Er lag nog een oude bloedzak van Romario in de vriezer bij medische staf. Lag onbewust verborgen onder wat ingevroren worstenbroodjes.quote:Op donderdag 9 november 2023 15:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Nog steeds verbaasd over het optreden van Ramalho, wat had die jongen gegeten?
extra motivatie omdat ie tegen een paar landgenoten speelde, kon ie zijn ' malacia' uitproberenquote:Op donderdag 9 november 2023 15:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Nog steeds verbaasd over het optreden van Ramalho, wat had die jongen gegeten?
Volgens mij zit nu in z'n hoofd dat die ballen perfect kan plaatsen ofzo want elk schot probeert ie te krullen maar eindigen als slappe schotjes op de keeper. Heel apart. Kan niet meer gewoon uithalen.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En Veerman schijnt in grote wedstrijden alleen recht op de keeper af te kunnen schieten, dat is ook wel bijzonder.
Hij is net vader geworden geloof ik? In die periode lukte bij mij op het werk ook niks. Helaas is dat bij mij niet echt over gegaan.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volgens mij zit nu in z'n hoofd dat die ballen perfect kan plaatsen ofzo want elk schot probeert ie te krullen maar eindigen als slappe schotjes op de keeper. Heel apart. Kan niet meer gewoon uithalen.
BOSZ VUILE DEBIELquote:Bosz hekelt regels voor beloftenteams in KKD: 'Te gek voor woorden'
15.31,
Vandaag
71 Reacties
PSV-trainer Peter Bosz vindt het 'belachelijk' en 'onvoorstelbaar' dat geblesseerde spelers uit de hoofdmacht niet hun revalidatieperiode kunnen afsluiten bij Jong PSV. Door de regelgeving voor beloftenteams in de Keuken Kampioen Divisie vallen enkele geblesseerde spelers of spelers die weinig in actie komen bij het eerste elftal voorlopig buiten de boot.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
BOSZ VUILE DEBIEL
HEB JE nog nooit van competitie vervalsing gehoord
Ben maar blij dat die jongen zich gewoon op PSV kan focussen ipv die grafinterlands. Voor hem persoonlijk zal het vast minder leuk zijn.quote:Op zondag 12 november 2023 12:56 schreef PSVCL het volgende:
Als ie bij ajax/feyenoord zou spelen had koeman heb opgeroepen
[ twitter ]
Proppie scoort sowieso nauwelijks en die staat er ookquote:Op zondag 12 november 2023 13:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh Guus scoort ook eens tegen clubs die in de KKD thuis horen en meteen moet ie in Oranje.
Mwah, heeft 2 kanten. De ene kant is dat je minder risico's op blessures hebt als een speler niet opgeroepen wordt, de andere kant is dat het vooral voor jongere spelers een kans is om op hoger niveau te trainen en te acteren. Voor de transferwaarde is het ook altijd goed.quote:Op zondag 12 november 2023 13:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben maar blij dat die jongen zich gewoon op PSV kan focussen ipv die grafinterlands. Voor hem persoonlijk zal het vast minder leuk zijn.
Oh oke.quote:Op zondag 12 november 2023 13:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Proppie scoort sowieso nauwelijks en die staat er ook
Ik begrijp dat jij scoren voor een spits wat minder relevant vindt?quote:Op zondag 12 november 2023 14:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh oke.
Til in de spits dus.
Ik ben echt pro Brubby ja. Dat spat er aan alle kanten vanaf.quote:Op zondag 12 november 2023 14:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij scoren voor een spits wat minder relevant vindt?
We zijn het eens, dat doet me deugdquote:Op zondag 12 november 2023 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben echt pro Brubby ja. Dat spat er aan alle kanten vanaf.
Natuurlijk niet.
Heb ook liever geen PSVers in Oranje maar wel vreemd dat dezelfde Koeman destijds Til opriep na een paar leuke wedstrijden voor Feyenoord terwijl ie nu compleet wordt genegeerd.quote:Op zondag 12 november 2023 13:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben maar blij dat die jongen zich gewoon op PSV kan focussen ipv die grafinterlands. Voor hem persoonlijk zal het vast minder leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |