Kunnen ze hier niet aan, maar komt goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze meestal de optredens binnen 2 uur afgerond, dus je kunt ook dan even koken of je moet enorme honger hebben nu.
Gewoon de hele familie mee laten luisteren.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:04 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Kunnen ze hier niet aan, maar komt goed.
Is inderdaad het geval nu haha.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon de hele familie mee laten luisteren.
Meh, is allemaal volgens mij al een keer gedaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit is ook best een prima nummer trouwens, zou zomaar eens goed kunnen gaan scoren op een ESF.
Ze hebben volgens mij niets gezegd dit jaar, misschien helemaal niet bekend gemaakt waar ze zitten?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:06 schreef NailQueen het volgende:
Echt een serieuze vraag. Is het nu weer in een ondergrondse metro station?
Nee dit volgens mij studio die ze vaker gebruikte hiervoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:06 schreef NailQueen het volgende:
Echt een serieuze vraag. Is het nu weer in een ondergrondse metro station?
Och, wat is er niet al eerder gedaan in de muziek? Daar moet je je niet door laten tegenhouden, ik zeg sturen die meid.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Meh, is allemaal volgens mij al een keer gedaan.
Ja, ook hebben ze wel defensie systemen in Kyiv, wil je geen bommenregen hebben. Vorig jaar hebben de Russen nog het thuisstadje van Tvorchi gebombardeerd tijdens de ESF finale...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij niets gezegd dit jaar, misschien helemaal niet bekend gemaakt waar ze zitten?
Zo ziek..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ook hebben ze wel defensie systemen in Kyiv, langs wil je geen bommenregen hebben. Vorig jaar hebben de Russen nog het thuisstadje van Tvorchi gebombardeerd tijdens de ESF finale...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:10 schreef Strani het volgende:
Was ik de enige die dit zag?Jeetje heb je de goede stream aan staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is alleen voor 1 september 2023 uitgebracht, dat is het enige fout in je gedachtengang.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, wat is er niet al eerder gedaan in de muziek? Daar moet je je niet door laten tegenhouden, ik zeg sturen die meid.
Haha toen die man die knoop liet zien en toen verdween die knoop uit beeld maar dit bleef op de achtergrond staanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje heb je de goede stream aan staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |