SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 9 november 2023 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Sidney Youngblood - If Only I Could
quote:Op donderdag 9 november 2023 21:04 schreef Symphonic het volgende:
De songtitel geldt niet voor de uitvoerenden
Goedemorgen deze morgen.quote:
Met moeite hoor. Ik zit sinds een week aan de medicatie voor hoge bloeddruk. Misschien dat ik zo moe ben vanwege bijwerkingen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 06:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Laatste werkdag van de week..... je kan het!
Had je geen medicatie - tegen - hoge bloeddruk moeten krijgen dan?quote:Op vrijdag 10 november 2023 07:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Met moeite hoor. Ik zit sinds een week aan de medicatie voor hoge bloeddruk. Misschien dat ik zo moe ben vanwege bijwerkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |