Je onderschat kinderen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:16 schreef TLC het volgende:
Sint leek wel overleden te zijn ja, misschien hebben ze t wat te ver doorgetrokken bij het Sinterklaasjournaal voor de jonge kindertjes
Nee, dat waren Lamme Frans en Eva van Expeditie Robinsonquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:38 schreef Vlinder het volgende:
Rob van de radio en Frank en Eva!
Wat leuk
Hij was net te zien in Even tot Hier, super leuk gedaan!quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:59 schreef GereDathan het volgende:
Die inval Sint op de auto is overigens onze normale Sint voor de intochten hier
Nog niet gezien, maar kwam wel ergens anders ook voorbij. Kan mij niet herinneren dat ze de “reguliere hulpSint” van de aankomstplaats zoveel exposure gaven. Wel heel leuk, beste man loopt hier al vele jaren en dit is een mooie waardering.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:25 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Hij was net te zien in Even tot Hier, super leuk gedaan!
Die zwemmende dames is bij de sluis toch?quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
En de zwemmende dames bevinden zich ook op de onjuiste plek. Maar weer leuk is dat de auto van de burgermeester ook echt zijn auto is bijvoorbeeld.
Klopt, aan de kant van het kleine ophaalbruggetje. Ze wijzen naar Nieuwegein, maar daar komt de boot niet vandaan dadelijkquote:Op zaterdag 16 november 2024 07:48 schreef Post-its het volgende:
[..]
Die zwemmende dames is bij de sluis toch?
Wat een schitterende auto, het zou mij moeite kosten een chauffeur daarmee te laten rijdenquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Maar weer leuk is dat de auto van de burgermeester ook echt zijn auto is bijvoorbeeld.
Ik weet niet wie de chauffeur is, is niet in beeld geweest volgens mij. Maar normaal rijd hij er zelf in inderdaad, ik denk ook dat hij het minder prettig vind dat ie achterin moet zitten nu haha.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een schitterende auto, het zou mij moeite kosten een chauffeur daarmee te laten rijden
Ja, hebben via de radar gezien waar hij ligt.😁quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:38 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Klopt, aan de kant van het kleine ophaalbruggetje. Ze wijzen naar Nieuwegein, maar daar komt de boot niet vandaan dadelijk
Wij zitten al opgemaakt en volgegeten op de bank. Over een klein uurtje die kant op, hoop een mooi plekje bij de boot te vinden. Anders moeten we helaas een stukje door en langs de route staan wat we minder leuk vinden.
Veel plezier trouwens!quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:38 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Klopt, aan de kant van het kleine ophaalbruggetje. Ze wijzen naar Nieuwegein, maar daar komt de boot niet vandaan dadelijk
Wij zitten al opgemaakt en volgegeten op de bank. Over een klein uurtje die kant op, hoop een mooi plekje bij de boot te vinden. Anders moeten we helaas een stukje door en langs de route staan wat we minder leuk vinden.
Wat leuk. Ik heb een aantal jaar terug in Apeldoorn de nationale intocht mogen meemaken en dat moment dat de Sint voorbij komt voelt dan toch wel heel magisch. Dan is het opeens allemaal heel echt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:38 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik zit nu pas Even tot Hier te kijken, maar wat een mooie Sinterklaas hebben jullie normaal.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de chauffeur is, is niet in beeld geweest volgens mij. Maar normaal rijd hij er zelf in inderdaad, ik denk ook dat hij het minder prettig vind dat ie achterin moet zitten nu haha.
Horace <3quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:15 schreef Writersright het volgende:
Sinterklaas lijkt toch echt oud te worden..nu moet hij weer leren met een rollator lopen. We hebben denk ik toch een nieuwe Sint nodig. Hoe druk is Horace Cohen tegenwoordig?
Sintertrustnobodyklaasquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:15 schreef Writersright het volgende:
Sinterklaas lijkt toch echt oud te worden..nu moet hij weer leren met een rollator lopen. We hebben denk ik toch een nieuwe Sint nodig. Hoe druk is Horace Cohen tegenwoordig?
hans kesting of Gtst-Jef wil niet?quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:15 schreef Writersright het volgende:
Jef zou ook lachen zijn, dan heb je twee alberts als sinten.quote:Op zondag 17 november 2024 01:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
hans kesting of Gtst-Jef wil niet?
Jouw burgemeester speelde echt een actieve rol in plaats van de standaard "De burgemeester regelt iets" rol. Vond dat ontzettend leuk. Een van de leukere en originelere optochten vond ik. Ondanks de technische foutjes hier en daar. Het was duidelijk dat dingen niet zoals gepland liepen maar dat mocht de pret niet drukken.quote:Op maandag 18 november 2024 09:16 schreef GereDathan het volgende:
Nu ik het van zo dichtbij allemaal gezien heb valt mij wel op dat ik niet weet of eerdere jaren de Sint van de aankomst locatie ook een rol speelt in het officiële verhaal. Hier dook onze Sint op bij het uittesten van de route onder de bogen door en hij kwam zelfs in iets van Shownieuws en Even Tot Hier voorbij.
Wel ook echt bijzonder nog steeds hoe groot de rol van onze burgemeester was. Het wordt voor de aankomende intochten echt een uitdaging voor de burgemeesters om eenzelfde presentatie neer te zetten denk ik. Normaal hakkelen ze zich 2 minuten naast Rachel door het programma heen
Ik heb enkel begrepen dat in de uitzending een foutje zat, de Piet met de Staf was zowel op de fiets als op de boot op hetzelfde moment schijnbaarquote:Op maandag 18 november 2024 15:37 schreef Writersright het volgende:
[..]
Jouw burgemeester speelde echt een actieve rol in plaats van de standaard "De burgemeester regelt iets" rol. Vond dat ontzettend leuk. Een van de leukere en originelere optochten vond ik. Ondanks de technische foutjes hier en daar. Het was duidelijk dat dingen niet zoals gepland liepen maar dat mocht de pret niet drukken.
Ze startten per ongeluk het filmpje met de staf in op een moment dat het niet hoorde qua continuiteit. Dat filmpje werd dan ook plots afgekapt. Je zag Merel ook even denken wat ze moest zeggen, dus gingen we maar kijken of de boot er al was. Later werd het filmpje opnieuw ingestart.quote:Op maandag 18 november 2024 16:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb enkel begrepen dat in de uitzending een foutje zat, de Piet met de Staf was zowel op de fiets als op de boot op hetzelfde moment schijnbaar
Voor de rest heb ik niet echt fouten gezien, behalve dan natuurlijk de "fouten" die wij enkel als bewoners zullen herkennen. Zo kan je nooit vanuit Ameide in zo'n korte tijd naar Vianen fietsen. En al zou je het fietsen, dan kom je nooit uit bij waar de Pieten gestart zijn met fietsen
Er ging overigens ook nog wel iets anders fout, maar dat is niet op TV of in de media geweest. De boot kwam te vroeg de hoek om, al rond 11:50 kwam hij in zicht voor de mensen die in de haven stondenHij is toen uiteraard weer terug gevaren. Geen idee wat er mis ging, er is geen eenduidig verhaal gekomen uit de mensen die ik sprak. Sommigen hadden het erover dat hij nog moest draaien, andere dat het gewoon een foute timing was.
Het was sowieso wel een risico qua locatie, de boot lag in een doodlopend stukje water klaar sinds donderdag. Op vrijdagavond is hij zonder versiering naar de aanleglocatie gevaren als generale repetitie. Maar je kon als bezoeker zaterdag de boot zien liggen als je te ver van de haven af stond / vanaf die kant kwam lopen langs het water. Kon ook niet echt anders, hij had geen andere plek om te gaan liggen qua afstand. Zeker niet omdat er nog Pieten aan boord zijn gegaan net voor vertrek (deel van de Pieten op de fiets bleef op kade en een deel is doorgefietst naar de boot).
Nu zullen de kinderen dat niet echt doorhebben verder, die onthouden de fouten niet. Soms benoemen ze het wel, maar als de boot in zicht komt gaat de knop om en maakt het allemaal niks meer uit voor ze
Ik vond dat ook een hilarische scène met Sint in de rolstoelquote:Op maandag 18 november 2024 19:34 schreef Fred_B het volgende:
De Hoofdpiet die Sinterklaas als een typische zorgverlener aansprak
Pietje Smeerpoets die in dat grijs, vreselijk. Klinkt alsof hij z'n gebit niet in heeft met z'n gebrabbel.quote:Op maandag 18 november 2024 19:06 schreef Writersright het volgende:
Die Piet met dat grijze pak lijkt overigens wel echt dronken, zoals hij praat en doet.
Zo mogen de John Jones Piet wel wat meer tekst geven. Hij is duidelijk een van de pieten met de beste timing en mimiek.
Dat is deze acteur, die blijkbaar de rol van "Piet" speelt:quote:Op dinsdag 19 november 2024 06:55 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Pietje Smeerpoets die in dat grijs, vreselijk. Klinkt alsof hij z'n gebit niet in heeft met z'n gebrabbel.
Wie bedoel je met John Jones?
Han Oldigs is wel een bekende.quote:Op dinsdag 19 november 2024 06:55 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Pietje Smeerpoets die in dat grijs, vreselijk. Klinkt alsof hij z'n gebit niet in heeft met z'n gebrabbel.
Wie bedoel je met John Jones?
Dat is ook denk ik wel sterk aan deze groep pieten. Er zit voor iedereen wel wat bij.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:59 schreef whY... het volgende:
[..]
Han Oldigs is wel een bekende.
Voor kinderen is hij volgens mij wel top.
Jaaaaa ik wil ook Bert Visscher en Brigitte Kaandorp weer zien!quote:Op woensdag 20 november 2024 11:16 schreef J83 het volgende:
Smeerpoets is wat minder aanwezig geloof ik, ik mis z'n Stan Laurel-gedrag dit jaar. De verhaallijn van een bijna stervende Sinterklaas lijkt me wat onnodig zorgwekkend voor die arme kindertjes. En waar is Bert Visscher dit jaar?
Die speelt nu in de caiway reclame, maar is bekend van villa achterwerk met raymonde en de roze koeken.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:31 schreef Writersright het volgende:
Wie speelde de postbode? Hij kwam me bekend voor.
Mwoah stervend is ook wat overdreven of niet haha.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:16 schreef J83 het volgende:
Smeerpoets is wat minder aanwezig geloof ik, ik mis z'n Stan Laurel-gedrag dit jaar. De verhaallijn van een bijna stervende Sinterklaas lijkt me wat onnodig zorgwekkend voor die arme kindertjes. En waar is Bert Visscher dit jaar?
Ho ho, ik schreef bijnaquote:Op donderdag 21 november 2024 10:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Mwoah stervend is ook wat overdreven of niet haha.
Smeerpoets was afgelopen 2 dagen ruimschoots in beeld. Bertje en Brigitte komen hopelijk nog langs, meestal maar 1 scene per seizoen. Vroeger wat vaker, maar sinds Bert ziek is geweest doet hij het volgens mij wat rustiger aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |