's Avonds hebben de mensen hier andere dingen te doen geloof ikquote:Op vrijdag 10 november 2023 00:39 schreef kwiwi het volgende:
Hoi, is het hier nog een beetje gezellig 's avonds?
Nouw - ja... nu wel ongeveer bedtijd hiero...quote:Op vrijdag 10 november 2023 00:39 schreef kwiwi het volgende:
Hoi, is het hier nog een beetje gezellig 's avonds?
quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien zijn de heren wat bang voor massage staven? Dat ze daarom wegblijven?
quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien zijn de heren wat bang voor massage staven? Dat ze daarom wegblijven?
Edit: Stiggy niet!
Cuz I'm the Stigquote:Op vrijdag 10 november 2023 08:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was al aan het editen, jij bent te snel!
Oohh.. gelukkig!quote:
Door een stuk plastic? Nooit!quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Oohh.. gelukkig!
Ik was al bang dat de mannen afgeschrikt konden worden...
Al die vleesvervangersquote:Op vrijdag 10 november 2023 09:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Door een stuk plastic? Nooit!
Goedemorgen allemaal btw.
Het zet mij wel aan het denken eh. Zou je er ook slagroom mee kunnen opkloppen? Of cakebeslag mee kunnen maken?quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al die vleesvervangers
Nou dames, antwoord op deze prangende vragen?quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het zet mij wel aan het denken eh. Zou je er ook slagroom mee kunnen opkloppen? Of cakebeslag mee kunnen maken?
Hm, ik denk het, maar daar zijn ze mss ook weer niet zó krachtig voor...?quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het zet mij wel aan het denken eh. Zou je er ook slagroom mee kunnen opkloppen? Of cakebeslag mee kunnen maken?
Tja, a girl must have something for lack of anything better....quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al die vleesvervangers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, a girl must have something for lack of anything better....
It doesn’t beat Tha Real Deal, true.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Probeer het eens uit dan.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ik denk het, maar daar zijn ze mss ook weer niet zó krachtig voor...?
Wij zijn een stuk teerder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |