quote:Op donderdag 23 november 2023 17:19 schreef KrekelJapie het volgende:
Slecht nieuws comfort projectInzake project nummer III gelukkig wat beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rendementsverhoging van 0.8% of zouden de aankomende projecten gewoon 0.8% minder rente bieden?quote:U betaalt geen beheervergoeding meer op nieuwe proposities die op het Invesdor-platform worden aangeboden. Dit komt neer op een directe rendementsverhoging van 0,8% per jaar en dat is uniek in Nederland! De reden dat we u dit voordeel kunnen aanbieden, is dat het voor de Duitse markt, waar we met Invesdor ook actief zijn, gebruikelijk is om deze vergoeding bij de onderneming neer te leggen.
Of uit het zicht van Justitie tracht te blijvenquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:20 schreef InVestEerder het volgende:
Ik heb even op MaxCF website gekeken. Onder het kopje "Over ons" staat CEO Felix Berkhout niet meer genoemd!
De directie bestaat nu enkel nog uit de CCO en de CFO. Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat hij eruit gekickt is wegens wanprestatie.
Ik verbaas mij ook over de aandacht, zeker wanneer ik opmerkingen lees dat het overboeken 2 dagen duurt. Ik merk dat ik bij dit Forum aan het afhaken ben omdat de aandacht gaat naar wat ik details vind ipv informatie over investeringen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:46 schreef Jaco078 het volgende:
Even voor mijn beeldvorming: waarom vindt een ieder dat opnemen van saldo zo belangrijk bij collin? Je blijft in principe toch herinvesteren steeds?
Nou nee, ik geef je gelijk. Ik zou ook graag wat meer 'reviews' van pitches zien. Dat nieuwe apps en websites enige tijd vergen voor ze goed lopen, dat lijkt me geen reden voor een grote berichtenstroom. Ik lees liever wat mensen vinden van de nu openstaande projecten...quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:53 schreef ML45 het volgende:
[..]
Ik verbaas mij ook over de aandacht, zeker wanneer ik opmerkingen lees dat het overboeken 2 dagen duurt. Ik merk dat ik bij dit Forum aan het afhaken ben omdat de aandacht gaat naar wat ik details vind ipv informatie over investeringen.
PS nu gaan mensen reageren dat het geen details zijn etc en bevestigen mi het punt dat ik wil maken.
Hij is inderdaad weg. Linkedin is ook bijgewerktquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:20 schreef InVestEerder het volgende:
Ik heb even op MaxCF website gekeken. Onder het kopje "Over ons" staat CEO Felix Berkhout niet meer genoemd!
De directie bestaat nu enkel nog uit de CCO en de CFO. Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat hij eruit gekickt is wegens wanprestatie.
Ik zal een aanzet maken: Wat vinden we van dit project? Mij lijkt de rente, volledig annuïtaire aflossing in combinatie met zekerheden interessant.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:49 schreef KrekelJapie het volgende:
Juwelier Westland
https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=28244
10% rente + materiele 2e hypotheek woonhuis
Het opnemen specifiek via de app is voor mij niet belangrijk, wel het kunnen opnemen in het algemeen. Simpelweg omdat ik op die manier de geldstromen die bji mij om zakelijk reden allemaal traceerbaar en transparant via de bank verlopen, eenvoudig en volledig in beeld heb en automatisch kan administreren via het bankboek. Als een deel via de r/c loopt en een deel van de investeringen toch weer nieuwe stortingen zijn wordt het al snel te onoverzichtelijk. En zijn helaas (toezicht) partijen die in paniek raken als ze een post crowdfunding zien en niet elke euro in de administratie kunnen achterhalen en dan al snel aan witwassen denken (helaas meegemaakt, mag je alsnog alles gaan uitzoeken en in detail overleggen) en ik dus alles aflos/rente/kosten/investering via de bank laat lopen. Dat opnemen gebeurd wel periodiek in het geval van ccf met dan een specficatie van de inkomen gelden, eke investering stort ik apart en volledig per investering.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:46 schreef Jaco078 het volgende:
Even voor mijn beeldvorming: waarom vindt een ieder dat opnemen van saldo zo belangrijk bij collin? Je blijft in principe toch herinvesteren steeds?
Of benadeelde investeerders die niet vies zijn van andere maatregelen dan proceduresquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:50 schreef obligataire het volgende:
[..]
Of uit het zicht van Justitie tracht te blijven![]()
Hij stond (samen met Anne V.) als bestuurder ingeschreven in de KvK van Max Crowdfund BV met Max Property Group BV als enig andeelhouder, ben wel benieuwd of dat nog steeds zo is. (maar KvK lijkt down wegens onderhoud)quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:53 schreef ML45 het volgende:
[..]
Ik verbaas mij ook over de aandacht, zeker wanneer ik opmerkingen lees dat het overboeken 2 dagen duurt. Ik merk dat ik bij dit Forum aan het afhaken ben omdat de aandacht gaat naar wat ik details vind ipv informatie over investeringen.
PS nu gaan mensen reageren dat het geen details zijn etc en bevestigen mi het punt dat ik wil maken.
Dat is voor mij reden voor een basisinleg in dit project. De woning ziet er heel courant uit:quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:07 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik zal een aanzet maken: Wat vinden we van dit project? Mij lijkt de rente, volledig annuïtaire aflossing in combinatie met zekerheden interessant.
Ik neem eigenlijk nooit wat op. Maar nu de laatste 2 maanden van het jaar bij mij het investeren minimaal isquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:46 schreef Jaco078 het volgende:
Zelf ben ik hier op dit moment ook niet echt actief omdat ik de de afgelopen 2 maanden niet wilde investeren. Ik lees de pitches dan ook niet om niet in de verleiding te komen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:57 schreef obligataire het volgende:
[..]
Nou nee, ik geef je gelijk. Ik zou ook graag wat meer 'reviews' van pitches zien. Dat nieuwe apps en websites enige tijd vergen voor ze goed lopen, dat lijkt me geen reden voor een grote berichtenstroom. Ik lees liever wat mensen vinden van de nu openstaande projecten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en 26629SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er lopen er nog wat, oa 24745 / 23328 / 25184 en nog iets met Bier *& Ameland weet niet de status daarvan, maar blijkt ; een goede cashflow en -buffer was al belangrijk en wordt belangrijker. Zelf zeer bescheiden inleg dus no panic here.
[ Bericht 43% gewijzigd door peterc op 27-11-2023 10:11:52 ]
Dit weekend zijn ze niet aan het werk.quote:• zondag 19 november 2023 @ 11:51 • 163 •
Inductor
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 23:57 schreef zeeland6 het volgende:
CCF ook betalingen op zaterdag.
... en zondag
In het verleden was er, om voor mij onduidelijke redenen, ook af en toe in een weekeinde ineens bijschrijvingen op de rekening courant, maar meestal niet. Het heeft/had dus niet persé met overgang van betaalsysteem te maken.quote:Op zondag 26 november 2023 19:39 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Dit weekend zijn ze niet aan het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |