JoeGODquote:Op vrijdag 17 november 2023 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
Ene Joe schiet voor de Thunder even 7 uit 7 drietjes
Klay 1/10 FG, 5 punten
Klay is echt een schim van zichzelf, normaal schiet die altijd lights out tegen OKC, dus ik zag het alweer aankomen met Curry er niet bij. Was wel heerlijk, comeback van GSW naar 84-83, om vervolgens snel 2 3tjes en wat FTs te raken. Weten de Warriors fans ook eens hoe het voeltquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:21 schreef PowerLoungen het volgende:
100 miljoen voor 3 man die gezamelijk niet boven de 20 ppg komen
![]()
![]()
Eens ? elke pot eigenlijk . Klay schoot vroeger altijd wel goed na een paar dagen rust maar nu is het gewoon klaar.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
JoeGODIs geen sexy speler oid, maar dit doet die al 1,5 jaar.
[..]
Klay is echt een schim van zichzelf, normaal schiet die altijd lights out tegen OKC, dus ik zag het alweer aankomen met Curry er niet bij. Was wel heerlijk, comeback van GSW naar 84-83, om vervolgens snel 2 3tjes en wat FTs te raken. Weten de Warriors fans ook eens hoe het voelt
'Vroeger' was het altijd andersom, goed team kwam terug, en dan schoten Curry of Klay er een paar drietjes in en was het over met de pret.quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eens ? elke pot eigenlijk . Klay schoot vroeger altijd wel goed na een paar dagen rust maar nu is het gewoon klaar.
Nu is er gewoon een time-out nodig van de tegenstander zodat Kerr ook een line up eruit kan rollen met Joseph-Paul-Payton-Klay met 4 ringen en Looneyquote:Op zaterdag 18 november 2023 00:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
'Vroeger' was het altijd andersom, goed team kwam terug, en dan schoten Curry of Klay er een paar drietjes in en was het over met de pret.
Stond er eerst nog niet bij, maar vond het al vreemd dat hij uit zou gaan als ze gisteravond moesten spelen en vandaag dus weer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Door lezers toegevoegde context
This video is from June 2021. If this had been Zion it would have been picked up by mainstream news outlets over the past two years.
Kelenna Azebuike moest de legendarische Jim Barnett vervangen want hij is lekker 'fresh' en heeft 'swag' .quote:Op zondag 19 november 2023 12:23 schreef GotenSSJ het volgende:
ChetGelukkig staat Wembanyama nog altijd op nummer 1 in de ROTY rankings
Die Warriors commentatoren trouwensHE WAS ON THE LINE I THINK. Chet stond haast in Oakland bij die 3-punter
![]()
Heb nu 3x naar de Warriors broadcast moeten luisteren omdat de replays met dat commentaar waren, ik zou dat echt niet aan kunnen voor 82 games. Ik hoop dat je naar het andere duo luistert wanneer je kijkt.quote:Op zondag 19 november 2023 15:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kelenna Azebuike moest de legendarische Jim Barnett vervangen want hij is lekker 'fresh' en heeft 'swag' .
Altijd naar de tegenstander sinds een paar jaar . Trek dat gejank van altijd tegen hunnie niet als iemand per ongeluk heet is van 3 .quote:Op zondag 19 november 2023 15:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb nu 3x naar de Warriors broadcast moeten luisteren omdat de replays met dat commentaar waren, ik zou dat echt niet aan kunnen voor 82 games. Ik hoop dat je naar het andere duo luistert wanneer je kijkt.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het eens andersom isquote:Op zondag 19 november 2023 15:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd naar de tegenstander sinds een paar jaar . Trek dat gejank van altijd tegen hunnie niet als iemand per ongeluk heet is van 3 .
Wat ik gisteren hoorde gaven ze de Thunder spelers steeds wel complimenten.quote:Op zondag 19 november 2023 15:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb nu 3x naar de Warriors broadcast moeten luisteren omdat de replays met dat commentaar waren, ik zou dat echt niet aan kunnen voor 82 games. Ik hoop dat je naar het andere duo luistert wanneer je kijkt.
Jawel, maar ik vind het persoonlijk slecht commentaar. Vind het totaal geen prettige stemmen om naar te luisteren, en ze hebben hele grote 'homer' takes. Nou heb je dat laatste overal wel natuurlijk, maar vind het bij GSW net wat erger.quote:Op zondag 19 november 2023 15:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat ik gisteren hoorde gaven ze de Thunder spelers steeds wel complimenten.
Curry schiet een 3tje :"......quote:Op zondag 19 november 2023 16:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het persoonlijk slecht commentaar. Vind het totaal geen prettige stemmen om naar te luisteren, en ze hebben hele grote 'homer' takes. Nou heb je dat laatste overal wel natuurlijk, maar vind het bij GSW net wat erger.
Zal ook allemaal wel komen omdat ze zo succesvol zijn geweest, en ik nog een beetje het overstappen van KD niet vergeven heb![]()
League Pass nemen, vaak is er een black friday deal. Of via 'alternatieve streams'. Warriors spelen natuurlijk wel vaak erg laat in de nacht dus wellicht daarom?quote:Op dinsdag 21 november 2023 08:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Volg al jaren NBA op ESPN Nederland, valt mij tegen dat dit seizoen de Golden State nog geen 1x live is geweest...
Wil Curry wel weer eens zien spelen..
Als ze thuis spelen is het bijna altijd zo'n beetje de laatste ploeg die begint. Vaak genoeg op gezeten tot een uur 4 s'nachts, en dan begint de pot pas, om vervolgens ergens tussen half 6 en half 7 te eindigen. Tegen de tijd dat ik dan mijn nest ga opzoeken, gaat de buurman de deur uit naar zijn werk en beginnen de vogeltjes al te fluiten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
League Pass nemen, vaak is er een black friday deal. Of via 'alternatieve streams'. Warriors spelen natuurlijk wel vaak erg laat in de nacht dus wellicht daarom?
Haha. Met kerst spelen ze om 20:30 onze tijd tegen de Nuggets.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ze thuis spelen is het bijna altijd zo'n beetje de laatste ploeg die begint. Vaak genoeg op gezeten tot een uur 4 s'nachts, en dan begint de pot pas, om vervolgens ergens tussen half 6 en half 7 te eindigen. Tegen de tijd dat ik dan mijn nest ga opzoeken, gaat de buurman de deur uit naar zijn werk en beginnen de vogeltjes al te fluiten.
157-152. En geen OT.quote:Op woensdag 22 november 2023 02:43 schreef PippenScottie het volgende:
Pacers - Hawks: 73 - 86
Het is halftime
Al gewonnen van Boston en Denver, het is een stuk beter dan vorig jaar. Gobert speelt veel beter, KAT is fit, Ant weer een stukje beter. Kunnen best een eind komen dit jaar.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
Kings flink onderuit tegen de Pelicans.
Wolves goed bezig, niet gekeken tegen wie precies zoal ze gespeeld hebben tot nu toe maar beste record in het Westen met 10-3.
Ja wel een baas zo. Kijken of hij het ook zo volhoudt tot later in het seizoen.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:00 schreef Spaulding het volgende:
LeBron gister overigens over 39000 punten heen. Die gaat dit seizoen de 40000 wel halen.
Speelt sowieso ontzettend sterk dit seizoen.
Had het ook eerder verwacht van Amish-KDquote:Op donderdag 23 november 2023 09:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Er zijn blijkbaar geruchten dat Giddey van de minderjarige meisjes is.
Dat is ook een manier om je carriere weg te gooien. Nou is die zelf net 21, maar dit soort bullshit kan natuurlijk niet.
https://nos.nl/artikel/24(...)asse-stop-met-joelenquote:Ditmaal was Popovich het zat. Vlak voor het einde van de eerste helft nam hij de microfoon van de wedstrijdspeaker en sprak hij het publiek in het Forest Bank Center streng toe. Op dat moment stond Leonard op de vrije worplijn.
"Mag ik heel even uw aandacht", vroeg Popovich. "Kunnen we allemaal stoppen met boe roepen en deze jongens laten basketballen. Dit is niet wie wij zijn. Houd ermee op."
Veel hielp de oproep van Popovich overigens niet. Het publiek was heel even stil, om daarna nog harder te gaan joelen.
Leonard was goed voor 26 punten tegen zijn oude ploeg. "Iedereen die verstand heeft van sport, weet: daag de beer niet uit", wilde Popovich na afloop enkel nog nog kwijt.
Klay is verdedigend lachwekkend omdat die niet meer kan lopen dus eigenlijk geen enkele waarde meer.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
Speelt Klay eens redelijk mist Steph bijna al z'n drietjes. En Paul eruit gegooid zie ik.
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)asse-stop-met-joelen
Die lijkt mij eigenlijk heel normaal, als je ziet hoe die een Thanksgiving diner heeft georganiseerd met z’n familie voor kinderen in OKC etc.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had het ook eerder verwacht van Amish-KD
Dat moet wel kunnen ja anders zat de halve wereld vast .quote:Op donderdag 23 november 2023 16:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
maar als het 17 en 19/20 zou zijn is er wel enige nuance mogelijk lijkt mij.
Precies. Dus ik hoop maar dat het zo’n verhaal blijkt te zijn, maar het ziet er niet goed uit voor hem in ieder geval.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat moet wel kunnen ja anders zat de halve wereld vast .
Ik zie dat mensen als Lebron James, Steph Curry, Durant en Westbrook al hun "schok en teleurstelling" hebben uitgesproken over dit schandaal.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies. Dus ik hoop maar dat het zo’n verhaal blijkt te zijn, maar het ziet er niet goed uit voor hem in ieder geval.
Witquote:Op donderdag 23 november 2023 16:49 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik zie dat mensen als Lebron James, Steph Curry, Durant en Westbrook al hun "schok en teleurstelling" hebben uitgesproken over dit schandaal.
Als ze dat nu ook eens hadden gedaan bij zelfverklaard (want toegegeven) vrouwenslaander Miles Bridges.
Dubbele maat iemand?
Ziet er niet zo goed uit allemaal, meisje zou een high school junior zijn. Die zijn een jaar of 16-17 denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |