Middenveld speelde weer verstoppertje ja.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:55 schreef Bofjijff het volgende:
Een goede 6 is wel echt belangrijk. Plus dat oneindige getik achterin... men vond geen medespeler daar die de bal wilde hebben en er wat mee kon doen. Domme keuzes daardoor om te blijven tikken totdat iemand (vos bij de 0-1) een fout maakt. Dan miste je wel vd boomen die wel die bal op de stropdas legt 40 meter verderop.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:52 schreef PicoMMP het volgende:
Hato is wel echt een beest hoor.
Die gaan we niet lang bij Ajax zien vrees ik. Verwacht er wel een miljoentje of 50-75 voor.
zodra onze Turk er klaar voor is gaan die elkaar wel afwisselen vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Hato wordt echt helemaal gesloopt
het einde van het seizoen gaat deze speler nooit halen
hij speelt teveel wedstrijden voor een 17 jarge speler op dit niveau
zo speler moet je langzaam brengen
fysiek is hij echt nog niet klaar voor om 34 wedstrijden te spelen en dan ook nog is europees erbij en oranje
dit jochie krijgt helemaal geen rust dit seizoen
Ben het meestal niet met je eens, maar hier heb je wel een punt. Dit gaat allemaal veels te snel voor dit ventje.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:21 schreef klaasweetalles het volgende:
fysiek is hij echt nog niet klaar voor om 34 wedstrijden te spelen en dan ook nog is europees erbij en oranje
Had jij een ban? Het was zo lekker rustig hier.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:21 schreef klaasweetalles het volgende:
ik stel de vragen hierquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Had jij een ban? Het was zo lekker rustig hier.
Meestal speelt jong oranje ook rond die tijd, dus was hij niet voor het ene dan wel voor het andere opgeroepen, maar verder eens dat er wel roofbouw op hem gepleegd wordt.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ben het meestal niet met je eens, maar hier heb je wel een punt. Dit gaat allemaal veels te snel voor dit ventje.
Dat had toch niks te maken met oververmoeidheid? Meer de onervarenheid op hoger niveau.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
Ja dat hebben we geweten toen Danny Blind De Ligt opstelde tegen Bulgarije
Klopt, was meer wat betreft een veelbelovend jonkie voor de leeuwen gooien.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:37 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Dat had toch niks te maken met oververmoeidheid? Meer de onervarenheid op hoger niveau.
Daarbij heeft de Ligt laten zien dat hij mentaal sterk is.
Ik speelde ook tegen dat soort jongens in de jeugd. Drie koppen groter, een lul van 30 cm en allemaal op 1 januari geboren.quote:
Ik ben tegen racismequote:Op zaterdag 11 november 2023 09:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik speelde ook tegen dat soort jongens in de jeugd. Drie koppen groter, een lul van 30 cm en allemaal op 1 januari geboren.
Wat voor spelletjes waren dat waarbij je de lul van de tegenstander kon meten?quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik speelde ook tegen dat soort jongens in de jeugd. Drie koppen groter, een lul van 30 cm en allemaal op 1 januari geboren.
Voor wat?quote:Op zondag 12 november 2023 00:23 schreef TLC het volgende:
Er zijn serieus mensen die zich afvragen op vi.nl of Cocu van 'Schip gaat opvolgen
brrrrrr
Probeer het internet eens niet zo serieus te nemen, gaat je helpen.quote:Op zondag 12 november 2023 00:23 schreef TLC het volgende:
Er zijn serieus mensen die zich afvragen op vi.nl of Cocu van 'Schip gaat opvolgen
brrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |