Mijn nichtje van drie is doodsbang voor deze reclame.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Die reclame van Hornbach waarbij er een vent uit een cocon komt kruipen...
Je vergeet nog de subliminal message van dat regenboogjasje aan het einde.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:56 schreef TLC het volgende:
Marktplaats reclame waarbij een vent een electrische auto heeft want milieu, maar ondertussen wel 2 auto's heeft![]()
Het is dan ook echt een smerige reclame.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Mijn nichtje van drie is doodsbang voor deze reclame.
Sowieso snap ik dat niet, dat ophangsysteem moet je toch ook ophangen ?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:42 schreef TLC het volgende:
Sowieso snap ik dat niet, dat ophangsysteem moet je toch ook ophangen ?![]()
Alles van Kruidvat is misselijkmakendquote:
Eens!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Alles van Kruidvat is misselijkmakend
Een keer of 10x al en het is Prijsvrij.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:47 schreef ZanneG het volgende:
Is die al genoemd: Die vreselijke reclame van dat domme kind zonder tanden op een strandbed en een spraakgebrek en dr pa die schijnbaar 1 of andere B acteur is . Van sunweb ofzo?
Echt een vreselijke reclame.
Getver, dat is anti-reclame. Invasion of the body snatchers.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Die reclame van Hornbach waarbij er een vent uit een cocon komt kruipen...
Goeie vergelijking.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Getver, dat is anti-reclame. Invasion of the body snatchers.
Pietamientje werd gekozen tot reclame van de eeuw.quote:
Vooral die AH en Jumbo reclames.quote:
Die verdient het om gestenigd te worden.quote:Op maandag 1 april 2024 16:53 schreef tong80 het volgende:
Raymond: 'Moet je eens voelen mijn huid, zo zacht.'
Dat irritante stemmetje van dat kind, en die dito schele vaderquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:47 schreef ZanneG het volgende:
Is die al genoemd: Die vreselijke reclame van dat domme kind zonder tanden op een strandbed en een spraakgebrek en dr pa die schijnbaar 1 of andere B acteur is . Van sunweb ofzo?
Echt een vreselijke reclame.
Vrouwtjes kunnen niks, mannen moeten het regelen!quote:Op maandag 1 april 2024 19:03 schreef kibo het volgende:
Die verisure reclames .
Vrouwtje heeft unheimisch gevoel over iets bij het huis en mannetje neemt kordaat maatregelen "Ik ga direkt bellen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |