SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
Met pijn en moeite derde
Je hebt veel meer behoefte aan een echte nummer 6.quote:Op vrijdag 10 november 2023 07:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
Volgende transfer ronde mag er best wel een ervaren verdediger gehaald worden. Liefst eentje die ervaring heeft met de manier waarop Ajax wil (zou bijna zeggen moet) spelen.
Dan denk ik al snel als oud spelers.. maar die zijn al snel te oud (vertonghen en co) of gewoon veels te duur (de Ligt). Nog even los van het feit of ze überhaupt willen komen.
Er is gewoon een bult stevige kerels vereist.quote:Op vrijdag 10 november 2023 07:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt veel meer behoefte aan een echte nummer 6.
Zoals iedereen zo positief was over zo’n type dat begin vorig seizoen bij Ajax rondliep?quote:Op vrijdag 10 november 2023 07:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
Volgende transfer ronde mag er best wel een ervaren verdediger gehaald worden. Liefst eentje die ervaring heeft met de manier waarop Ajax wil (zou bijna zeggen moet) spelen.
Dan denk ik al snel als oud spelers.. maar die zijn al snel te oud (vertonghen en co) of gewoon veels te duur (de Ligt). Nog even los van het feit of ze überhaupt willen komen.
Nederlandse aso'squote:Op vrijdag 10 november 2023 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is gewoon een bult stevige kerels vereist.
Denk eerder 15mln. Wie betaalt er 50 miljoen voor een verdediger van een middenmoter uit de eredivisie?quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:52 schreef PicoMMP het volgende:
Hato is wel echt een beest hoor.
Die gaan we niet lang bij Ajax zien vrees ik. Verwacht er wel een miljoentje of 50-75 voor.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Denk eerder 15mln. Wie betaalt er 50 miljoen voor een verdediger van een middenmoter uit de eredivisie?
Eens. Erg genoten van Ansu Fatiquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bij vlagen een goede wedstrijd.
Jij dacht serieus dat er clubs bij dit Ajax zullen aankloppen met een zak met 60 miljoen voor een onbewezen verdediger? (lol)quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij dacht serieus dat er clubs bij dit Ajax zullen aankloppen met een zak met 60 miljoen voor een onbewezen verdediger? (lol)
Hij moet eerst nog verlengen, zit nog op een jeugdcontract, al denk ik dat het wel goed komt.quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Denk eerder 15mln. Wie betaalt er 50 miljoen voor een verdediger van een middenmoter uit de eredivisie?
Goed vind ik wel een groot woord, het was aardig aan de bal tot de 0-1 maar uit dat balbezit moet je wel meer creëren. Jammer van die handsbal want dat was een penalty, zulke gelukjes heb je gewoon nodig in de fase waarin je zit.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bij vlagen een goede wedstrijd. Brighton vooral dodelijk effectief.
De scheids was sowieso niet bestquote:Op vrijdag 10 november 2023 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed vind ik wel een groot woord, het was aardig aan de bal tot de 0-1 maar uit dat balbezit moet je wel meer creëren. Jammer van die handsbal want dat was een penalty, zulke gelukjes heb je gewoon nodig in de fase waarin je zit.
Dat is altijd als het voetballend ook niet zo mee zit, maar dit was toch wel een VAR moment.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:32 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
De scheids was sowieso niet best
Komt ook door het referentiekader dat in de afgelopen maanden opgetuigd is, de Britse pers was bijvoorbeeld bepaald niet onder de indruk.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed vind ik wel een groot woord, het was aardig aan de bal tot de 0-1 maar uit dat balbezit moet je wel meer creëren. Jammer van die handsbal want dat was een penalty, zulke gelukjes heb je gewoon nodig in de fase waarin je zit.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Erg genoten van Ansu Fati
Relatief gezien goed, ten opzichte van de rest van het seizoenquote:Op vrijdag 10 november 2023 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp wel als je Ajax een tijdje niet hebt zien spelen dat je dan schrikt, al was vorig seizoen ook al niet best in Europa.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Komt ook door het referentiekader dat in de afgelopen maanden opgetuigd is, de Britse pers was bijvoorbeeld bepaald niet onder de indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |