SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Kan zometeen nog.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik had eigenlijk een herfstbokje moeten inschenken (heb overheerlijke Steenbrugge Abdijbock in huis), maar in plaats daarvan zit ik aan de thee. Ik had zin in iets warms
Ik heb het ook koud. Zit tegen de verwarming aan, maar die is ook niet echt warm.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik had eigenlijk een herfstbokje moeten inschenken (heb overheerlijke Steenbrugge Abdijbock in huis), maar in plaats daarvan zit ik aan de thee. Ik had zin in iets warms
Misschien helpt het als je de verwarming aan zet?quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het ook koud. Zit tegen de verwarming aan, maar die is ook niet echt warm.
Het is ook raar weer. Ik had het er gisteren nog over met collega's. Het is vrij snel van warm (zacht) naar behoorlijk fris gegaan. Ik had vorige winter de kachel regelmatig op 18, maar nu staat -ie toch echt gewoon op 20.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het ook koud. Zit tegen de verwarming aan, maar die is ook niet echt warm.
Ja, ik heb hem net hoger gezet, maar het helpt nog niet echt.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je de verwarming aan zet?
quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:51 schreef DJ11 het volgende:
Van wie is dit ook alweer... Daydream.
Ik gok The Lovin' Spoonful, maar weet het niet zeker.
Welk concept?quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:52 schreef Melting het volgende:
Nog 3 nummers uit dit mapje, en dan gaan we over op een ander concept.
Is dat een waarschuwing?quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:52 schreef Melting het volgende:
Nog 3 nummers uit dit mapje, en dan gaan we over op een ander concept.
Het concept...... veelalbekendenummersmetafentoeeenonbekendnummerwaarvanzenietallemaalindetop40hebbengestaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |