Hij is ook lekker enthousiast en dan zijn de nummers nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:08 schreef Em31 het volgende:
Het heeft ook altijd wel wat dat je niets verstaat, maar toch leuk dat steeds meer landen de moeite nemen om ook Engels commentaar toe de voegen.
Onderkin verbergen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:13 schreef Momo het volgende:
Verka die constant met mondkapje rond loopt nog steeds
Misschien kunnen ze op Putin stemmen en dan meteen uitschakelen. Zo'n uitnodiging kan je onmogelijk afwijzen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:13 schreef Em31 het volgende:
Dat vind ik ook altijd wel grappig aan deze voorronde, dat de mensen daar mogen stemmen wie ze in de jury willen zien.
Uitstekend idee!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze op Putin stemmen en dan meteen uitschakelen. Zo'n uitnodiging kan je onmogelijk afwijzen.
Volgens mij is de tafel van de jury wel wat te klein voor hem, die heeft zijn tafels liever 50 meter langer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze op Putin stemmen en dan meteen uitschakelen. Zo'n uitnodiging kan je onmogelijk afwijzen.
Misschien een beetje slecht, maar mijn eerste gedachte is toch dat ik dan wil zien wat de doventolk daarmee doet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:15 schreef Em31 het volgende:
Wat nou als er midden in deze show een luchtalarm zou zijn?![]()
Jij zou in elk geval zinnige dingen doen met zo`n kelderquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel een mooie kelder dan, die wil ik ook wel onder mijn huis.
Denk je eens in hoeveel potjes ingelegde citroenen je daar kunt opslaan.
Inmiddels is mijn spaghetti klaar. Precies op tijd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:19 schreef Strani het volgende:
Deze intro krijgt al een 7/10 op de schaal van San Remo.
Je gaat in VBL sc naar Vidbir kijken?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga even elders verder kijken.
Verlaat ons nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga even elders verder kijken.
Dat kunnen we allemaal eigenlijk wel doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Je gaat in VBL sc naar Vidbir kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |