Ik wel anders kan ik niet betalenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb mijn mobiel bijna nooit bij als ik naar de winkel ga, wel als ik met de auto weg ben dan weet je nooit of je moet bellen als je pech hebt of wat anders. Maar als ik zo naar een winkel ga laat ik hem meestal thuis liggen
quote:
Ik heb ook altijd zo'n klein tasje bij me, grotere tas waar de portemonnee wel in past alleen mee naar mijn werk eigenlijk.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb maar een kleintasje, in het midden zit er een vakje voor het geld en pasjes en dan nog een vakje voor de telefoon en voor zakdoekjes en dat was het
Een kleint ritsje daar zitten tabletjes in
Dan betaal je toch nietquote:Op donderdag 9 november 2023 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel anders kan ik niet betalen
Vind dat veel fijner dan die grote. AL dat gezoek altijd waar alles zitquote:Op donderdag 9 november 2023 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd zo'n klein tasje bij me, grotere tas waar de portemonnee wel in past alleen mee naar mijn werk eigenlijk.
Als je wordt betrapt, heel dom kijken werkt.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goede tip,,morgen gelijk proberen
Praat je uit ervaringquote:Op donderdag 9 november 2023 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je wordt betrapt, heel dom kijken werkt.
Ik heb het jou zien doen.quote:
Je zou het niet verklappen eendjequote:Op donderdag 9 november 2023 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het jou zien doen.
Hoef ik niet veel moeite voor te doenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je wordt betrapt, heel dom kijken werkt.
Toch zou ik het wel eens willen doen niet om het stelen maar zorgen dat ik ook betrapt word. Gewoonweg om de discussie aan te gaan dat ik niet opgeleid ben voor kassière maar wel haar werk moet doen.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou het niet verklappen eendje
O bij de scankassa?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch zou ik het wel eens willen doen niet om het stelen maar zorgen dat ik ook betrapt word. Gewoonweg om de discussie aan te gaan dat ik niet opgeleid ben voor kassière maar wel haar werk moet doen.
Nou dat vraag ik mij af want zei moeten dan bewijzen dat er opzet in het spel is.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O bij de scankassa?
Die diiscussie ga je niet winnen en dan ben je de sjaak Ik zou jet maar niet proberen als ik jou was
Je zal niet perongeluk iets overslaan als je het scant toch?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik mij af want zei moeten dan bewijzen dat er opzet in het spel is.
Als ik een produduct 2x moet scannen maar ik doe dat net te snel, als ik een product niet goed scan en ik hoor wel een piep maar die blijkt vd kassa naast mij te zijn zonder dat ik het door heb?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal niet perongeluk iets overslaan als je het scant toch?
Ik heb het een paar keer zo zelfkassa gedaan en die keren dat kreeg ik controle
Vanaf dat moment zoeken ze het maar uit met die scankassa's
Ik zou zeggen probeer het eens uitquote:Op donderdag 9 november 2023 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik een produduct 2x moet scannen maar ik doe dat net te snel, als ik een product niet goed scan en ik hoor wel een piep maar die blijkt vd kassa naast mij te zijn zonder dat ik het door heb?
Laat hun maar bewijzen dat er opzet in het spel is.
Je moet badeendjes niet uitdagen.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het eens uit
Badeendjes moeten zich gewoon niet uitlaten dagen : Pquote:Op donderdag 9 november 2023 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet badeendjes niet uitdagen.
Badeendjes gaan graag een uitdaging aan als ze weten dat ze gaan winnen.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Badeendjes moeten zich gewoon niet uitlaten dagen : P
Ik ben dat extra gescan zo zat tegenwoordig dat ik als ze mij hebben uitgekozen ze even hun ding laat doen en als ze klaar zijn dan verlaat ik de tent zonder de boodschappen met "TOP! en succes ermee"quote:Op donderdag 9 november 2023 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik een produduct 2x moet scannen maar ik doe dat net te snel, als ik een product niet goed scan en ik hoor wel een piep maar die blijkt vd kassa naast mij te zijn zonder dat ik het door heb?
Laat hun maar bewijzen dat er opzet in het spel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |