Ja voor mij hetzelfde, maar dan in willekeurige volgorde.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn top 8 van vandaag:
Lérica
Sofia Coll
Nebulossa
Quique Niza
Mantra
Miss Caffeina
Angry Fernández
Noan
Ik denk dat deze top 4 ook doorgaat.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn top 8 van vandaag:
Lérica
Sofia Coll
Nebulossa
Quique Niza
Mantra
Miss Caffeina
Angry Fernández
Noan
Ja maar Antoni en Lola zijn al ff niet meer ...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]Mooie familie is dat, ook met haar moeder Lolita en tante Rosario.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet ervan houden (en dat doe ik, valt het op) maar tis in elk geval kwaliteit en klasse.quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:00 schreef Strani het volgende:
Even St. Pedro aan het luisteren. Klinkt inderdaad alsof de liedjes van vanavond er nog niet eens de schoenen van mogen poetsen.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar Antoni en Lola zijn al ff niet meer ...
Lolita is dr tanteSorry ja je hebt gelijk natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik vind dit serieus het beste wat ik misschien wel ooit uit Spanje heb gehoord, voor het ESF.quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet ervan houden (en dat doe ik, valt het op) maar tis in elk geval kwaliteit en klasse.
Het luistert lekker weg maar het is geen hoogstandje ofzo.quote:
Zijn de bambinis er ook weer bij?quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:05 schreef Momo het volgende:
Ok nog even naar Mr.Rain (Sanremo) kijken
Ik zou het serieus niet slim vinden als ze deze parel laten liggen. (Mits hij live een beetje uit de verf komt dan donderdag en er niet ineens roze gevederde krokodillen achter hem over het podium rennen. Maar ik verwacht klasse!)quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik vind dit serieus het beste wat ik misschien wel ooit uit Spanje heb gehoord, voor het ESF.
Met een liedje als dit kan je gewoon Top 5 scoren in Malmö. Als je het ook nog een beetje mooi aankleedt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het luistert lekker weg maar het is geen hoogstandje ofzo.
Ik ben ook heel benieuwd! Maar goed het blijft Spanje, dit land is gebouwd op verkeerde keuzes.quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het serieus niet slim vinden als ze deze parel laten liggen. (Mits hij live een beetje uit de verf komt dan donderdag en er niet ineens roze gevederde krokodillen achter hem over het podium rennen. Maar ik verwacht klasse!)
Kinderen mochten niet mee in de koffer naar Spanjequote:Op woensdag 31 januari 2024 00:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zijn de bambinis er ook weer bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |