderen hebt en niet in OUD post.

Ik heb zelf overigens ook 2 kinderen en ik ga ook pas weer vliegen als ze een jaar of 3 of ouder zijn. Lijkt me verschrikkelijk in een vliegtuig.
Wij hebben een camper gehuurd voor 3 weken, kun je lekker gaan en staan waar je wil, kinderen lekker veel buitenspelen, ideaal.
Je hoeft voor je kind echt niet naar de andere kant van de wereld, vaak is een speeltuin/strand/zwembad genoeg om te vermaken
Altijd leuk, een late reactie van iemand die ook nog eens het topic niet eens heeft gelezen O+
  woensdag 29 november 2023 @ 12:09:28 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_211463326
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2023 19:39 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Waarom dat dan nu wel doen zeg maar ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211463504
Ik vlieg niet zo vaak, maar de keren dat ik het heb gedaan eigenlijk nooit last gehad van de kleintjes die ook in het vliegtuig zaten.

Laatste keer was er zelfs een kersvers geboren baby op de vlucht, die ontzettend zoet geweest is.

Het hoeft dus echt niet perse een drama te worden, voor de ts, stel je dus vooral niet in op drama. Als jij gestresst je kind heel erg stil gaat houden is de kans veel groter dat het kind lastig gaat doen dan wanneer je normaal kinder geluid (beetje spelen en brabbelen) prima vindt. Blijf dus lekker vrolijk en actief met je kind als je kind daar behoefte aan heeft.

Wel hoorde ik een interessant gesprek tussen een kleuter en zijn moeder. Kleuter vloog voor het eerst en was blijkbaar al voorbereid dat stijgen en landen last van de oren kon veroorzaken. Ouders waren daarop voorbereid en hadden kauwgom en wat anders mee (dat andere weet ik dus niet). Kind in kwestie vond het vooral erg meevallen en had genoeg aan slikken/gapen om de oren te klaren.

Maar ik begreep eruit dat kleinere kinderen vooral bij het stijgen/landen last kunnen hebben.
Ik zou dus vooral even kijken of er manieren of middelen zijn die helpen met het klaren van de oren.
Misschien vooraf al spelletjes spelen die helpen de oren te klaren zodat je die kan doen in het vliegtuig.

De kans bestaat dat zo'n uk helemaal geen zin heeft dat te doen als het moment daar is. Dat is dan even pech hebben, gaat wel weer over.
Is vooral even rot voor het kind zelf.
Voel je niet schuldig naar andere mensen in het vliegtuig, richt je op proberen dat je kind zich weer herstelt.

Kinderen horen erbij, het rare idee dat kinderen niet hoorbaar mogen zijn slaat nergens op.
pi_211463895
quote:
7s.gif Op woensdag 29 november 2023 12:09 schreef Troel het volgende:

[..]
Waarom dat dan nu wel doen zeg maar ;)
omdat de overlast verschrikkelijk is als je 3 uur lang alleen maar gejank hoort. en daar mag best een menig over verkondigd worden. een tijdje terug een vlucht gehad van zuid afrika naar amsterdam, dat is altijd een nachtvlucht terug, als je dan een huil baby in de buurt heb is dat verschrikkelijk. ik had serieus graag extra betaald voor een rustige vlucht
pi_211464471
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 13:02 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
omdat de overlast verschrikkelijk is als je 3 uur lang alleen maar gejank hoort. en daar mag best een menig over verkondigd worden. een tijdje terug een vlucht gehad van zuid afrika naar amsterdam, dat is altijd een nachtvlucht terug, als je dan een huil baby in de buurt heb is dat verschrikkelijk. ik had serieus graag extra betaald voor een rustige vlucht
Voor de ouder is het nog erger. Want die lees ik nergens terug. Het is allemaal 'ik' in dit topic. Ja leuk is anders, dat ben ik met je eens. Maar kom op hee... Er komt ook gewoon weer een einde aan toch?
  woensdag 29 november 2023 @ 14:02:12 #88
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_211464478
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 13:02 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
Vlieg je toch private?
Zolang je vrijwillig in een lijnvlucht gaat zitten neem je bewust dat risico.
pi_211466265
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2023 14:01 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Voor de ouder is het nog erger. Want die lees ik nergens terug. Het is allemaal 'ik' in dit topic. Ja leuk is anders, dat ben ik met je eens. Maar kom op hee... Er komt ook gewoon weer een einde aan toch?
geen medelijden mee, die ouders kiezen er zelf voor
  woensdag 29 november 2023 @ 19:51:19 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_211468728
quote:

[..]
En als dit topic in gc zou staan of in kb, prima :P Maar je post nu in OUD :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211472745
quote:
7s.gif Op woensdag 29 november 2023 19:51 schreef Troel het volgende:

[..]
En als dit topic in gc zou staan of in kb, prima :P Maar je post nu in OUD :P
omdat ik hier persoonlijk last van heb, en vele met mij
ik post ook nooit in SHO, maar als er iets staat over giel beelen doe ik dat weer wel omdat ik daar persoonlijk last van heb, niet zo raar toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')