95%quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
wat zou de winstmarge van de Mac zijn op zo’n broodje? 70%?
Niet 4 euro kunnen missenquote:
Zasquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
wat zou de winstmarge van de Mac zijn op zo’n broodje? 70%?
Met bediening aan de tafel idd maar je moet wel zelf opruimenquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:01 schreef BaksteenMongool het volgende:
McDonalds is de laatste jaren schrikbarend duur geworden. Dat begon ergens rond de tijd toen zij zichzelf gingen beschouwen als een volwaardig restaurant
quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:42 schreef Mylene het volgende:
Vlees eten, echt triest, dat het onbetaalbaar mag worden.
Doen alsof 9,50 voor een durum kebab veel geld isquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:13 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Niet 4 euro kunnen missen
Laatst nog 9,50 neergelegd voor een durum kebab , dat was vroeger de helft
quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:42 schreef Mylene het volgende:
Toen verdiende je ook de helftquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:13 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Niet 4 euro kunnen missen
Laatst nog 9,50 neergelegd voor een durum kebab , dat was vroeger de helft
Eerlijk, dat is wel baas hoor. Gewoon T-Bone ouwe.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]![]()
Straks een heerlijke T-Bone naar binnen werken
De prijs is niet het probleem, de kwaliteit wel. In Duitsland ligt het niveau hoger en vaak ook nog eens goedkoper.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:09 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Doen alsof 9,50 voor een durum kebab veel geld is
Dan haal je toch broodje.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:33 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
De prijs is niet het probleem, de kwaliteit wel. In Duitsland ligt het niveau hoger en vaak ook nog eens goedkoper.
In Nederland kan ik het gewoonweg niet eten, dan voel ik me bezeikt.
Alles?quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:35 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of broodje met alles erop.
Hou je bek loser.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:42 schreef Mylene het volgende:
Dan doe je niet alles erop.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:36 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Sla is gezond, dat wil ik niet.
Aldus iemand die denkt dat een buxus vierkant isquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hou je bek loser.
Ga lekker op een buxus kauwen.
Stop eerst maar met het vermoorden van dierenquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:45 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]_____!!!!
Doe lekker wat je zelf wil maar val een ander niet lastig met je eigen gedachtes
Wat lul jij nou weer dom.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:37 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Aldus iemand die denkt dat een buxus vierkant is
Waarom een kameel?quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer dom.
Ben je te hard van je kameel af getieft ofzo
Haal anders broodje zonder broodje en sla.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:39 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk, ik denk dat ik geen broodje wil. Liever toch iets anders.
Wat blijft er dan over?quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:41 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Haal anders broodje zonder broodje en sla.
Vlees, misschien kan je er zo'n pannenkoek bij bestellen om het erin te doen.quote:
Bedankt, ik ga dit misschien proberen. Een pannenkoek op zichzelf is ook wel lekker. Wat is jouw favoriete pannenkoek?quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:44 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Vlees, misschien kan je er zo'n pannenkoek bij bestellen om het erin te doen.
300,000 jaar aan homo sapiens hebben besloten je post niet te liken.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:42 schreef Mylene het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |