Dacht trouwens dat Floortje al had mee gedaan maar zie haar niet op de lijst....quote:
als ze het nu is zie je dat verspookte gezicht nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die heeft bijna aan elk programma wel geknabbeld
Dan heeft ze te druk met Jake Paulquote:
Kanquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heeft ze te druk met Jake Paul
verstappenquote:
Ik ook nietquote:
Ik ook niet.quote:
ga hier link ga hier rechts probeer om te draaienquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou wel een goede verkiezingsstunt zijn
zijn ze allang weer vergetenquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Patrick Martens heeft al eens meegedaan
Hebben ze potdorie niet in onze geweldige Opp gekekenquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Patrick Martens heeft al eens meegedaan
ze heeft toch gewoon een NL paspoort ookquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:35 schreef Momo het volgende:
Nijlpaard is Stefania klinkt logisch. Maar die is niet afkomstig uit Nederland
Maar dan zou ze niet zeggen dat haar verre verre verre voorouders van elders komenquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze heeft toch gewoon een NL paspoort ook
Ik gok ook dezequote:
Romee Strijd!quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Zijn zoon is toch getrouwd met een topmodel?
jaquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:43 schreef H_T het volgende:
Het betweterige toontje zit nog steeds in de uitleg
EO doctrinequote:Op vrijdag 10 november 2023 21:43 schreef H_T het volgende:
Het betweterige toontje zit nog steeds in de uitleg
ja dat ja... heb mn reclamequotum van 2023 ruimschoots gehaald.quote:
Nee altijd hoor. Dan ligt ergens op een tafeltje achterin een tijdschrift waar iemand in 1993 voor het laatst een column voor schreef en dan is dat 'een hele goede hint'quote:
of de krant omdat daarin dagelijks de TV gids is gepubliceerd en daar stond het programma waar hij of zij 1 keer in zat ook in genoemdquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee altijd hoor. Dan ligt ergens op een tafeltje achterin een tijdschrift waar iemand in 1993 voor het laatst een column voor schreef en dan is dat 'een hele goede hint'
Aan de muur hing een poster voor Raiders of the Lost Ark. Raiders zijn in 1991 hernoemd naar Twix natuurlijk, en ik stond in 1997 in de omgeving van Schagen op bushokjesposters voor Twix. Dus je had het echt wel moeten weten!quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
of de krant omdat daarin dagelijks de TV gids is gepubliceerd en daar stond het programma waar hij of zij 1 keer in zat ook in genoemd
Mooi hequote:Op vrijdag 10 november 2023 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Zei Monica nou echt “die oude tang”? Wow, leuke stijlvolle grap.
sowieso had Gerard dat moeten weten idd!quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan de muur hing een poster voor Raiders of the Lost Ark. Raiders zijn in 1991 hernoemd naar Twix natuurlijk, en ik stond in 1997 in de omgeving van Schagen op bushokjesposters voor Twix. Dus je had het echt wel moeten weten!
Ja niveau hoor, waardevolle aanvullingquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Zei Monica nou echt “die oude tang”? Wow, leuke stijlvolle grap.
moest echt goed kijken dat ze het wasquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:58 schreef StephanL het volgende:
Leonie is wel nieuw bij Rtl, dus kan zo maar.
Lelijke foto van Jamie
Die zit in een ander pakquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:58 schreef StephanL het volgende:
Leonie is wel nieuw bij Rtl, dus kan zo maar.
Lelijke foto van Jamie
dat zei Peter R ook vaakquote:
Nooit meer een nieuwe Goenavundquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |