Held. Hopelijk is hamas snel verleden tijd.quote:
Nou ik heb ze zo'n beetje gelezen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Reacties gepubliceerd op de website van NRC zelf.
Met dit soort onderbuikdrek kan ik al helemaal niets, het is maar een beperkte groep die gereageerd heeft.quote:Het benadrukt wat voor een totaalidioten een krant als NRC aan lezers trekt.
Je kunt er van maken wat je wilt, ik heb duidelijk aangegeven waarom ik dat heb gezegd. Er zijn daar schijnbaar serieus lezers die vinden dat Hamas te veel gedemoniseerd wordt, dat is gewoon waanzin. Dat heeft dus niets met 'onderbuikdrek' te maken, maar wat er op de website van NRC zelf staat.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:31 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Nou ik heb ze zo'n beetje gelezen.
Overwegend niet bepaald positieve reacties op het stuk, maar zeker niet eensgezind, en het rechtvaardigt geenzins om NRC, die nota bene zelf het stuk van Jessica Durlacher publiceerde, als NSB Hamasblad weg te zetten. Belachelijk zelfs.
[..]
Met dit soort onderbuikdrek kan ik al helemaal niets, het is maar een beperkte groep die gereageerd heeft.
Je deelt hier een tweet waarin gesproken wordt over NSB Hamasblad, je moet je gewoon schamen om zulke belastende groep hier te delen, want het is toch juist die krant die het stuk van Jessica Durlacher publiceerde?quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je kunt er van maken wat je wilt, ik heb duidelijk aangegeven waarom ik dat heb gezegd. Er zijn daar schijnbaar serieus lezers die vinden dat Hamas te veel gedemoniseerd wordt, dat is gewoon waanzin. Dat heeft dus niets met 'onderbuikdrek' te maken, maar wat er op de website van NRC zelf staat.
Deze mensen zijn dus geestesziek.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:49 schreef HowardRoark het volgende:
Bij die reacties ook een individu die oprecht probeert te beweren dat Hamas te veel gedemoniseerd wordt![]()
. Het benadrukt wat voor een totaalidioten een krant als NRC aan lezers trekt.
[ twitter ]
Dat is de bewoording van degene die de tweet plaatst, niet die van mij, het gaat om de twee artikelen. Dat je het als media in je hoofd haalt om eerst een artikel te plaatsen ter verdediging van Isral en daarna met allemaal reacties komt, waar mensen de gekste dingen uitkramen onder de titel 'Isral verdient geen steun' is gewoon bespottelijk.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Je deelt hier een tweet waarin gesproken wordt over NSB Hamasblad, je moet je gewoon schamen om zulke belastende groep hier te delen, want het is toch juist die krant die het stuk van Jessica Durlacher publiceerde?
Lekker belangrijk die paar niet eensgezinde lezersreacties.
Het benadrukt wat we natuurlijk geregeld sinds de uitbraak van deze oorlog hebben gezien, dat er binnen bepaalde kringen (voornamelijk progressief links, want dat betreft het gros van de NRC lezers) een totale morele verwarring is en sommige van deze mensen gewoon goed niet meer kunnen onderscheiden van kwaad. En daarom soms oprecht het idee hebben dat niet Hamas het probleem is, maar Isral. Kritiek op Hamas wordt dus als 'demoniserend' ervaren.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:37 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Deze mensen zijn dus geestesziek.
[ twitter ]
Die lezersreactie is anders wel geselecteerd door de redactie. Past waarschijnlijk goed in hun straatje.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:41 schreef Hatseflats22 het volgende:
En lezersreactie eruit halen en dan gelijk een hele krant als NSB Hamasblad wegzetten, schandalig.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-geen-steun-a4180306
Ja logisch. Daarom plaatsen ze artikelen die ‘niet-in-hun-straatje-passen’ zodat men er afwijzend op kan reageren.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die lezersreactie is anders wel geselecteerd door de redactie. Past waarschijnlijk goed in hun straatje.
Dit is wel een interessante. Elke zoveel jaar wordt er onderzoek gedaan onder de Palestijnen en dan zie je dat Hamas veel minder populair is dan wij denken. In Gaza was de support voor Hamas maar 27%quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:18 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Weet niet of de ondertiteling klopt, kan misschien iemand dit bevestigen?
Zie wel steeds meer van die video's waar Palestijnen anti Hamas zijn, geeft toch wat hoop. Zullen zich nu natuurlijk ook meer durven uit te spreken nu dat Hamas vernietigd wordt.
Ik ga elke dag met gevaar voor eigen leven naar t werk, met gevaar voor eigen leven naar huis, met gevaar voor eigen leven sporten of naar vrienden. Ik typ en plaats dit met gevaar voor eigen levenquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:28 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is toch niet meer serieus te nemen. Demonstranten die vrij spel krijgen om allerlei genocidale leuzen te scanderen en met controversile vlaggen en haatdragende teksten te wapperen, en dat dit willen verkopen als een soort van slachtofferschap.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:28 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is toch niet meer serieus te nemen. Demonstranten die vrij spel krijgen om allerlei genocidale leuzen te scanderen en met controversile vlaggen en haatdragende teksten te wapperen, en dat dit willen verkopen als een soort van slachtofferschap.
[ twitter ]
uhm welk gevaar voor eigen leven?quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:28 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Dat is zeker opvallend te noemen, want hoe kan het dat de steun voor Hamas nu ineens de helft zou zijn van wat er meestal uit dit soort onderzoeken komt? Daar moet een verklaring voor zijn zou je toch zeggen ..quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit is wel een interessante. Elke zoveel jaar wordt er onderzoek gedaan onder de Palestijnen en dan zie je dat Hamas veel minder populair is dan wij denken. In Gaza was de support voor Hamas maar 27%
Dat zal nu zoals bij elke Isral Gaza oorlog wel hoger zijn geworden. Dit is een behoorlijj betrouwbaar onderzoek en wordt uitgevoerd in huiskamers en niet openbaar
https://www.arabbarometer(...)23-10-26-08-4941.pdf
Deze vrouw is knettergek en zo racistisch als een dronken spitsmuis.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:28 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Preciesquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja logisch. Daarom plaatsen ze artikelen die ‘niet-in-hun-straatje-passen’ zodat men er afwijzend op kan reageren.
Hamas zal genoeg nieuwe aanwas krijgen door het gedrag van Isral, vraag mij ook af hoe Isral dit gaat beheersen in de toekomst en wat hun plan is na de oorlog voor dat gebied. 73% is dus niet pro Hamas, maar dat wil niet zeggen dat ze pro Isral zijn, en geef ze eens ongelijk, maar het geeft hoop dat mensen ondanks die situatie in zulke aantallen niet achter een terroristische organisatie staan.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit is wel een interessante. Elke zoveel jaar wordt er onderzoek gedaan onder de Palestijnen en dan zie je dat Hamas veel minder populair is dan wij denken. In Gaza was de support voor Hamas maar 27%
Dat zal nu zoals bij elke Isral Gaza oorlog wel hoger zijn geworden. Dit is een behoorlijj betrouwbaar onderzoek en wordt uitgevoerd in huiskamers en niet openbaar
https://www.arabbarometer(...)23-10-26-08-4941.pdf
Syl wordt steeds gekker.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:28 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Zonder het Marshallplan hadden we elkaar in West-Europa ook levend verslonden dus zoiets zal bedacht moeten worden.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:56 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hamas zal genoeg nieuwe aanwas krijgen door het gedrag van Isral, vraag mij ook af hoe Isral dit gaat beheersen in de toekomst en wat hun plan is na de oorlog voor dat gebied. 73% is dus niet pro Hamas, maar dat wil niet zeggen dat ze pro Isral zijn, en geef ze eens ongelijk, maar het geeft hoop dat mensen ondanks die situatie in zulke aantallen niet achter een terroristische organisatie staan.
Zag vandaag een reportage hoe die mensen leven in de Gaza, zelfs voor deze oorlog was het verschrikkelijk, en buiten de misdaden van Isral is het even misdadig dat Hamas de Palestijnse bevolking zo aan hun lot overlaat, dan hoop je maar dat Isral en de internationale gemeenschap deze mensen na afloop van deze oorlog niet aan hun lot overlaten.
Lol, de gemiddelde discussie hier.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Ach ja, dit dus
https://twitter.com/visegrad24/status/1722907250853855474
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |