SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Nehoor, maar als ik opmerk dat dat kleine meisje nu direct voor haar leven kan vrezen,quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan kies je voor de zekerheid voor een partij, ondanks dat 'niet 1 lezing uit die windhoek betrouwbaar' is.
Dan is de kwade genius in die situatie hamas, en niet 'de joden'.<signature here>.![]()
Ooooh, nu wil je me zelfs in een hokje duwen, ik heb het helemaal nergens over 'de Joden'.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nehoor, maar als ik opmerk dat dat kleine meisje nu direct voor haar leven kan vrezen,
Dan is de kwade genius in die situatie hamas, en niet 'de joden'.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Tussen haakjes hé, doe er mee wat je wil.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ooooh, nu wil je me zelfs in een hokje duwen, ik heb het helemaal nergens over 'de Joden'.<signature here>.![]()
Ja, je impliceert nogal wat met die haakjes, fijne vent ben je. Zo van 'je zegt het niet, maar je bedoelt het wel'.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tussen haakjes hé, doe er mee wat je wil.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Dat zal dan ook niemand ontkennen. Maar doen alsof er geen verschil is tussen het doelbewust doodmaken van burgers op de meest gruwelijke manieren en burgers die onbedoeld om het leven komen omdat zij als menselijk schild worden gebruikt, waarbij ook nog hemel en aarde wordt bewogen om dit te voorkomen, valt niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als er doelbewust 100 babies worden gedood en onbewust een veelvoud, dan maakt het niet meer zoveel uit of het bewust was, het is een enorm drama.
En te veel mensen snappen dit niet. Dáár ligt het probleem. Het gaat niet om proportionaliteit, het gaat om intentionaliteit.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ja omdat iemand specifiek een Nazi Duitsland analogie maakte, wel op blijven letten.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jij was degene die begon te strooien met termen als 'ondrukker'. Daar had ik het over.Aha aha, dus als Hamas Israëlische babies vermoordt is dat de schuld van de Palestijnen, en als Israël Palestijnse babies vermoordt is dat de schuld van de Palestijnen?quote:Israël bezet de Gazastrook dan ook niet en tevens slachtoffert men niet doelbewust duizenden baby's. De Palestijnse terroristen doen dit laatste wel.
Dit is jouw genuanceerde kijk die woke mensen niet snappen?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dat vind ik veel te makkelijk. Intentie is nogal makkelijk te veinzen en zal aan beide kanten worden gebruikt om de ander weer de pas af te kunnen snijden, zeker in een oorlog. De uitkomst is veel verdriet voor ouders, of het nu de intentie was of 'oops, foutje!'.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zal dan ook niemand ontkennen. Maar doen alsof er geen verschil is tussen het doelbewust doodmaken van burgers op de meest gruwelijke manieren en burgers die onbedoeld om het leven komen omdat zij als menselijk schild worden gebruikt, waarbij ook nog hemel en aarde wordt bewogen om dit te voorkomen, valt niet te vergelijken.
En te veel mensen snappen dit niet. Dáár ligt het probleem. Het gaat niet om proportionaliteit, het gaat om intentionaliteit.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Het is hier al vaker de revue gepasseerd, waarom horen we geen hond over syrie, yemen?quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, je impliceert nogal wat met die haakjes, fijne vent ben je. Zo van 'je zegt het niet, maar je bedoelt het wel'.<signature here>.![]()
Omdat dit topic gaat over de oorlog in Gaza. En honden kunnen niet praten. Fijn ook dat je totaal negeert dat je mij nogal iets aan wil praten.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is hier al vaker de revue gepasseerd, waarom horen we geen hond over syrie, yemen?Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Eh, ja.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:22 schreef speknek het volgende:
Aha aha, dus als Hamas Israëlische babies vermoordt is dat de schuld van de Palestijnen, en als Israël Palestijnse babies vermoordt is dat de schuld van de Palestijnen?
Geen 7 oktober, geen IDF acties in gaza heden ten dage.
Oorzaak, gevolg, causaal verband, enzo.<signature here>.![]()
Wat is eigenlijk de bedoeling van Israël met het schoonvegen van het noordelijke deel van Gaza? Klinkt alsof ze het hek gaan verschuiven en dat stuk bij Israël gaan trekken?
Deel 1 en 2 volgens mij moet leeg gemaakt worden![]()
Woke mensen zijn dan ook niet al te snugger.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja omdat iemand specifiek een Nazi Duitsland analogie maakte, wel op blijven letten.
[..]
Aha aha, dus als Hamas Israëlische babies vermoordt is dat de schuld van de Palestijnen, en als Israël Palestijnse babies vermoordt is dat de schuld van de Palestijnen?
Dit is jouw genuanceerde kijk die woke mensen niet snappen?
De ene partij probeert burgerdoden te voorkomen, de andere partij plande dit bewust en had en heeft dit als doel, als hoogste doel zelfs.
Wokie snappie? Of Heppie eerst een COVID prik nodig?![]()
Als Israël in een poging terrroristen uit te schakelen, burgerslachtoffers maakt die door Hamas worden gebruikt als menselijk schild. Ja, dat is inderdaad de schuld van Hamas, niet van die van het Israëlische leger.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja omdat iemand specifiek een Nazi Duitsland analogie maakte, wel op blijven letten.
[..]
Dit is jouw genuanceerde kijk die woke mensen niet snappen?
Mocht je het nog niet weten, doelbewust plekken zoals ziekenhuizen, scholen en andere publieke voorzieningen gebruiken voor militaire doeleinden of als schuilplaats voor terroristen, is een oorlogsmisdaad. En op het moment dat dat wordt gedaan zijn het legitieme doelwitten.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Geen idee, de tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling van Israël met het schoonvegen van het noordelijke deel van Gaza? Klinkt alsof ze het hek gaan verschuiven en dat stuk bij Israël gaan trekken?
[ afbeelding ]
Deel 1 en 2 volgens mij moet leeg gemaakt wordenWie dit leest is een lezer van dit![]()
Daar gaan we weer, het conflict loopt al veel langer dan 7 oktober.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Woke mensen zijn dan ook niet al te snugger.
De ene partij probeert burgerdoden te voorkomen, de andere partij plande dit bewust en had en heeft dit als doel, als hoogste doel zelfs.
Wokie snappie? Of Heppie eerst een COVID prik nodig?Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Nee, intentie van strijdende partijen is vrij snel wel duidelijk hoor. Dat is niet zo makkelijk te veinzen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat vind ik veel te makkelijk. Intentie is nogal makkelijk te veinzen en zal aan beide kanten worden gebruikt om de ander weer de pas af te kunnen snijden, zeker in een oorlog. De uitkomst is veel verdriet voor ouders, of het nu de intentie was of 'oops, foutje!'.
En ook met dat tweede zit je mis, binnen de Islamtische wereld wordt er in genoeg kringen juist erg veel nadruk gelegd op het martelaarschap en het vermeende hiernamaals.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Israel steekt in een paar weken tijd Rusland al naar de kroon als het gaat om burgerslachtoffers maken en die zijn al bijna 2 jaar bezig, dat is niet burgerdoden zoveel mogelijk proberen te voorkomen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Woke mensen zijn dan ook niet al te snugger.
Wokie snappie? Of Heppie eerst een COVID prik nodig?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
In het vorige deel merkte ik gekscherend op dat israel het uitmesten eigenlijk over zou moeten laten aan egypte. Omdat we dan niemand meer zouden horen hierover.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:24 schreef Vis1980 het volgende:
Fijn ook dat je totaal negeert dat je mij nogal iets aan wil praten.
Vertel me dat ik ongelijk heb.
Ik wil niet zozeer jou iets aanpraten, alswel dat ik een bepaalde teneur waarneem.<signature here>.![]()
Tsja, het blijft een dilemma hè. Gaza is natuurlijk veel meer dichtbevolkt. Er wonen veel meer mensen op een klein oppervlak waar de oorlog gevoerd wordt.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Israel steekt in een paar weken tijd Rusland al naar de kroon als het gaat om burgerslachtoffers maken en die zijn al bijna 2 jaar bezig, dat is niet burgerdoden zoveel mogelijk proberen te voorkomen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Dat conflict is ooit begonnen met joden haat.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar gaan we weer, het conflict loopt al veel langer dan 7 oktober.
De Britten, na de Ottomanen verdreven te hebben, wilde land geven aan de joden daar in dat gebied, een gebied wat behoorlijk leeg en zelfs onleefbaar was. (90% was woestijn)
Dit konden de omringende volkeren, Arabieren, niet hebben en dreigde altijd met geweld.
Wat zich uitmondde in wat er in 1948 gebeurde, ook dat was weer op gang gezet door de oh zo zielige moslims.
Ze drukken zichzelf, wereldwijd, in de hoek.
Wat in Israël gebeurt is voorbeeld nummer zoveel.
Alleen zie je daar de jodenhaat zo oplopen, dat elk ander conflict met vele malen meer doden en ellende volledig genegeerd word.. maar zodra het over joden gaat, gaan ze wereldwijd de straat op.
Dat valt niet uit te leggen.
De “Palestijnen”, gaan maar naar 1 van die 55 moslim landen, waar ze meer ruimte hebben en meer vrijheden, zogenaamd dan.
Maar niemand wil ze opnemen blijkbaar, waarom is dat eigenlijk?![]()
Dus het IDF had gewoon jeuk, ze wilde weer eens los gaan?quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar gaan we weer, het conflict loopt al veel langer dan 7 oktober.
Of is er een duidelijk waarneembare oorzaak waarom ze dit nu doen?<signature here>.![]()
Dat fabeltje van burgerslachtoffers in Oekraïne versus Gaza, hoor ik vaker.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Israel steekt in een paar weken tijd Rusland al naar de kroon als het gaat om burgerslachtoffers maken en die zijn al bijna 2 jaar bezig, dat is niet burgerdoden zoveel mogelijk proberen te voorkomen.
De burgerslachtoffers die bekend zijn, zijn vanuit de “veilige” linies in Oekraïne.
Aantal bijvoorbeeld in Mariupol, daarvan weten we eigenlijk wel dat alleen daar al het er tienduizenden moeten zijn, maar er is geen controle mogelijk.
Dus er word alleen gemeten in de niet bezette gebieden door de UNHRW.
In Gaza word er alleen gemeten door UNHRA, een dubieuze VN organisatie die uniek is in de wereld.![]()
Je vergeet even het geweld dat tegen de Palestijnen is gebruikt en dat die zelf al waren verdreven? En het geweld van de kolonisten op de westbank?quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat conflict is ooit begonnen met joden haat.
De Britten, na de Ottomanen verdreven te hebben, wilde land geven aan de joden daar in dat gebied, een gebied wat behoorlijk leeg en zelfs onleefbaar was. (90% was woestijn)
Dit konden de omringende volkeren, Arabieren, niet hebben en dreigde altijd met geweld.
Wat zich uitmondde in wat er in 1948 gebeurde, ook dat was weer op gang gezet door de oh zo zielige moslims.
Ze drukken zichzelf, wereldwijd, in de hoek.
Wat in Israël gebeurt is voorbeeld nummer zoveel.
Alleen zie je daar de jodenhaat zo oplopen, dat elk ander conflict met vele malen meer doden en ellende volledig genegeerd word.. maar zodra het over joden gaat, gaan ze wereldwijd de straat op.
Dat valt niet uit te leggen.
De “Palestijnen”, gaan maar naar 1 van die 55 moslim landen, waar ze meer ruimte hebben en meer vrijheden, zogenaamd dan.
Maar niemand wil ze opnemen blijkbaar, waarom is dat eigenlijk?
Je moet nu niet doen alsof Israël het allemaal zomaar overkomt, enkel omdat ze (meestal) joden zijn en de rest zoals in jouw ogen ‘haatdragende moslims’Wie dit leest is een lezer van dit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: