Vroeger: Ja maar deze dunne sokken staan leukerquote:Op woensdag 8 november 2023 12:17 schreef pullup het volgende:
En dan eerst een weekje of 2 met bevroren poten rondfietsen en heftig ontkennen dat een wat dikker paar sokken of een wat dikkere jas lekker is
Zie je de jeugd fietsen, dikke jas aan, muts op, handschoenen, en dan zo'n broek met windgaten en blote enkelsquote:Op woensdag 8 november 2023 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren. Ik had het daar van de week ook met een collega over, als je jong bent ga je vooral voor de looks, ook al zit het ongemakkelijk en heb je pijn in je poten na een dag winkelen op hoge hakken of Converse schoenen, maar als je wat ouder wordt ga je toch meer voor comfort en trek je toch iets makkelijkers aan.
Ja inderdaad, dan denk ik "Kind trek een langere en vooral hele broek aan"quote:Op woensdag 8 november 2023 12:30 schreef maily het volgende:
[..]
Zie je de jeugd fietsen, dikke jas aan, muts op, handschoenen, en dan zo'n broek met windgaten en blote enkels![]()
Hoe durf je daar iets van te zeggenquote:Op woensdag 8 november 2023 12:30 schreef maily het volgende:
[..]
Zie je de jeugd fietsen, dikke jas aan, muts op, handschoenen, en dan zo'n broek met windgaten en blote enkels![]()
Zag vanmorgen twee volwassen mannen nog met een korte broek op de fiets, en dan wel een jas met muts op. Het ziet er niet uitquote:Op woensdag 8 november 2023 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan denk ik "Kind trek een langere en vooral hele broek aan"
En dan moet ik aan mijn moeder denken
Gezellig, en wat zal jouw huis straks lekker ruikenquote:Op woensdag 8 november 2023 13:03 schreef Verida het volgende:
Kleindochter een vrije middag, dus nu zijn we speculaasjes aan het bakken en straks ook nog gevulde speculaaskoeken
Dan ruikt het straks zo lekker in huis
Goede combinatiequote:Op woensdag 8 november 2023 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag vanmorgen twee volwassen mannen nog met een korte broek op de fiets, en dan wel een jas met muts op. Het ziet er niet uit
En gewone sokkenquote:Op woensdag 8 november 2023 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan denk ik "Kind trek een langere en vooral hele broek aan"
En dan moet ik aan mijn moeder denken
Heerlijk!quote:Op woensdag 8 november 2023 13:03 schreef Verida het volgende:
Kleindochter een vrije middag, dus nu zijn we speculaasjes aan het bakken en straks ook nog gevulde speculaaskoeken
Hey Espriquote:
Hi! Ik las gisteren dit en moest aan jou denkenquote:
quote:Zware storm beukt op cruiseschip, 100 vakantiegangers gewond: ’Extreem beangstigend’
Het schip vertrok op 24 oktober uit Groot-Brittannië voor een cruise van twee weken, maar toen het schip de Golf van Biskaje overstak, aan de westkust van Frankrijk, kwam het in een zware storm terecht. Ze werden gedwongen om een reis naar de Canarische Eilanden af te breken na meldingen over de zware storm.
Op de Golf van Biskaje - berucht om de ruwe zee - kwam het schip in het zware weer terecht en werd volgens Britse media het automatische veiligheidssysteem van het schip geactiveerd.
Het schip helde in een alarmerend tempo over naar één kant, waardoor 100 passagiers lichte verwondingen opliepen toen ze op de grond werden gegooid en tegen meubels werden geslingerd. Vijf personen hadden later behandeling nodig voor meer ernstige verwondingen, volgens Saga Cruises.
De passagiers bleven vervolgens nog 18 uur op open zee terwijl het schip wachtte tot de storm voorbij was. De Spirit of Discovery kwam maandagavond terug in Portsmouth, maar Saga Cruises heeft niet bevestigd of één van de gewonden verdere behandeling aan de wal nodig had.
Saga Cruises-bestuurder Nigel Blanks schreef in een bericht aan de passagiers dat ze een ’extreem beangstigende tijd’ meemaakten, maar benadrukte dat het schip ’veilig’ bleef. Het bedrijf beloofde ook snel meer duidelijk te maken over compensatie na het ’teleurstellende einde’ van de cruise.
Ik had het lezen ja, dat zou best schrikken zijn.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi! Ik las gisteren dit en moest aan jou denken
[..]
Ik was van plan om binnenkort lebkuchen te bakken https://rutgerbakt.nl/koek-recepten/lebkuchen-recept/quote:Op woensdag 8 november 2023 13:03 schreef Verida het volgende:
Je bent lekker vlot, al ben ik eigenlijk van plan om komend weekend de kerstboom op te zettenquote:
Het is toch raar, de een loopt nog redelijk zomers rond, de ander oefent alvast voor eskimo.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag vanmorgen twee volwassen mannen nog met een korte broek op de fiets, en dan wel een jas met muts op. Het ziet er niet uit
Omdat we over 3 weken op vakantie gaan en half december terug, dan allerlei ziekenhuisbezoeken dus dan heb ik er geen energie voor. Liever alles al in huis hebben en rust in den kopke.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent lekker vlot, al ben ik eigenlijk van plan om komend weekend de kerstboom op te zetten
Dat wordt een kermisattractie voor jouquote:Op woensdag 8 november 2023 13:27 schreef espri het volgende:
[..]
Ik had het lezen ja, dat zou best schrikken zijn.
Dan gaat mn rolstoel vanzelf, kan handig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |