Dat artikel leest als ChatGPT, staat ook in dat Giddey op 25 nov een verontschuldging heeft aangeboden etc. Lijkt me stug dat ze in de toekomst kunnen kijkenquote:Op donderdag 23 november 2023 16:49 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik zie dat mensen als Lebron James, Steph Curry, Durant en Westbrook al hun "schok en teleurstelling" hebben uitgesproken over dit schandaal.
Als ze dat nu ook eens hadden gedaan bij zelfverklaard (want toegegeven) vrouwenslaander Miles Bridges.
Dubbele maat iemand?
Ziet er niet zo goed uit allemaal, meisje zou een high school junior zijn. Die zijn een jaar of 16-17 denk ik?
quote:Op donderdag 23 november 2023 18:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat artikel leest als ChatGPT, staat ook in dat Giddey op 25 nov een verontschuldging heeft aangeboden etc. Lijkt me stug dat ze in de toekomst kunnen kijken![]()
Zie wel meer en meer op Reddit verschijnen dat gebaseerd op school etc ze 17 zou zijn. Als het echt gaat om een relatie tussen iemand 17 en 20 moeten we wel even normaal doen ipv PEDOFIEL!!! te gaan schreeuwen.
Typisch Amerika, overdreven reactie.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Chet en Jalen Williams zijn al begonnen met fotos van hen en Giddey samen van social media te halen. Hoeft niets te betekenen, maar het begint er meer en meer uit te zien dat het einde verhaal voor Giddey is, in ieder geval in OKC. Neem aan dat die inmiddels wel de tijd heeft gehad om met de mensen in OKC en zijn teammates te praten, en tot nu toe is er nog altijd geen ontkenning of statement van iemand, en distancieren teamgenoten zich al van hem.
Het ging ook allemaal te goed natuurlijk, al had ik niet verwacht dat zoiets alweer een potentieel einde zou maken aan een potentiele dynasty. Niet dat Giddey onvervangbaar is, maar wel degene waar je een extra ster mee aan zou kunnen trekken in een trade
Zou ook best kunnen natuurlijk. Zoals ik zei, als het echt 17 en 20 is dan moeten we lekker normaal gaan doen. Hoop dat je gelijk hebt en dat er niets aan de hand is, voor iedereen die er bij betrokken is natuurlijk, en dat de teamgenoten het vanuit business oogpunt doen.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Typisch Amerika, overdreven reactie.
Je weet nu al dat er druk van buiten/de organisatie die bang is op ze is gezetquote:Op donderdag 23 november 2023 23:19 schreef GotenSSJ het volgende:
en dat de teamgenoten het vanuit business oogpunt doen.
Mits het allemaal waar is, is het misschien wel de domste manier waarop ik een carriere weggegooid heb zien worden. Wereld aan je voeten, gegarandeerd 150+ miljoen voor je eerste echte contract, alle instagram ho’s willen met je naar bed, en dan ga je er met iemand vandoor die op de middelbare school zit (los van hoe oud ze precies was). Tja, veel dommer ga je ze niet vinden denk ik.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:40 schreef 3rr0r het volgende:
Zag dat die chick ook nog eens een foto had geplaatst met blote bast Josh en haar erop met 'I just fucked Josh Giddey'. Jonge meid die trots alles op social media deelt.
Hij moet wel verliefd geweest zijn wil je blind zijn voor alle risico's. Al dat geld en zoveel andere mooie vrouwen die hij had kunnen krijgen. Nu zit je met zo'n label waarmee alles naar de klote gaat.
De grapjes met Karl Malone komen ook al voorbij
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mits het allemaal waar is, is het misschien wel de domste manier waarop ik een carriere weggegooid heb zien worden. Wereld aan je voeten, gegarandeerd 150+ miljoen voor je eerste echte contract, alle instagram ho’s willen met je naar bed, en dan ga je er met iemand vandoor die op de middelbare school zit (los van hoe oud ze precies was). Tja, veel dommer ga je ze niet vinden denk ik.
Ongelofelijk, natuurlijk is dit een kans van 1 op een miljoen, maar dit kan echt nietquote:Op zaterdag 25 november 2023 01:36 schreef 3rr0r het volgende:
Dru Smith van de Heat eruit voor de rest van het seizoen met verklote knie omdat ze bij Cleveland papier naast het veld op de grond leggen... man man man
17 en 19 is ook niks mis mee, ik was ook 19 toen ik mijn vriendin leerde kennen en die was op dat moment ook 17, zo ver staan die leeftijden niet uit elkaar. 21 en 15 is inderdaad een ander verhaal en ook wel strafbaar vrees ik.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die lijkt mij eigenlijk heel normaal, als je ziet hoe die een Thanksgiving diner heeft georganiseerd met z’n familie voor kinderen in OKC etc.
Ik hoop dat de geruchten niet waar zijn, maar als de ergste geruchten wel waar zijn kun je niet anders dan Giddey eruit sodemieteren. De geruchten gaan dat het meisje ergens tussen de 15 en 17 zou zijn, en Giddey zou tussen de 19 en 21 zijn geweest toen dit speelde. 15 en 21 is natuurlijk gewoon smerig, maar als het 17 en 19/20 zou zijn is er wel enige nuance mogelijk lijkt mij.
17 en 19 is ook niks mis mee, ik was ook 19 toen ik mijn vriendin leerde kennen en die was op dat moment ook 17, zo ver staan die leeftijden niet uit elkaar. 21 en 15 is inderdaad een ander verhaal en ook wel strafbaar vrees ik.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die lijkt mij eigenlijk heel normaal, als je ziet hoe die een Thanksgiving diner heeft georganiseerd met z’n familie voor kinderen in OKC etc.
Ik hoop dat de geruchten niet waar zijn, maar als de ergste geruchten wel waar zijn kun je niet anders dan Giddey eruit sodemieteren. De geruchten gaan dat het meisje ergens tussen de 15 en 17 zou zijn, en Giddey zou tussen de 19 en 21 zijn geweest toen dit speelde. 15 en 21 is natuurlijk gewoon smerig, maar als het 17 en 19/20 zou zijn is er wel enige nuance mogelijk lijkt mij.
High school junior kan ook 12 of 13 zijn, ik zat op mijn twaalfde ook in de brugklas.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:49 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik zie dat mensen als Lebron James, Steph Curry, Durant en Westbrook al hun "schok en teleurstelling" hebben uitgesproken over dit schandaal.
Als ze dat nu ook eens hadden gedaan bij zelfverklaard (want toegegeven) vrouwenslaander Miles Bridges.
Dubbele maat iemand?
Ziet er niet zo goed uit allemaal, meisje zou een high school junior zijn. Die zijn een jaar of 16-17 denk ik?
Het is nu ook vooral een hoop aannames en wat een paar anonieme Twitteraars vinden. Afwachten maar wat er uit de onderzoeken en verklaringen komen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
17 en 19 is ook niks mis mee, ik was ook 19 toen ik mijn vriendin leerde kennen en die was op dat moment ook 17, zo ver staan die leeftijden niet uit elkaar. 21 en 15 is inderdaad een ander verhaal en ook wel strafbaar vrees ik.
Nah over het algemeen is het 16-17 jaar in de VS.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
17 en 19 is ook niks mis mee, ik was ook 19 toen ik mijn vriendin leerde kennen en die was op dat moment ook 17, zo ver staan die leeftijden niet uit elkaar. 21 en 15 is inderdaad een ander verhaal en ook wel strafbaar vrees ik.
[..]
High school junior kan ook 12 of 13 zijn, ik zat op mijn twaalfde ook in de brugklas.
Ja ze hebben daar bij de Cavs naar schijnt ook nog een hoogteverschil in de vloer. Sowieso zit iedereen erg dicht op de sideline in de NBA, dan moet je je extra bewust zijn van risico's en geen spullen zo op de grond leggen. Eigenlijk nog weinig blessures met zo'n cameraman bijna onder de basket.quote:Op zaterdag 25 november 2023 02:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ongelofelijk, natuurlijk is dit een kans van 1 op een miljoen, maar dit kan echt niet
Ahh dus je begint daar aan highschool op je 16e? Er van uitgaande dat ze niet is blijven zitten is ze in haar junior jaar dus 17 of net 18 geworden. Als die Giddey dan 21 jaar is is er sprake van een leeftijdsverschil van 3 jaar, daar is toch niks mis mee? Zijn ze daar in de VS zo bekrompen dan? Bovendien, als je haar foto's op instagram ziet, dan zou je ze minimaal 19-20 jaar schatten, het is een lichamelijk volledig ontwikkelde meid met alles erop en eraan, als ze tegen Giddey gezegd zou hebben dat ze 21 is, dan zou hij dat ongetwijfeld zomaar aangenomen kunnen hebben. Ik heb het idee dat er een beetje sprake is van een heksenjacht.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Nah over het algemeen is het 16-17 jaar in de VS.
High school leeftijden corresponderen niet helemaal met de middelbare schoolleeftijden in Nederland.
En een junior is niet te vergelijken met een brugpieper. Een junior is een derdejaars in zowel high school als college of universiteit.
Een junior betekent dus niet "jonkie" of junior zoals wij dat kennen. Daar hebben ze in de VS de term freshman voor uitgevonden.
Freshman 1e jaars
Sophomore 2e jrs
Junior 3e jrs
Senior 4e jrs
Anyway veel gedoe om best weinig tot nu toe denk ik. Zal wel loskomen uiteindelijk. Hangt een beetje af van waar het meisje vandaan komt en hoe oud ze was/is. Schijnt Californië te zijn en daar is de age of consent 18 itt bv Oklahoma zelf (16 dacht ik) of Australië waar ie zelf vandaan komt.
Myers Leonard is ook persona non grata terwijl oa Jackson , Kyrie en KD verwant zijn aan een joden-hatende organisatie. James Harden zal in de stripclubs ook wel zooi uithalen wat het daglicht niet kan verdragen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh dus je begint daar aan highschool op je 16e? Er van uitgaande dat ze niet is blijven zitten is ze in haar junior jaar dus 17 of net 18 geworden. Als die Giddey dan 21 jaar is is er sprake van een leeftijdsverschil van 3 jaar, daar is toch niks mis mee? Zijn ze daar in de VS zo bekrompen dan? Bovendien, als je haar foto's op instagram ziet, dan zou je ze minimaal 19-20 jaar schatten, het is een lichamelijk volledig ontwikkelde meid met alles erop en eraan, als ze tegen Giddey gezegd zou hebben dat ze 21 is, dan zou hij dat ongetwijfeld zomaar aangenomen kunnen hebben. Ik heb het idee dat er een beetje sprake is van een heksenjacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |