Ja als Putin zoiets zou hebben gezegd werd er helemaal geen onderzoek gedaan.quote:Op zondag 12 november 2023 17:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zolang de vinger niet kan wijzen naar Rusland gebeurt er niets.
Ja, wie had dat verwacht na 4 jaar Trump...quote:Op zondag 12 november 2023 17:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Leuke theorie.. escalatie van een oorlog in Europa zodat iedereen zich achter Oekraïene schaart en alle Europese landen hun wapens gaan kopen.
Grappig Poetin in de pocket van de VS ipv andersom.
De vinger wordt gewezen naar Rusland.quote:Op zondag 12 november 2023 17:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zolang de vinger niet kan wijzen naar Rusland gebeurt er niets.
Ja, die arme man heeft het zwaar te verduren.quote:Op zondag 12 november 2023 17:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja als Putin zoiets zou hebben gezegd werd er helemaal geen onderzoek gedaan.
Dan was het voor iedereen duidelijk wie er achter zat.
Jup, iemand moet m binnenkort vertellen dat men meer man heeft verloren in een maand vechten bij adiivka voor +- 1 km terein winst ten koste van het zelfde aantal na 15 jaar vechten in Afghanistan.quote:Op zondag 12 november 2023 18:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die arme man heeft het zwaar te verduren.
Gelukkig heeft zijn 1.4 miljard dure vakantie huisje nu een Pantsir missile system voor de deur staan.quote:Op zondag 12 november 2023 18:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die arme man heeft het zwaar te verduren.
Schijnt wel een heftig spulletje te zijn hè wat hij heeft.quote:Op zondag 12 november 2023 18:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gelukkig heeft zijn 1.4 miljard dure vakantie huisje nu een Pantsir missile system voor de deur staan.
Even jouw favoriete kaart trekken : PrOpAgAnDa !quote:Op zondag 12 november 2023 18:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, iemand moet m binnenkort vertellen dat men meer man heeft verloren in een maand vechten bij adiivka voor +- 1 km terein winst ten koste van het zelfde aantal na 15 jaar vechten in Afghanistan.
Copequote:Op zondag 12 november 2023 19:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Even jouw favoriete kaart trekken : PrOpAgAnDa !
Als ik al jouw verhaaltjes optel, is Oekraine daar heftig aan het winnen. Realiteit is echter iets minder rooskleurig...
Heb je over zijn vakantie huisje of dat afweer geschut?quote:Op zondag 12 november 2023 19:20 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Schijnt wel een heftig spulletje te zijn hè wat hij heeft.
Zag daar pas wat over.
Dat is pas een echte BOL.
Daar zijn @:loveyoulongtime en ik wel jaloers op.
Beidequote:Op zondag 12 november 2023 21:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb je over zijn vakantie huisje of dat afweer geschut?
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 12 november 2023 19:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Even jouw favoriete kaart trekken : PrOpAgAnDa !
Als ik al jouw verhaaltjes optel, is Oekraine daar heftig aan het winnen. Realiteit is echter iets minder rooskleurig...
Ja.. hoe koop je een vakantiehuisje van 1,4 miljard euro?quote:
Hou mij er even buitenquote:Op zondag 12 november 2023 19:20 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Schijnt wel een heftig spulletje te zijn hè wat hij heeft.
Zag daar pas wat over.
Dat is pas een echte BOL.
Daar zijn @:loveyoulongtime en ik wel jaloers op.
Ach geld verdwijnt wel vaker.. Niks nieuws.quote:Op zondag 12 november 2023 21:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb je over zijn vakantie huisje of dat afweer geschut?
Is gewoon achterover gedrukt natuurlijkquote:Op zondag 12 november 2023 21:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja.. hoe koop je een vakantiehuisje van 1,4 miljard euro?
Met een presidents jaar loon van 114.000 euro?
Even uitreken kom ik op meer dan 12.000 jaar president zijn.
O dus daar ben jij druk mee....quote:Op zondag 12 november 2023 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
En om de discussie nog wat luchtiger te maken, Mevr Zelenska is een mooie vrouw
Schijnbaarquote:Op zondag 12 november 2023 22:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
O dus daar ben jij druk mee....
Ik ben momenteel vooral bezig met van hot naar her rennen tussen werk, moeder in verzorgingshuis en mijn eigen leven... Dus meer de belangrijke zaken die je van dag tot dag brengen. Kom nergens echt aan toe momenteel.quote:Op zondag 12 november 2023 23:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik ben bezig om wat nieuwe elektronische gear te testen.
Kost wat maar dan heb je ook wat
Sterkte kerel, gaat jou vast wel lukkenquote:Op zondag 12 november 2023 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben momenteel vooral bezig met van hot naar her rennen tussen werk, moeder in verzorgingshuis en mijn eigen leven... Dus meer de belangrijke zaken die je van dag tot dag brengen. Kom nergens echt aan toe momenteel.
Sterkte, dat zijn moeilijke omstandigheden :/quote:Op zondag 12 november 2023 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben momenteel vooral bezig met van hot naar her rennen tussen werk, moeder in verzorgingshuis en mijn eigen leven... Dus meer de belangrijke zaken die je van dag tot dag brengen. Kom nergens echt aan toe momenteel.
Sterkte man.quote:Op zondag 12 november 2023 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met al jouw ouderwetse militaire analyses snap je blijkbaar nog niet dat het hier om een war of attrition gaat, een uitputtingsoorlog.quote:Op zondag 12 november 2023 21:56 schreef theguyver het volgende:
Is Adiivka al in Russisch bezit?
En zo nee hoeveel terrein winst hebben ze gemaakt.
Insgelijks omgekeerdquote:En hoeveel videos met Russische lijken en uitgebrand Russisch materiaal moet ik hier eventueel plaatsen..
Pas goed op jezelf, ik ben zelf enkele jaren geleden in een burnout en depressie gekomen, doordat ik mezelf voorbij holdequote:Op zondag 12 november 2023 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |