Bovendien schaadt het de inhoudelijke discussie waar het om gaat.
Waar was Mandela dan in 1991 ? en 1999 ?
Ik heb Mandela niet gezien in Belgrado
quote:Het is geen actie van Mandela, Malta; het is een verzoek aan Mandela.
Op vrijdag 14 februari 2003 17:45 schreef M.ALTA het volgende:
Mandela roept met zijn actie denk ik alleen maar irritaties op.Bovendien schaadt het de inhoudelijke discussie waar het om gaat.
Waar was Mandela dan in 1991 ? en 1999 ?
Ik heb Mandela niet gezien in Belgrado
quote:Dan is dat verzoek totaal ongepast.
Op vrijdag 14 februari 2003 18:12 schreef Nyrem het volgende:[..]
Het is geen actie van Mandela, Malta; het is een verzoek aan Mandela.
Je moet het ei niet bij Mandela leggen.
Het zijn Bush en Blair die moeten worden aangepakt.
Ze willen bij ziekenhuizen gaan staan om te voorkomen dat die geraakt gaan worden, dit gaat natuurlijk geen oorlog voorkomen aangezien ziekenhuizen vrij laag op de prioriteitslijst staan (tenzij er luchtafweergeschut op staat en dan kun je op je sloffen aanvoelen dat er misschien wel is op geschoten kan gaan worden) enige wat ze doen is aandacht trekken en de burgers een vals gevoel van veiligheid geven.
Als Mandela hier op in gaat dan heeft hij wat mij betreft al zijn respect verloren.
quote:Daar ben ik het helemaal met je eens.
Op vrijdag 14 februari 2003 18:22 schreef sp3c het volgende:Als Mandela hier op in gaat dan heeft hij wat mij betreft al zijn respect verloren.
quote:o h k e e. "Mandela: Bush is dom en arrogant 30-01-2003"
Op vrijdag 14 februari 2003 12:36 schreef Nyrem het volgende:[..]
g o e d le zen, misschien kom je er dan achter waar het precies over gaat en wie het verzoek doet etc...
Maar inderdaad, Mandela zelf heeft het niet voorgesteld.
quote:Waarom jij?
Op vrijdag 14 februari 2003 18:26 schreef M.ALTA het volgende:
Daar ben ik het helemaal met je eens.
Leuke usericon en ondertitel
quote:Wat is het probleem ?
Op vrijdag 14 februari 2003 19:28 schreef Farzin het volgende:[..]
Waarom jij?
quote:waarom jij niet
Op vrijdag 14 februari 2003 19:28 schreef Farzin het volgende:[..]
Waarom jij?
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 20:05 schreef sp3c het volgende:
waarom jij niet
quote:Waarom hebben jullie er problemen mee als Mandela ingaat op dit voorstel?
Op vrijdag 14 februari 2003 20:03 schreef M.ALTA het volgende:
Wat is het probleem ?
quote:En daarom heb je geen respect meer voor Mandela, als hij op dit voorstel ingaat? Bovendien, het is een signaal. Een signaal dat mensen oorlog niet als iets normaals zien.
Op vrijdag 14 februari 2003 20:08 schreef sp3c het volgende:
omdat het nutteloos is?
quote:die figuren die daar heen gaan om als 'levend schild' te fungeren die suggereren dat Amerika en Co er een gewoonte van maken om ziekenhuizen stuk te schieten.
Op vrijdag 14 februari 2003 20:09 schreef Farzin het volgende:[..]
En daarom heb je geen respect meer voor Mandela, als hij op dit voorstel ingaat? Bovendien, het is een signaal. Een signaal dat mensen oorlog niet als iets normaals zien.
Als Nelson Mandela met hun meegaat doen dan verklaart hij dus dat hij het daar mee eens is en dat is gewoon niet zo, hiermee verliest hij alle geloofwaardigheid ... bovendien hebben er ook Nederlanders bommen afgeworpen in de afgelopen 10 jaar volgens dezelfde richtlijnen als de Amerikanen, dus vind Nelson Mandela dat ook Nederland graag ziekenhuizen bombardeerd, hiermee verliest hij alle respect die ik nog voor hem had.
quote:Is dat dan onterecht? In Joegoslavië heeft de NAVO meer ziekenhuizen geraakt dan tanks.
Op vrijdag 14 februari 2003 20:13 schreef sp3c het volgende:
die figuren die daar heen gaan om als 'levend schild' te fungeren die suggereren dat Amerika en Co er een gewoonte van maken om ziekenhuizen stuk te schieten.
quote:Aha, dus het gaat puur om je nationalisme? Ook als Nederland iets fout doet, moet het gezegd kunnen worden.
bovendien hebben er ook Nederlanders bommen afgeworpen in de afgelopen 10 jaar volgens dezelfde richtlijnen als de Amerikanen, dus vind Nelson Mandela dat ook Nederland graag ziekenhuizen bombardeerd, hiermee verliest hij alle respect die ik nog voor hem had.
quote:Wat een gelul, Nederland heeft +/- 850 bommen afgeworpen, daar is geen enkel ziekenhuis door getroffen
Op vrijdag 14 februari 2003 20:16 schreef Farzin het volgende:[..]
Is dat dan onterecht? In Joegoslavië heeft de NAVO meer ziekenhuizen geraakt dan tanks.
quote:tuurlijk moet dat gezegd kunnen worden, maar dan moet het wel daadwerkelijk fout zijn anders is het laster (en voor lasteraars heb ik bar weinig respect).
[..]Aha, dus het gaat puur om je nationalisme? Ook als Nederland iets fout doet, moet het gezegd kunnen worden.
quote:Het is een belediging voor het Irakese volk en ieder weldenkend mens.
Op vrijdag 14 februari 2003 20:07 schreef Farzin het volgende:[..]
[..]Waarom hebben jullie er problemen mee als Mandela ingaat op dit voorstel?
En als Mandela er op ingaat is zijn goede naam te grabbel gegooid.
Ook zonder Mandela, zijn die Irakezen nog altijd mensen.
Alsof 1 man als Mandela de doorslag zou moeten betekenen om een oorlog te voorkomen.
Ik denk dat het arresteren van een paar lui zoals Bush, Powell, Rumsfeld, Blair en Cheney wegens het plegen van aanslagen op 11 september 2001 en het voorliegen van de wereldbevolking meer zoden aan de dijk zet.
quote:Allereerst had ik het over de NAVO, ten tweede zijn er genoeg ziekenhuizen geraakt. Of heb je het nieuws destijds niet gevolgd?
Op vrijdag 14 februari 2003 20:19 schreef sp3c het volgende:
Wat een ge***, Nederland heeft +/- 850 bommen afgeworpen, daar is geen enkel ziekenhuis door getroffen
quote:Wil jij beweren dat er niets mis is met het Amerikaanse buitenlandbeleid?
tuurlijk moet dat gezegd kunnen worden, maar dan moet het wel daadwerkelijk fout zijn anders is het laster (en voor lasteraars heb ik bar weinig respect).
Dat er meer ziekenhuizen dan tanks geraakt zijn in joegoslavië is de grootste nonsense die ik ooit gehoord heb.
quote:Als ik zie hoe mensen praten over oorlog...
Op vrijdag 14 februari 2003 20:22 schreef M.ALTA het volgende:
Ook zonder Mandela, zijn die Irakezen nog altijd mensen.
quote:
Ik denk dat het arresteren van een paar lui zoals Bush, Powell, Rumsfeld, Blair en Cheney wegens het plegen van aanslagen op 11 september 2001 en het voorliegen van de wereldbevolking meer zoden aan de dijk zet.
quote:er zijn ook genoeg tanks geraakt, feit blijft dat er niet stelselmatig op ziekenhuizen word geschoten.
Op vrijdag 14 februari 2003 20:48 schreef Farzin het volgende:[..]
Allereerst had ik het over de NAVO, ten tweede zijn er genoeg ziekenhuizen geraakt. Of heb je het nieuws destijds niet gevolgd?
quote:het gaat hier niet om het buitenland beleid maar om de gebruikte strategiën van de amerikanen, die komen overeen met die van Nederland en daar is wat mij betreft weinig mis mee.
[..]Wil jij beweren dat er niets mis is met het Amerikaanse buitenlandbeleid?
quote:Da's te veel eer voor Sharon denk ik.
Op vrijdag 14 februari 2003 21:26 schreef Vampier het volgende:
Ik denk dat Sharon en de geheime dienst meer voor 11 september verantwoordelijk zijn.
Ik vind die man veel te simpel voor dit soort dingen:
Sharon wil alleen maar recht toe recht aan ruzie zoeken onder het mom van:
"Kijk eens met mijn Likud-Havik-allures".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |