Oh ja, ik moest hem nog tippen dat Domino's tweede pizza gratis heeft bij afhalen (of derde gratis bij bezorgen)quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik ga dumpling/noodle soep maken en daar heb ik al de hele week zin in (door @:Cyan9)
quote:
De beste van de vier voor mij.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, wat is er niet al eerder gedaan in de muziek? Daar moet je je niet door laten tegenhouden, ik zeg sturen die meid.
Ik heb bolognese met ribbelsquote:
Wat als je de tweede pizza afhaalt en de derde laat bezorgen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja, ik moest hem nog tippen dat Domino's tweede pizza gratis heeft bij afhalen (of derde gratis bij bezorgen)
Als je Domino's pizza tijdens Sanremo eet komt Amadeus boos bij je thuis.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja, ik moest hem nog tippen dat Domino's tweede pizza gratis heeft bij afhalen (of derde gratis bij bezorgen)
Nee deze is heel easy: https://www.instagram.com(...)MW1ubjR2dmNjZzRxcg==quote:
Kan niet, ik drink suikervrije cola namelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had net zoutjes. We worden allemaal #viesdik
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je Domino's pizza tijdens Sanremo eet komt Amadeus boos bij je thuis.
Gezellig, kan ik hem meteen een kopje chino aanbieden na het avondetenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je Domino's pizza tijdens Sanremo eet komt Amadeus boos bij je thuis.
Ahh slim. Ik doe dat ook ongeveer zo: Ik eet suikervrije speklapjes en drink vetvrije cola.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan niet, ik drink suikervrije cola namelijk
Hoezo noem je hem die gast?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
Zoveel vragen bij die gast met Minnie mouse oortjes, een pleister op zijn wang en een mondkapje op zijn onderkin
I want to see Russia goodbyequote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
Zoveel vragen bij die gast met Minnie mouse oortjes, een pleister op zijn wang en een mondkapje op zijn onderkin
Die ken ik nietquote:
Verka. Irritant is 'ie hè.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat als je de tweede pizza afhaalt en de derde laat bezorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |