quote:
Nee, je kon wel op haar stemmen voor de jury.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:46 schreef NailQueen het volgende:
Kateryna van GO_A zat toch ook in de jury?
Was die door de voorronde gekomen dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:46 schreef NailQueen het volgende:
Was geen optie dit jaar dacht ikquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:46 schreef NailQueen het volgende:
Hoeveel had jij?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:48 schreef Strani het volgende:
Verka kreeg 43% van de stemmen om in de jury te zitten, Jamala 23% en die derde die niemand kent 12%.
Toch meer dan verwacht.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Zes biertjes, drie dropshots, een fireball en een jägerbomb.
Ik zeg niets.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:49 schreef Strani het volgende:
Ik zie Jamala altijd als een oudere vrouw maar ik lees net dat ze 2 jaar jonger is dan ik.
Fred accepteert dat misschien wél.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo heel veel jonger dan ik trouwens?
(Em's like staat genoteerd)
Alles is relatief. Ik kan me 9/11 nog vaag herinneren uit mijn peutertijd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo heel veel jonger dan ik trouwens?
(Em's like staat genoteerd)
Er zijn hier mensen voor wie dat echt zo is, Fred.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alles is relatief. Ik kan me 9/11 nog vaag herinneren uit mijn peutertijd.
Hoax, hier zijn geen twaalfjarigen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen voor wie dat echt zo is, Fred.
Of het was 2 jaar voor je geboortequote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen voor wie dat echt zo is, Fred.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |