Heb je de OP niet gelezen ofzo?quote:Op maandag 13 november 2023 12:19 schreef miss_sly het volgende:
Misschien kun je hier wat tips vragen: OUD / Op vakantie met (kleine) kinderen #24
Het lijkt me best een opgave, alleen met een baby zo'n lange vlucht. Wellicht kun je een extra stoel boeken, zodat je sowieso zeker weet dat je een lege stoel naast je hebt.
Hoe het zit met zo'n wiegje weet ik niet, dat heb ik nooit gebruikt.
Maar:quote:Een extra stoel kopen is geen optie
TS is dus gewoon gierig.quote:Het toestel heeft overigens nu nog heel veel vrij stoelen, in alle klassen.
Hoezo? Hou je niet van je kind als je t niet ff weg kunt leggen?quote:Het lijkt me best een opgave, alleen met een baby zo'n lange vlucht.
Inlevende reacties als je een keer intercontinentaal gevlogen hebt met een constant krijsende baby op een stoel in je nabijheid dan zouden ouders zich ook eens kunnen inleven met de overlast die ze gaan veroorzaken voor een grote groep mensen om hun heen.quote:Op maandag 13 november 2023 12:27 schreef SQ het volgende:
Wat een fijne, inlevende reacties weer. Allejezus.
Maar inderdaad, het lijkt me een flinke opgave in je eentje, zeker als je even moet plassen ofzo, ik zou er niet aan durven beginnen.
Elke geoefende reiziger zet gewoon een noise cancelling koptelefoon opquote:Op maandag 13 november 2023 12:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Inlevende reacties als je een keer intercontinentaal gevlogen hebt met een constant krijsende baby op een stoel in je nabijheid dan zouden ouders zich ook eens kunnen inleven met de overlast die ze gaan veroorzaken voor een grote groep mensen om hun heen.
Dit. Daarbij kan ik nog wel wat zaken opnoemen die irritant zijn in een vliegtuig wat ik tijdens mijn laatste vlucht mee heb gemaakt:quote:Op maandag 13 november 2023 12:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Elke geoefende reiziger zet gewoon een noise cancelling koptelefoon op
Het lijkt mij geen pretje om met een kind van die leeftijd in mijn uppie zo'n vlucht te maken maar los daarvan, je kunt je als omstanders ook wel compleet aanstellen zeg
Ik denk dat die ouders best een idee hebben hoe vervelend het is als ze een lange vlucht met een huilend kind zitten. Ze zitten er zelf immers ook behoorlijk middenin.quote:Op maandag 13 november 2023 12:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Inlevende reacties als je een keer intercontinentaal gevlogen hebt met een constant krijsende baby op een stoel in je nabijheid dan zouden ouders zich ook eens kunnen inleven met de overlast die ze gaan veroorzaken voor een grote groep mensen om hun heen.
Ja iddquote:Op maandag 13 november 2023 12:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat die ouders best een idee hebben hoe vervelend het is als ze een lange vlucht met een huilend kind zitten. Ze zitten er zelf immers ook behoorlijk middenin.
wat is er precies asociaal?quote:Op maandag 13 november 2023 12:03 schreef hoechst het volgende:
vind je dat niet asocial tegenover de mede passagiers?
Mijn familie woont in het buienland. Mijn vader is ook al op een behoorlijke leeftijd en ik wil graag dat hij zijn kleindochter een keer ziet voordat het te laat is. Zo kunnen er legio redenen zijn waarom mensen met jonge kinderen MOETEN reizenquote:Op maandag 13 november 2023 13:31 schreef JeMoeder het volgende:
Ik vlieg pertinent niet (meer) met mijn kinderen totdat ze 4 zijn/waren, dan kan je ze zaken uitleggen en een redelijk normaal gesprek hebben. Eén vlucht gemaakt toen mijn zoontje erg jong was en dat was geen pretje.
Mijn dochter is nu 5, mijn zoontje is bijna 3. We wachten nog een jaar en dan vliegen we weer om op vakantie te gaan, voor nu midweekjes en weekends met de auto. Ik vind vooral dat je het vliegen met kleine kinderen andere passagiers niet aan kan doen. Zelf kies je voor de penarie, de andere reizigers kiezen daar niet voor.
Prima, jij mag het aanstellerij noemen, ik noem het fatsoen. Vergeet niet dat ik zelf ouder van jonge kinderen ben. Daarnaast zijn jouw afwegingen jouw afwegingen en je hebt recht op je mening. Houd er alleen rekening mee dat er heel veel mensen zijn die het niet met je eens zullen zijn.quote:Op maandag 13 november 2023 13:39 schreef Moederenkind het volgende:
[..]
Mijn familie woont in het buienland. Mijn vader is ook al op een behoorlijke leeftijd en ik wil graag dat hij zijn kleindochter een keer ziet voordat het te laat is. Zo kunnen er legio redenen zijn waarom mensen met jonge kinderen MOETEN reizen
Vier jaar wegblijven is voor ons simpel geen optie.
Overigens heb ik best veel vluchten meegemaakt met krijsende en verwende kleuters die niet stil wilde blijven zitten en steeds op de stoel voor hun bleven schoppen, bijvoorbeeld. Zullen we die ouders ook maar opleggen dat ze moeten wachten tot hun kids 8 jaar zijn of zoiets? Wat een aanstellerij joh
vlieg je business class ook met het kindje op schoot ? Dat lijkt mij namelijk het meest moeilijke. Niet zozeer de stoel zelf.quote:Op maandag 13 november 2023 14:32 schreef Marsenal het volgende:
Wat moet, dat moet. Ik heb het ook wel eens gedaan, en het was een 10 uur durende lijdensweg om ervoor te zorgen dat de 200 andere passagiers en mijn kind het comfortabel hadden.
En daarna had ik een tijdsverschil van 6 uur, waardoor de week daarop en terugvlucht ook kut waren. Nooit meer.
Mijn tip? Vlieg businessclass. Die keer dat ik terugvloog en diep in de buidel tastte voor een upgrade, was het helemaal waard.
Ook ik heb me daarna voorgenomen niet te vliegen totdat de kinderen 4 jaar of ouder zijn.
met kleuter vliegen kan net zo vervelend zijn maar uiteraard zie jij dat niet zo..quote:Op maandag 13 november 2023 14:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Prima, jij mag het aanstellerij noemen, ik noem het fatsoen. Vergeet niet dat ik zelf ouder van jonge kinderen ben. Daarnaast zijn jouw afwegingen jouw afwegingen en je hebt recht op je mening. Houd er alleen rekening mee dat er heel veel mensen zijn die het niet met je eens zullen zijn.
Maar om even on-topic te zijn: kan je zomaar een wiegje regelen voor een té lang kind? Lijkt mij dat daar wel enige controle op is, door bijv. leeftijd van een kind?
Ik toen wel, maar dan in zo'n halve ligstoel, daar heb je echt meer ruimte, ook om het kind tussen je benen te zetten of half naast je.quote:Op maandag 13 november 2023 14:34 schreef Moederenkind het volgende:
[..]
vlieg je business class ook met het kindje op schoot ? Dat lijkt mij namelijk het meest moeilijke. Niet zozeer de stoel zelf.
ik heb net even gecheckt wat het zou kosten zo'n upgrade.... 5,300 euries.quote:Op maandag 13 november 2023 14:39 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik toen wel, maar dan in zo'n halve ligstoel, daar heb je echt meer ruimte, ook om het kind tussen je benen te zetten of half naast je.
mijn dochter is erg lief hoor. ondanks de vreselijke vlucht die we gehad hebben van de zomer, was ze heel rustig.quote:Op maandag 13 november 2023 15:01 schreef Het_Bokje het volgende:
Lekker dan, betaal je dik voor Businessclass, komt er een moeder met een huilend kind je gezelschap houden![]()
Eigenlijk is dit nóg erger dan in de plebs-cabine.
Dat is wel debiel veel geld ja.quote:Op maandag 13 november 2023 14:46 schreef Moederenkind het volgende:
[..]
ik heb net even gecheckt wat het zou kosten zo'n upgrade.... 5,300 euries.![]()
Ik heb nu 1600 betaald dus dat is 3x zoveel...
Ik heb liever een baby dan een kleuter naast me hoor,quote:Op maandag 13 november 2023 14:35 schreef Moederenkind het volgende:
[..]
met kleuter vliegen kan net zo vervelend zijn maar uiteraard zie jij dat niet zo..
moeten ze 1x doen, dan krijgen ze een boze blikquote:Op maandag 13 november 2023 16:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb liever een baby dan een kleuter naast me hoor,. Een baby huilt hoogstens. Bij kleuters loop je meer "risico" op constant drammen, snoep willen, elleboogjes en schoentjes in je zij, elke 30 minuten naar de wc willen, en ouders die vinden dat jij jouw plekje bij het raam best af kunnen staan aan hun kind
(even heel gechargeerd).
Anyway, de vraag is of ze je baby gaan opmeten. Deze bedjes zijn bedoeld voor mini newborns die nog plat en stil liggen natuurlijk. Een kind van bijna 1 is wel echt andere koek. Ik zou echt een extra stoel overwegen op zo'n vlucht. Er bestaan dan ook van die opblaaskussens waarmee je de zitting kan verlengen zodat een baby daar kan liggen.
tuurlijk johquote:Op maandag 13 november 2023 16:40 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
moeten ze 1x doen, dan krijgen ze een boze blik
bij 2x vraag ik de begeleider vriendelijk of ze hun kind in het gareel wil hebben
en bij nummer 3 is het kind aan de beurt
als er een snotjoch continu tegen mijn stoel gaat lopen stampen, zeer zeker welquote:Op maandag 13 november 2023 16:43 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
tuurlijk joh![]()
Boze blik nog wel. Poehee!
gratis massagestoel en nóg jankenquote:Op maandag 13 november 2023 16:47 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
als er een snotjoch continu tegen mijn stoel gaat lopen stampen, zeer zeker wel
Ik ik ik ik ikquote:Op maandag 13 november 2023 13:39 schreef Moederenkind het volgende:
[..]
Mijn familie woont in het buienland. Mijn vader is ook al op een behoorlijke leeftijd en ik wil graag dat hij zijn kleindochter een keer ziet voordat het te laat is. Zo kunnen er legio redenen zijn waarom mensen met jonge kinderen MOETEN reizen
Overigens heb ik best veel vluchten meegemaakt met krijsende en verwende kleuters die niet stil wilde blijven zitten en steeds op de stoel voor hun bleven schoppen, bijvoorbeeld. Zullen we die ouders ook maar opleggen dat ze moeten wachten tot hun kids 8 jaar zijn of zoiets? Wat een aanstellerij joh
Is het een optie dat je vader en wat familie naar jou toe komt?quote:Op maandag 13 november 2023 13:39 schreef Moederenkind het volgende:
[..]
Ja toch je weet toch dat als je een reis boekt niet moet denken aan wat jij wil, maar alleen maar aan de behoeften van eventuele medereizigers?quote:
Dat is dan waarschijnlijk ook gelijk de reden van de vrij beperkte lengte-eis, een kind van bijna een jaar kan al gaan zitten en er dus uit vallen.quote:Op maandag 13 november 2023 16:13 schreef SQ het volgende:
Anyway, de vraag is of ze je baby gaan opmeten. Deze bedjes zijn bedoeld voor mini newborns die nog plat en stil liggen natuurlijk. Een kind van bijna 1 is wel echt andere koek. Ik zou echt een extra stoel overwegen op zo'n vlucht. Er bestaan dan ook van die opblaaskussens waarmee je de zitting kan verlengen zodat een baby daar kan liggen.
Mijn vader is boven de 80 en heel beperkt mobiel.quote:Op maandag 13 november 2023 16:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Is het een optie dat je vader en wat familie naar jou toe komt?
Uhmmmmm sommige mensen hebben familie in het verre buitenland he. Je hebt niet alles voor het kiezen. Huilend kind is drama maar neem dan in elk geval de juiste voorzorgsmaatregelen als het al een keer een lijdensweg was. Een kind van 1 is ook veel minder te handelen dan eentje van een paar maanden die driekwart van de tijd slapen. Succes met een kind dat misschien wel wil lopen of sowieso kruipen 9 uur op schoot houdenquote:Op maandag 13 november 2023 18:16 schreef Jahr00n het volgende:
Wat bezielt je om met een baby naar de andere kant van de wereld te vliegen voor een vakantie. Blijf gewoon lekker in Nederland. Als je aan kinderen begint moet je ook accepteren dat je niet flexibel meer bent.
Onzin, dat mag in business class helemaal niet.quote:Op maandag 13 november 2023 14:39 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik toen wel, maar dan in zo'n halve ligstoel, daar heb je echt meer ruimte, ook om het kind tussen je benen te zetten of half naast je.
Als mijn kind dan toch loopt te etteren dan liever in tropisch weer met mooi uitzicht dan tussen de chagrijnen in NL met kloteweerquote:Op maandag 13 november 2023 18:16 schreef Jahr00n het volgende:
Wat bezielt je om met een baby naar de andere kant van de wereld te vliegen voor een vakantie. Blijf gewoon lekker in Nederland. Als je aan kinderen begint moet je ook accepteren dat je niet flexibel meer bent.
Hoe kom je daar toch bij?!quote:Op maandag 13 november 2023 19:56 schreef Shivo het volgende:
[..]
Onzin, dat mag in business class helemaal niet.
Ik zou hem naast je zetten en zelf lekker in de business class gaan zitten. Good luck!quote:Op maandag 13 november 2023 19:58 schreef hoechst het volgende:
[..]
Iemand anders opzadelen met dat gejank
Tussen een kind van 6 maanden (wat meestal de max is voor een wiegje) en bijna een jaar zit nogal een verschilletje. Dat ziet de crew ook wel. Ook gaan ze het zien als het wiegje hangt en kind puilt eruit. Maar je kan het altijd proberen maar doorgaans zijn ze niet zo heel makkelijk.quote:Op maandag 13 november 2023 19:57 schreef DjDaano het volgende:
Net of de crew die baby gaat meten en dan tegen je zegt dat het niet mag. Doe gewoon net of dat kind 65 cm is en mocht hij of zij te lang zijn en je word daar op gewezen dan houd je jezelf van de domme.
Kinderen voelen je stress dus zorg ervoor dat jezelf relaxt het vliegtuig in gaat. En mocht niks lukken dan heb je altijd de ipad nog.
Een autostoeltje heb ik nooit wat van begrepen. Dikke kans dat ze daar niet eens in willen zitten en dan zit je met zo'n kolossaal ding naast je. Weg stoel. Mijn kind haat het autostoeltje zo ongeveer. Toen ze nog geen 2 was moest ze met het Cares harnas in haar eigen stoel vast tijdens opstijgen en landen. Dat was al een gedoe.quote:Op maandag 13 november 2023 19:59 schreef Shivo het volgende:
Dat gejammer in dit topic dat je niet met kinderen zou mogen vliegen is ongelofelijke aanstellerijvooral gaan maar ik zou wel een eigen stoel voor je kind reserveren en je autostoeltje mee aan boord slepen. Anders geen doen.
Het is toch echt gebeurd.quote:Op maandag 13 november 2023 19:56 schreef Shivo het volgende:
[..]
Onzin, dat mag in business class helemaal niet.
Okee, met onze jongste was het autostoeltje juist een uitkomst wanneer mijn vrouw alleen met haar vloog.quote:Op maandag 13 november 2023 20:03 schreef ZarB het volgende:
[..]
Een autostoeltje heb ik nooit wat van begrepen. Dikke kans dat ze daar niet eens in willen zitten en dan zit je met zo'n kolossaal ding naast je. Weg stoel. Mijn kind haat het autostoeltje zo ongeveer. Toen ze nog geen 2 was moest ze met het Cares harnas in haar eigen stoel vast tijdens opstijgen en landen. Dat was al een gedoe.
Nou als er iets is wat je in vliegtuigen vooral niet hebt zijn het mensen met fatsoen.quote:Op maandag 13 november 2023 14:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Prima, jij mag het aanstellerij noemen, ik noem het fatsoen.
Ik heb dat met die zakjes wel eens op insta voorbij zien komen. In eerste instantie vond ik het wel een grappig idee. Later dacht ik: ouders met een kind hebben toch net zo goed recht om te reizen dus waarom moet je als ouder al je omringende passagiers gaan zitten pleasen? Dat hoor ik nou nooit bij mensen met obesitas, stinkende mensen, hoestende mensen, snurkende etc. Als je niet netjes, lekker ruikend, stil, niet ademend op je stoel zit en niemand maar dan ook niemand tot last bent, dan mag je gebruik maken van een vervoersmiddel.quote:Op maandag 13 november 2023 21:27 schreef summer2bird het volgende:
Wat een gezeik hier zeg
Aan de ts, is er een optie dat de familie kan helpen met het meebetalen van een extra stoel?
En misschien een optie om van die zakjes uit te delen met een boodschap erin dat je je best doet om de baby stil te houden en oordopjes en wat andere kleine dingen om de andere reizigers iets tegemoet te komen? Kan misschien wat schelen met de sfeer mocht de kleine een keel opzetten onderweg.
Succes hoor, en ik hoop dat je een goede tijd bij je familie krijgt
Mensen met handbagage formaat doodskist die het in de bagagebak proberen te proppen en geergerd om zich heen kijken als het niet lukt en dan gewoon de bak open laten. Dat is pas kutvolk.quote:Op maandag 13 november 2023 22:04 schreef Marsenal het volgende:
Liever een jankende baby in het vliegtuig dan mensen die bij touchdown direct opstaan en eindeloos gaan staan wachten in de gangpaden om ze dan bij de gate nog steeds te kunnen zien omdat HET GEEN KLOOT UITMAAKT HOE SNEL JE OPSTAAT.
Dat volk, dat is pas kutvolk.
Lijkt me lastig om kind, koffer en autostoeltje mee te slepen. Met kind, koffer en luiertas heb je je handen al vol lijkt me.quote:Op maandag 13 november 2023 19:59 schreef Shivo het volgende:
Dat gejammer in dit topic dat je niet met kinderen zou mogen vliegen is ongelofelijke aanstellerijvooral gaan maar ik zou wel een eigen stoel voor je kind reserveren en je autostoeltje mee aan boord slepen. Anders geen doen.
Ooit een sacho kerel van jaar of 30 naast me gehad die zich de hele vlucht zichtbaar en hoorbaar heeft lopen ergeren omdat mijn kind van toen 2 mógelijk zou kunnen gaan janken.quote:Op maandag 13 november 2023 22:17 schreef ZarB het volgende:
Alsof kinderen per definitie een hele vlucht alleen maar zitten te janken of te jengelen. Dat vind ik al zo'n bijzonder uitgangspunt.
https://www.kidstravelser(...)tuigbedje-en-koffer/quote:Op maandag 13 november 2023 22:22 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig om kind, koffer en autostoeltje mee te slepen. Met kind, koffer en luiertas heb je je handen al vol lijkt me.
Mensen doen soms echt of je de mooiste dag van hun leven gaat verzieken als je met kind het vliegtuig in stapt.quote:Op maandag 13 november 2023 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ooit een sacho kerel van jaar of 30 naast me gehad die zich de hele vlucht zichtbaar en hoorbaar heeft lopen ergeren omdat mijn kind van toen 2 mógelijk zou kunnen gaan janken.
Mijn dochter had een toptijd juist, waar de angst voor haar gekrijs heeft hem iig for no reason een kutvlucht en -tijd heeft bezorgd.
Ja, uhm, first world problems hoor![]()
Jankzakken stikken er maar in
Mijn ervaring met KLM is dat het ze niet uitmaakt. Ze konden precies zien dat mijn kind 10 maanden was, en hij paste liggend niet eens meer goed in die wieg, maar toch kregen we die aangeboden (en heeft hij er zeker 10 minuten ingezeten. Daarna was het ding vooral handig als makkelijk toegankelijke opbergplaatsquote:Op maandag 13 november 2023 20:01 schreef ZarB het volgende:
[..]
Tussen een kind van 6 maanden (wat meestal de max is voor een wiegje) en bijna een jaar zit nogal een verschilletje. Dat ziet de crew ook wel. Ook gaan ze het zien als het wiegje hangt en kind puilt eruit. Maar je kan het altijd proberen maar doorgaans zijn ze niet zo heel makkelijk.
Het wisselt dus, maar daarom denk ik dat het voor ts handig is dat ze er maar niet vanuit moet gaan dat het lukt. Kan het alleen maar meevallenquote:Op maandag 13 november 2023 22:32 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Mijn ervaring met KLM is dat het ze niet uitmaakt. Ze konden precies zien dat mijn kind 10 maanden was, en hij paste liggend niet eens meer goed in die wieg, maar toch kregen we die aangeboden (en heeft hij er zeker 10 minuten ingezeten. Daarna was het ding vooral handig als makkelijk toegankelijke opbergplaats) ik heb nog een foto dat hij in dat ding zit en het zijn elleboog over de rand zit, zoals van die stoere gastjes met hun arm uit de auto zitten.
Ik snap je, maar ik denk dat het een manier kan zijn om de mensen een beetje vriendelijk te maken. Ik weet dat veel moeders erg onzeker kunnen zijn en boze blikken in vliegtuigen helpen zon moeder niet.quote:Op maandag 13 november 2023 22:20 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik heb dat met die zakjes wel eens op insta voorbij zien komen. In eerste instantie vond ik het wel een grappig idee. Later dacht ik: ouders met een kind hebben toch net zo goed recht om te reizen dus waarom moet je als ouder al je omringende passagiers gaan zitten pleasen? Dat hoor ik nou nooit bij mensen met obesitas, stinkende mensen, hoestende mensen, snurkende etc. Als je niet netjes, lekker ruikend, stil, niet ademend op je stoel zit en niemand maar dan ook niemand tot last bent, dan mag je gebruik maken van een vervoersmiddel.
Ik snap echt niet dat mensen gestrest kunnen raken van een vreemde die je aankijkt omdat je baby huilt. Ik zou ze echt heel hard uitlachen en die kleine daarna lekker door laten janken.quote:Op maandag 13 november 2023 23:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik snap je, maar ik denk dat het een manier kan zijn om de mensen een beetje vriendelijk te maken. Ik weet dat veel moeders erg onzeker kunnen zijn en boze blikken in vliegtuigen helpen zon moeder niet.
Ook zou het misschien iemand kunnen inspireren om TS te helpen of een aardig woordje te doen met TS tijdens de vlucht.
Ik zou graag willen dat TS gewoon met haar baby kon vliegen zonder oordeel van Jan en alleman maar helaas zijn we daar nog niet
Dat is toch niet zo raar. Als je een hekel aan kinderen (in het vliegtuig) hebt snap ik heel goed dat je geen kinderen hebt en niet in OUD post.quote:Op maandag 13 november 2023 18:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wel apart dat de grootste roeptoeters in dit topic normaal gezien nooit wat in OUD posten
Altijd leuk, een late reactie van iemand die ook nog eens het topic niet eens heeft gelezenquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:39 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo raar. Als je een hekel aan kinderen (in het vliegtuig) hebt snap ik heel goed dat je geen kinderen hebt en niet in OUD post.
Ik heb zelf overigens ook 2 kinderen en ik ga ook pas weer vliegen als ze een jaar of 3 of ouder zijn. Lijkt me verschrikkelijk in een vliegtuig.
Wij hebben een camper gehuurd voor 3 weken, kun je lekker gaan en staan waar je wil, kinderen lekker veel buitenspelen, ideaal.
Je hoeft voor je kind echt niet naar de andere kant van de wereld, vaak is een speeltuin/strand/zwembad genoeg om te vermaken
Waarom dat dan nu wel doen zeg maarquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:39 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo raar. Als je een hekel aan kinderen (in het vliegtuig) hebt snap ik heel goed dat je geen kinderen hebt en niet in OUD post.
omdat de overlast verschrikkelijk is als je 3 uur lang alleen maar gejank hoort. en daar mag best een menig over verkondigd worden. een tijdje terug een vlucht gehad van zuid afrika naar amsterdam, dat is altijd een nachtvlucht terug, als je dan een huil baby in de buurt heb is dat verschrikkelijk. ik had serieus graag extra betaald voor een rustige vluchtquote:Op woensdag 29 november 2023 12:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarom dat dan nu wel doen zeg maar
Voor de ouder is het nog erger. Want die lees ik nergens terug. Het is allemaal 'ik' in dit topic. Ja leuk is anders, dat ben ik met je eens. Maar kom op hee... Er komt ook gewoon weer een einde aan toch?quote:Op woensdag 29 november 2023 13:02 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
omdat de overlast verschrikkelijk is als je 3 uur lang alleen maar gejank hoort. en daar mag best een menig over verkondigd worden. een tijdje terug een vlucht gehad van zuid afrika naar amsterdam, dat is altijd een nachtvlucht terug, als je dan een huil baby in de buurt heb is dat verschrikkelijk. ik had serieus graag extra betaald voor een rustige vlucht
Vlieg je toch private?quote:Op woensdag 29 november 2023 13:02 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
omdat de overlast verschrikkelijk is als je 3 uur lang alleen maar gejank hoort. en daar mag best een menig over verkondigd worden. een tijdje terug een vlucht gehad van zuid afrika naar amsterdam, dat is altijd een nachtvlucht terug, als je dan een huil baby in de buurt heb is dat verschrikkelijk. ik had serieus graag extra betaald voor een rustige vlucht
geen medelijden mee, die ouders kiezen er zelf voorquote:Op woensdag 29 november 2023 14:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Voor de ouder is het nog erger. Want die lees ik nergens terug. Het is allemaal 'ik' in dit topic. Ja leuk is anders, dat ben ik met je eens. Maar kom op hee... Er komt ook gewoon weer een einde aan toch?
En als dit topic in gc zou staan of in kb, primaquote:Op woensdag 29 november 2023 13:02 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
omdat ik hier persoonlijk last van heb, en vele met mijquote:Op woensdag 29 november 2023 19:51 schreef Troel het volgende:
[..]
En als dit topic in gc zou staan of in kb, primaMaar je post nu in OUD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |