Ik zie ze die oorlog nog wel winnen doordat ze de Russen in slaap laten vallen met hoe lang alles duurt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In San Remo zouden ze ongeduldig worden van dit tempo.
Ze hadden Tudor Bumbac trap remix kunnen hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt kut he. Ik mis de vioolriedeltjes nu al.
Dat gaat in Spanje een stuk sneller!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:59 schreef Strani het volgende:
Ja, wel m'n favoriet tot zover
Nog net drie liedjes binnen het eerste uur.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie ze die oorlog nog wel winnen doordat ze de Russen in slaap laten vallen met hoe lang alles duurt.
Dan ineens vier liedjes in 20 minuten en daarna weer drie kwartier Giechel en Goochelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is een opwarming voor volgende week. Dan horen we twee liedjes per twee uur.
Thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:05 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht dat de favoriet om 6 uur wel zou zijn geweest zodat ik daarna kan koken
Is chips avondeten?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:05 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht dat de favoriet om 6 uur wel zou zijn geweest zodat ik daarna kan koken
Ik hoop het niet want dan heb ik ongemerkt al avondeten gehadquote:
Oké dat klinkt wel lekker, ondanks dat het soep isquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik ga dumpling/noodle soep maken en daar heb ik al de hele week zin in (door @:Cyan9)
Klinkt lekker, maar moeilijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik ga dumpling/noodle soep maken en daar heb ik al de hele week zin in (door @:Cyan9)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |