SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gernotquote:Op zondag 12 november 2023 15:29 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Traunert terug in de basis
Ik vind Ali wel verrassend.
Misschien is Luka te vroeg gebracht de afgelopen wedstrijden, leek nog niet topfit in ieder gevalquote:Op zondag 12 november 2023 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gernot
Geen Ivanusec, nou. Na de interlands is het weer Mintthee tijd dus.
Of Arend wil Paixao toch echt op links houden.quote:Op zondag 12 november 2023 15:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien is Luka te vroeg gebracht de afgelopen wedstrijden, leek nog niet topfit in ieder geval
Fijn dat je dit zegt, nu gaat ie scorenquote:Op zondag 12 november 2023 15:41 schreef Pistolero het volgende:
Jahanbaksh opstellen is echt in geen enkel scenario acceptabel, helemaal als je Sauer en Ivanusec op de bank laat zitten. En als hij straks weer Minteh gaat opstellen in plaats van ้้n die twee word ik echt gek, maar ik zie hem hem nog gewoon doen ook.
Ik gun het Ali van harte, want het is een fantastische gozer. Maar voetballend kan het ้cht niet hoor.quote:Op zondag 12 november 2023 15:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fijn dat je dit zegt, nu gaat ie scoren
Is dat een logisch duo dan? Ali heeft geen snelheid dus trekt snel naar binnen en Geert is ook niet de type als Pedersen die eroverheen gaatquote:Op zondag 12 november 2023 15:55 schreef Scrummie het volgende:
Arne denkt in duo’s dus Geert met Ali op de flank.
Geert-Alireza is een logisch duo. Hartman-Paixao werkt verrassend genoeg op dit moment beter dan Hartman-Ivanusec.quote:Op zondag 12 november 2023 16:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is dat een logisch duo dan? Ali heeft geen snelheid dus trekt snel naar binnen en Geert is ook niet de type als Pedersen die eroverheen gaat
Toch moet Igor nu wel weer gaan presteren. Anders zie ik hem nog wrl op de bank belanden.quote:Op zondag 12 november 2023 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geert-Alireza is een logisch duo. Hartman-Paixao werkt verrassend genoeg op dit moment beter dan Hartman-Ivanusec.
Dat lijkt mij sowieso te gaan gebeuren. Stengs ้n Ivanusec is een beetje als Wieffer ้n Zerroukiquote:Op zondag 12 november 2023 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch moet Igor nu wel weer gaan presteren. Anders zie ik hem nog wrl op de bank belanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |