SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 12-11-2023 14:21:42 ]
Wisselvallig, heel wisselvallig. Daarom is een max contract ook niet echt een optie.quote:Op zondag 12 november 2023 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
Klay speelt niet meer als een ster. Best vreemd dat z'n spot up shot niet meer is wat het was. Dat blessures ervoor zorgen dat je niet meer een explosieve driver naar de basket en springer bent ok, maar een open schot vanuit stilstand moet toch blijven kunnen na flink oefenen voor een dodelijke schutter die hij was. Af en toe laat hij het ook wel weer gewoon zien met een goede game. Beetje vreemd.
Misschien moet Steve de rotatie aanpassen. Hij krijgt nog minder schoten dan Kuminga en Saric zo te zien. Wellicht doet hij het beter als hij met anderen tegelijk op de vloer staat.quote:Op maandag 13 november 2023 09:27 schreef Hathor het volgende:
Ok flikker die Wiggins er maar uit, ik weet niet wat er in hem gekropen is maar hij bakt er helemaal niks meer van. Vorig seizoen lang aan de kant om hele vage redenen, en dit seizoen is het een slappe vaatdoek.
Klopt Steve moet Wiggins gewoon DNP,s geven samen met Thompsonquote:Op maandag 13 november 2023 13:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien moet Steve de rotatie aanpassen. Hij krijgt nog minder schoten dan Kuminga en Saric zo te zien. Wellicht doet hij het beter als hij met anderen tegelijk op de vloer staat.
Klay komt weer niet verder dan rond de 1/3 van z'n schoten raak.
Wel alsnog verloren van de Rocketsquote:Op maandag 13 november 2023 16:43 schreef wimderon het volgende:
Jokic met een 36-21-11 vannacht.
[ twitter ]
CP3 is altijd een dirty speler geweest ja, prima mentor geweest in OKC, maar was ook wel blij dat die weer weg ging.quote:Op maandag 13 november 2023 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Schofterig sinds Wake Forest en zal nooit een ring krijgen . Karmagenot
Green blijft Green en van mij mag die blijven krijsen maar Paul is soms gewoon uit op het blesseren van een ander.quote:Op maandag 13 november 2023 21:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
CP3 is altijd een dirty speler geweest ja, prima mentor geweest in OKC, maar was ook wel blij dat die weer weg ging.
Green was ook weer drukker met een grote bek opzetten tegen Edwards zag ikTerwijl ze 12 punten achter stonden
Wat een triest mannetje blijft dat toch.
Beter om een grote bek te hebben dan mensen te blesseren natuurlijk. Maar ik zou er als Curry (en ook Klay en Wiggins bijv) helemaal schijtziek van worden dat je zo iemand in je team hebt. Klagen klagen klagen, en er soms ook actief voor zorgen dat je de pot verliest. Natuurlijk heeft die ook veel bijgedragen aan die ringen (al heeft die voor die 2 met Durant weinig spannends hoeven doen), maar zijn krediet raakt toch eens op zou je denken.quote:Op maandag 13 november 2023 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Green blijft Green en van mij mag die blijven krijsen maar Paul is soms gewoon uit op het blesseren van een ander.
Maar goed beiden gaan er treurig uit mits de GM ingrijpt.
Tja dat krediet heeft nu omdat die na Curry als enige 3tjes met vertrouwen schiet.. lol Wat Klay en Wiggins ervan vinden is niet meer boeiend omdat beiden teveel krijgen voor ronduit armlastig spel en dat gaat niet meer beter worden vrees ik. Mocht Green ook niet meer fit worden (Want hij kan het soms ook niet meer volgen ) Dan mogen ze het wat mij betreft compleet opblazen als er geen trades gevonden worden.quote:Op maandag 13 november 2023 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beter om een grote bek te hebben dan mensen te blesseren natuurlijk. Maar ik zou er als Curry (en ook Klay en Wiggins bijv) helemaal schijtziek van worden dat je zo iemand in je team hebt. Klagen klagen klagen, en er soms ook actief voor zorgen dat je de pot verliest. Natuurlijk heeft die ook veel bijgedragen aan die ringen (al heeft die voor die 2 met Durant weinig spannends hoeven doen), maar zijn krediet raakt toch eens op zou je denken.
Ik kan nog wel inzien dat hij duikt met z'n hoofd vooruit, kwetsbaar dus dat de tegenstander tegen zijn hoofd aan gaat botsen, en dan maar probeert z'n rug ernaar te draaien om schade te voorkomen (lukt niet helemaal). Hoeft niet bewust dirty te zijn.quote:Op maandag 13 november 2023 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Schofterig sinds Wake Forest en zal nooit een ring krijgen . Karmagenot
Met een andere speler kan dat best geloven maar niet met CP3 gezien zijn verleden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kan nog wel inzien dat hij duikt met z'n hoofd vooruit, kwetsbaar dus dat de tegenstander tegen zijn hoofd aan gaat botsen, en dan maar probeert z'n rug ernaar te draaien om schade te voorkomen (lukt niet helemaal). Hoeft niet bewust dirty te zijn.
OKC lijkt mij stug, zal wel Philly wordenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Gaat de 76ers worden of OKC
Stukje voorkomen dat je zo 100 man op je roster hebt. Maar inderdaad zal wel Moreyaids worden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
OKC lijkt mij stug, zal wel Philly worden
Denk eerlijk gezegd dat we de salarissen niet eens kunnen matchen, alleen SGA heeft zo'n contract in OKC.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stukje voorkomen dat je zo 100 man op je roster hebt. Maar inderdaad zal wel Moreyaids worden.
Zou dat laatste wel doen voor iemand die gegarandeerd op 25+ ppg kan uitkomen. En je ontkomt er uiteindelijk toch niet aan dat je wat talenten moet laten gaan omdat ooit hun rookie contracten gaan aflopen. En aangezien de Bulls toch gaan tanken kan je toch een magazijn aan picks erbij doen ook.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat we de salarissen niet eens kunnen matchen, alleen SGA heeft zo'n contract in OKC.
Ja okay, met de 17 miljoen van Bertans kom je al een heel eind. Maar dan moet je alsnog veelbelovende spelers er bij in gooien denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |