Oh ja! Goeie mix van beide.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoor er vooral Alors on Danse in, maar in elk geval Stromae ja.
Daar kreeg ik gelukkig nog een deel van meequote:
Als ik nu google, zo te zien welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Is hij dat jongetje van The Voice Kids die een elvis stem had? Of lijkt hij daar gewoon op?
Beter dan 14 van de 16 liedjes op Benidorm Fest, maar alsnog niet erg goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Word hier niet echt enthousiast van.
verder leuk, maar matig liedje
Benidorm Fest en Vidbir draaien ons vast warm voor Sanremoquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:35 schreef Strani het volgende:
Geen wonder dat deze show 73 uur duurt...
Ja dat is hij! Hij kwam me al bekend voor maar ik kon er maar niet opkomen. Ik was daar erg van onder de indrukquote:
Ja hoewel Benidorm Fest zeker voor Spaanse begrippen helemaal niet zo langdradig is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Benidorm Fest en Vidbir draaien ons vast warm voor Sanremo
Maar wel laatquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoewel Benidorm Fest zeker voor Spaanse begrippen helemaal niet zo langdradig is.
Het regent weer complimenten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoewel Benidorm Fest zeker voor Spaanse begrippen helemaal niet zo langdradig is.
Komt door al die sista'squote:
Verka is een apartequote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:38 schreef H_T het volgende:
Is er bekend waarom een jurylid Minnie Mouse-oren op heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |