Waarvan aktequote:Op donderdag 9 november 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schaar jou ook onder de categorie neukt alles
We zullen voorzichtig zijn met al die heftige spoilers.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:34 schreef Poefbank het volgende:
Ik loop een minuut achter gvd want tv-app
Je kan het maar gehad hebbenquote:
Eigenlijk bijna niks. Maar vind haar iets aandoenlijks hebben en wel leuk gezicht.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schaar jou ook onder de categorie neukt alles
Doen ze nu wel een beetje hun best?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:34 schreef cherrycoke het volgende:
Rust Ajax, kom hier even in het warme bad zitten
Drankje erbij?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:34 schreef cherrycoke het volgende:
Pijn is fijnquote:Op donderdag 9 november 2023 19:34 schreef cherrycoke het volgende:
Als ik alles tel wat jij in dit programma zou doenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna niks. Maar vind haar iets aandoenlijks hebben en wel leuk gezicht.
Wim uit Deventer vergeten?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik alles tel wat jij in dit programma zou doen
Ik wacht nog op de eerste dit jaar.
Ok, ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 9 november 2023 19:35 schreef Poefbank het volgende:
Astrid doet mij denken aan
[ [url=https://resizing.flixster.com/jwGfiq84IuKsTsIs3FCLVFw5CJc=/270x160/v2/https://statcdn.fandango.(...)/4764.png]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Ik moet ergens aan denken bij Astrid maar dat vind ik te gemeen om te zeggen.
Jij hebt wel een hele hoge standaardquote:Op donderdag 9 november 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis.quote:[ afbeelding ] Op donderdag 9 november 2023 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Ik moet ergens aan denken bij Astrid maar dat vind ik te gemeen om te zeggen.
[/quote
Zeker.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij hebt wel een hele hoge standaard
Hier gaat iets mis. Mss even de handleiding van FOK! erbij pakken.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ok, ik ben dus niet de enige
[..]
Maar uiteraard gaat het om het innerlijkquote:Op donderdag 9 november 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
Langer
Fit
Lekker zelf verzekerd
Dat hij de kamer binnenloopt en dan denk WOW
Zucht
Heel veel doen me ook weinig. Of die missen iets wat ze net een beetje bijzonder maakt.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vertel ons meerquote:Op donderdag 9 november 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
Langer
Fit
Lekker zelf verzekerd
Dat hij de kamer binnenloopt en dan denk WOW
Zucht
Niet 1?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja eentje herinner ik me.quote:
Hij is wordende.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Waarom draag je dat kruis dan? Omdat het hip is?
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beteugelen. Ben ik ook fan van.
Ik denk @:rambodirk ook
Makkelijk vrouwtje.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Ze is amper ooit alleen geweest dus. Negen maandjes en ze heeft zichzelf al kapot gedate.
Ulwh nee, gadverdamme.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:41 schreef Joop_W het volgende:
Willen jullie ook geen naakte vrouwen zien?
Mag wel, maar (iets) van kleding laat meer over aan de fantasie. Vind helemaal naakt een stuk minder spannend.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:41 schreef Joop_W het volgende:
Niet als ik net gegeten hebquote:Op donderdag 9 november 2023 19:41 schreef Joop_W het volgende:
Op deze stap ik idd wel af.quote:
Daar is zelden een autist te zien, die zijn zoals een doorsnee barquote:Op donderdag 9 november 2023 19:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dit gaat teveel op First Dates UK lijken hoor
Onderdeel van de lentekriebels ofzo?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
DIe krijg je in groep 8 tegenwoordig bij de GGD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |