abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212948915
Zeer matig weekend voor Beau.

Overwinningen voor Sherrock, Henk-Jan van Leuven, Suzuki en weer Sherrock.
pi_212949630
Noa Lynn maakt wel de tongen los met haar 20 cm.
U MAD?
pi_212953412
quote:
De dartbond zegt in een verklaring te "staan voor een dartsport waarin iedereen zich thuis voelt en iedereen mee kan doen. We vinden het belangrijk dat honderd procent van de mensen zich welkom voelt bij de NDB in een sociaal veilige, gezonde en inclusieve sportomgeving. Het maakt daarin niet uit wat je afkomst, politieke voorkeur, geslacht, seksuele geaardheid, ras of religie is."
Dus iedereen mag nu bij de vrouwen meedoen?
  Redactie Sport maandag 25 maart 2024 @ 14:04:32 #154
274204 crew  Mexicanobakker
pi_212953706
Iedereen moet zich welkom voelen in DRT allen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_212955559
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 13:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dus iedereen mag nu bij de vrouwen meedoen?

De nieuwe situatieschets. @RamboDirk @monkyyy
pi_212986432
quote:
Van Dongen mocht in 2022 aantreden op de US Darts Masters in de iconische Madison Square Garden. In de openingsronde ging hij met 6-4 onderuit tegen Michael van Gerwen. "Michael was pissig dat ik het publiek zo had opgezweept. Op het podium zelf viel het nog wel mee, al riep hij toen ook al richting het publiek 'he's a Dutchman'."

"Maar achter de schermen was hij echt geïrriteerd. Hij vond het helemaal niet leuk dat ik het publiek zo had opgezweept. Ik had die wedstrijd misschien wel moeten winnen, want hij haalde niet zijn beste niveau. Ik had er ook geen verkeerde bedoelingen bij en vond die reactie van hem niet zo leuk. Maar uiteindelijk waren we het allebei ook weer snel vergeten."
De nieuwe Michael is uit.

Brendan daarentegen :)

quote:
Zo kwamen we te weten dat Brendan Dolan zijn favoriete tegenstander is. "Het is gewoon een heel aardige gast", zegt Van Dongen. "Ik heb nu vier keer tegen hem gespeeld, waarvan twee gewonnen en twee verloren. Maar hij is altijd even aardig."

"Dat is me wel bijgebleven. Je hebt immers veel spelers die je beste vriend zijn als ze winnen, maar als ze verliezen kijken ze je nog niet aan. Dat is bij Brendan nooit het geval."
pi_213068918
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 01:49 schreef wimderon het volgende:

[..]
De nieuwe Michael is uit.

Brendan daarentegen :)
[..]

Dit leest zich weg als het gemiddelde opstel van iemand uit groep 5.
U MAD?
pi_213312911
twitter

@wimderon @Mani89 Met de dag word ik dankbaarder richting Luke Humphries voor de mooiste afsluiting van een dartsjaar ooit.
  woensdag 24 april 2024 @ 16:29:51 #159
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_213314017
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]

@:wimderon @:Mani89 Met de dag word ik dankbaarder richting Luke Humphries voor de mooiste afsluiting van een dartsjaar ooit.
Ja dit was een vermakelijke meltdown om te lezen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_213325210
De PDC meldt tussendoor over de Grand Prix.

However, in a change to last year’s format, Saturday’s semi-finals on October 12 will be contested over the best of nine sets, with the final set to be played over the best of 11 sets on Sunday October 13.
pi_213367421
Seigo Asada clinched back-to-back titles on the opening weekend of the inaugural Japan Tour, to boost his hopes of an Alexandra Palace return later this year.

The newly introduced Japan Tour - which will see a place in the 2024/25 Paddy Power World Darts Championship on offer - will feature ten events and a Play-Off featuring the top 32 players at the end of the season.

https://www.pdc.tv/news/2(...)g-weekend-japan-tour
  donderdag 2 mei 2024 @ 22:29:23 #163
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_213397727
Humphries stapt af van zijn walk-on "Cake by the Ocean". Op 9 mei (PL) introductie van zijn nieuwe.
pi_213451383
quote:
Raymond van Barneveld draait al ruim dertig jaar mee in het dartswereldje. Door de jaren heen heeft hij dan ook heel wat 'speciale' figuren zien passeren.

Van Barneveld noemt het voorbeeld van Callan Rydz. "Dat is een hele aparte jongen, waar bijna geen contact mee te leggen is. Op de Pro- en Euro Tour loop je langs elkaar heen en dan krijg je niet een een ‘hallo’ of ‘gedag’. Die zit helemaal in zijn eigen wereld", zegt Van Barneveld tegenover de podcast Dartpraat.

"Het is niet per se iets van de jonge generatie. Ook 'oudgedienden' als Andrew Gilding en Ryan Joyce sluiten en zonderen zich af."

Diezelfde Rydz raakt eerder betrokken in een klein opstootje met de Maik Kuivenhoven, toen hij na een nederlaag de Nederlander amper een hand wou geven. "Dat keur ik niet goed. Ik heb ook weleens een handje gehad van hem, dat hij wegkeek alsof ik lucht was."

Toch heeft de 57-jarige Van Barneveld er ook begrip voor dat de jongere garde zich anders gedraagt. "Het is een nieuwe lichting mensen. Ze zonderen zich helemaal af. Littler ook. Die jongen komt net pas door, maar zit altijd op zijn telefoon. Oordopjes in. Ook met ingooien. Dan geef je gelijk aan dat je niet lastig gevallen wil worden."

Nu moet Barney niet al te veel zeggen over nauwelijks handjes willen geven maar ik kan me zo alles voorstellen bin dit beeld van Rydz.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_213490525
Geen prettig nieuws. Kim Huybrechts ging vandaag met vrienden en familie naar de bekerfinale kijken tussen Antwerp en Union. Nadien is er een aanvaring geweest met andere supporters, waardoor een vechtpartij is ontstaan en sommigen (waaronder Kim) serieuze klappen hebben gehad

Update: het gaat om een clash met jongeren uit Brussel. En het verdict is hard: Kim zijn (werp)schouder is op twee plaatsen gebroken en wordt morgen geopereerd...
pi_213490564
Tokkie Kim breekt schouder van werparm bij rellen na afloop van de bekerfinale :') :

twitter
pi_213490803
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 23:10 schreef The_Undertone het volgende:
Tokkie Kim breekt schouder van werparm bij rellen na afloop van de bekerfinale :') :

[ x ]
:J @de_boswachter
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 9 mei 2024 @ 23:15:48 #168
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_213490903
Geen tokkiesport.
pi_213490938
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 23:14 schreef Zipportal het volgende:

[..]
:J @:de_boswachter
‘Jongeren’

Enfin. Voor deze keer ben ik team ‘Jongeren’. Op twee plaatsen ook _O- Die is wel klaar.
U MAD?
pi_213490974
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 23:16 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
‘Jongeren’

Enfin. Voor deze keer ben ik team ‘Jongeren’. Op twee plaatsen ook _O- Die is wel klaar.
Ja, 'Jongeren uit Brussel' is wel een term hier in Vlaanderen :D
  donderdag 9 mei 2024 @ 23:18:25 #171
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_213491015
‘Jongeren’ is toch gewoon Dimi en z’n broers?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_213491045
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 23:17 schreef The_Undertone het volgende:

[..]
Ja, 'Jongeren uit Brussel' is wel een term hier in Vlaanderen :D
Laat me raden. Kim is Antwerp fan? ‘Jongeren’ sarren Antwerp fans na nederlaag want zo rollen ze. Kim heeft een complete meltdown en een grote bek. ‘Jongeren’ timmeren Kim en entourage in elkaar.
U MAD?
pi_213491474
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 23:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Laat me raden. Kim is Antwerp fan? ‘Jongeren’ sarren Antwerp fans na nederlaag want zo rollen ze. Kim heeft een complete meltdown en een grote bek. ‘Jongeren’ timmeren Kim en entourage in elkaar.
Tja, Antwerp staat wel bekend om z’n hooligans. Union niet eigenlijk. Raar verhaal
pi_213491478
Wtf is huybrechts de laatste jaren aan t doen. Totale tokkie geworden
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_213491575
Is een verwensing van Yanick eindelijk uitgekomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')