Die heeft net zijn contract verlengdquote:Op donderdag 9 november 2023 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben trouwens voor de wolf!
Toch vreemd dat het dan weer zo heftig is, die immuniteits verhalen kloppen dus niet echt.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dit is de 2e keer waarvan ik het weet (middels een test)
quote:Op donderdag 9 november 2023 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch vreemd dat het dan weer zo heftig is, die immuniteits verhalen kloppen dus niet echt.
Dat vind ik maar raar, want je bent een mak schaap.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben trouwens voor de wolf!
We worden besodeflikkerd.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch vreemd dat het dan weer zo heftig is, die immuniteits verhalen kloppen dus niet echt.
Of wel. Anders lag onlogisch wellicht aan beademing op ICquote:Op donderdag 9 november 2023 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van heftig wellicht.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welnee, ik vind het gewoon grappig dat die gast hoe dan ook om 2045 Ajax gaat kijken.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:33 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan slaat wild om zich heen in het Ajax-topic.
Vind je dat echt een leuke act ja?quote:Op donderdag 9 november 2023 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee, ik vind het gewoon grappig dat die gast hoe dan ook om 2045 Ajax gaat kijken.
Dat is ook weer waar, ik twijfel of ik een prik haal of niet, heb in juli vorig jaar corona gehad.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van heftig wellicht.
Griep kan ook 'heftig' zijn .
Zolang de IC's niet vol liggen.
Knuppeltje hoenderhokquote:Op donderdag 9 november 2023 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van heftig wellicht.
Griep kan ook 'heftig' zijn .
Zolang de IC's niet vol liggen.
Kan nooit kwaad toch?quote:Op donderdag 9 november 2023 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, ik twijfel of ik een prik haal of niet, heb in juli vorig jaar corona gehad.
Is dat een act ja?quote:Op donderdag 9 november 2023 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind je dat echt een leuke act ja?
Ik heb dit al meerdere malen gelezen van deze user als mijn geheugen mij niet in de steek laat.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat een act ja?
Kreeg sterk de indruk dat hij het gewoon niet begreep.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:49 schreef Intint het volgende:
Zo boys, nog even werken dus de laptop gaat dicht. Hopelijk net om 20:45 weer thuis en dan klaar voor hopelijk weer eens een mooi Europees avondje. Ondanks alles heb ik er toch wel weer zin in.
Ik dacht eigenlijk ook dat het serieus was en geen act.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb dit al meerdere malen gelezen van deze user als mijn geheugen mij niet in de steek laat.
Vorig seizoen ook al. Waardeloze kutact.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb dit al meerdere malen gelezen van deze user als mijn geheugen mij niet in de steek laat.
Edit:
[..]
quote:Op donderdag 9 november 2023 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knuppeltje hoenderhok
Mannen en heftig. Griep. Dood. Alles.
quote:Mannen stellen zich niet aan: griep bij vrouwen minder erg
https://www.rtlnieuws.nl/(...)j-vrouwen-minder-erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |