Dus iedereen mag nu bij de vrouwen meedoen?quote:De dartbond zegt in een verklaring te "staan voor een dartsport waarin iedereen zich thuis voelt en iedereen mee kan doen. We vinden het belangrijk dat honderd procent van de mensen zich welkom voelt bij de NDB in een sociaal veilige, gezonde en inclusieve sportomgeving. Het maakt daarin niet uit wat je afkomst, politieke voorkeur, geslacht, seksuele geaardheid, ras of religie is."
quote:Op maandag 25 maart 2024 13:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dus iedereen mag nu bij de vrouwen meedoen?
De nieuwe Michael is uit.quote:Van Dongen mocht in 2022 aantreden op de US Darts Masters in de iconische Madison Square Garden. In de openingsronde ging hij met 6-4 onderuit tegen Michael van Gerwen. "Michael was pissig dat ik het publiek zo had opgezweept. Op het podium zelf viel het nog wel mee, al riep hij toen ook al richting het publiek 'he's a Dutchman'."
"Maar achter de schermen was hij echt geïrriteerd. Hij vond het helemaal niet leuk dat ik het publiek zo had opgezweept. Ik had die wedstrijd misschien wel moeten winnen, want hij haalde niet zijn beste niveau. Ik had er ook geen verkeerde bedoelingen bij en vond die reactie van hem niet zo leuk. Maar uiteindelijk waren we het allebei ook weer snel vergeten."
quote:Zo kwamen we te weten dat Brendan Dolan zijn favoriete tegenstander is. "Het is gewoon een heel aardige gast", zegt Van Dongen. "Ik heb nu vier keer tegen hem gespeeld, waarvan twee gewonnen en twee verloren. Maar hij is altijd even aardig."
"Dat is me wel bijgebleven. Je hebt immers veel spelers die je beste vriend zijn als ze winnen, maar als ze verliezen kijken ze je nog niet aan. Dat is bij Brendan nooit het geval."
Dit leest zich weg als het gemiddelde opstel van iemand uit groep 5.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
De nieuwe Michael is uit.
Brendan daarentegen
[..]
Ja dit was een vermakelijke meltdown om te lezen.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
@:wimderon @:Mani89 Met de dag word ik dankbaarder richting Luke Humphries voor de mooiste afsluiting van een dartsjaar ooit.
Raymond van Barneveld draait al ruim dertig jaar mee in het dartswereldje. Door de jaren heen heeft hij dan ook heel wat 'speciale' figuren zien passeren.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:10 schreef The_Undertone het volgende:
Tokkie Kim breekt schouder van werparm bij rellen na afloop van de bekerfinale:
[ x ]
‘Jongeren’quote:
Ja, 'Jongeren uit Brussel' is wel een term hier in Vlaanderenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
‘Jongeren’
Enfin. Voor deze keer ben ik team ‘Jongeren’. Op twee plaatsen ookDie is wel klaar.
Laat me raden. Kim is Antwerp fan? ‘Jongeren’ sarren Antwerp fans na nederlaag want zo rollen ze. Kim heeft een complete meltdown en een grote bek. ‘Jongeren’ timmeren Kim en entourage in elkaar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:17 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, 'Jongeren uit Brussel' is wel een term hier in Vlaanderen
Tja, Antwerp staat wel bekend om z’n hooligans. Union niet eigenlijk. Raar verhaalquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laat me raden. Kim is Antwerp fan? ‘Jongeren’ sarren Antwerp fans na nederlaag want zo rollen ze. Kim heeft een complete meltdown en een grote bek. ‘Jongeren’ timmeren Kim en entourage in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |