SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn milde take over deze loting.Als domme Maikol in vorm is wint ie gewoon van Littler vrees ik. Gurney is dit jaar beter dan Price en is een aardige 50/50, geen routine lijkt mij. Dimitri is op TV wel echt beter dan Schindler. Verder is Smith favoriet tegen Anderson denk ik en de rest ben ik wel met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Enige keer per jaar dat ik juich voor Cullen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon een loting met mogelijkheden voor Dolan tegen Cullen.
Jaaaaaaa MVG op tijd thuisquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
1. Luke Humphries v Ricardo Pietreczko
16. Stephen Bunting v Ryan Joyce
8. Jonny Clayton v Raymond van Barneveld
9. Dimitri Van den Bergh v Martin Schindler
4. Gerwyn Price v Daryl Gurney
13. Ross Smith v Josh Rock
5. Nathan Aspinall v Luke Woodhouse
12. Danny Noppert v James Wade
2. Michael van Gerwen v Luke Littler
15. Joe Cullen v Brendan Dolan
7. Dave Chisnall v Krzysztof Ratajski
10. Peter Wright v Andrew GIlding
3. Michael Smith v Gary Anderson
14. Chris Dobey v Ritchie Edhouse
6. Rob Cross v Gian van Veen
11. Damon Heta v Ryan Searle
Maikel is al heel lang niet meer in vorm op de tv-rankingtoernooien. Ik zie m dit met geen mogelijkheid winnen momenteelquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als domme Maikol in vorm is wint ie gewoon van Littler vrees ik. Gurney is dit jaar beter dan Price en is een aardige 50/50, geen routine lijkt mij. Dimitri is op TV wel echt beter dan Schindler. Verder is Smith favoriet tegen Anderson denk ik en de rest ben ik wel met je eens.
quote:2024 Betfred World Matchplay
Saturday July 13 (1930 BST)
First Round x4
Gerwyn Price v Daryl Gurney
Jonny Clayton v Raymond van Barneveld
Luke Humphries v Ricardo Pietreczko
Nathan Aspinall v Luke Woodhouse
Sunday July 14
Afternoon Session (1300 BST)
First Round x4
Ross Smith v Josh Rock
Danny Noppert v James Wade
Dimitri Van den Bergh v Martin Schindler
Stephen Bunting v Ryan Joyce
Evening Session (1900 BST)
First Round x4
Rob Cross v Gian van Veen
Joe Cullen v Brendan Dolan
Peter Wright v Andrew Gilding
Dave Chisnall v Krzysztof Ratajski
NB: Should England reach the UEFA Euro 2024 final, session times for Sunday July 14 will be amended and ticket holders advised of new timings.
Monday July 15 (1900 BST)
First Round x4
Damon Heta v Ryan Searle
Michael Smith v Gary Anderson
Michael van Gerwen v Luke Littler
Chris Dobey v Ritchie Edhouse
De zondagavond is wat bleek vergeleken bij de maandag. Snap sowieso niet dat je Dolan tegen Cullen in de avond zet en Rock tegen Smith bijv in de middag. Zondagavond mist een echte topmatch en maandag heeft er 2quote:
Gary Mawson, wie doe je daar een plezier mee.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
The road to 2025:
Spellman laat het even afweten in derdewereldland Amerika @:wimderon .
We mogen daarentegen vanuit de Japan Tour blijven hopen op Asada, maar het is eigenlijk vervelend dat er weer zo'n stomme finaledag is. Want Slightly Drunk kan zomaar dan weer een chokedag hebben.
quote:Op het WK was ze nog zijn geluksbrenger, “nu zijn dartssensatie Luke Littler (17) en Eloise (21) uit elkaar”
Volgens de Britse krant ‘The Sun’ zijn de Engelse darter Luke Littler (17) en Eloise Milburn (21) uit elkaar. Het drukke schema van de dartssensatie zou de oorzaak zijn dat de twee niet genoeg tijd met elkaar kunnen doorbrengen.
In januari was Milburn nog een veelbesproken aanwezige op het WK darts. Littler - toen nog 16 - maakte er zijn debuut en haalde meteen de finale, naar verluidt mede dankzij Milburn, die ‘The Nuke’ liet stralen. De twee leerden elkaar online kennen tijdens het gamen en ontmoetten elkaar voor het eerst vorig jaar tijdens de ‘Development Tour’ in augustus 2023.
Volgens The Sun is het nu uit tussen de twee, al zouden ze wel nog vrienden zijn. “Luke en Eloise hebben hard hun best gedaan om hun relatie te laten werken, maar door zijn drukke dartsschema reist hij non-stop en wordt het steeds moeilijker voor hen om quality time met elkaar door te brengen”, klinkt het. “Littler is er wel van aangedaan, maar ze hebben afgesproken om vrienden te blijven.”
“Hij is zo gefocust op zijn sport en dat neemt zoveel van zijn tijd in beslag. Hun relatie beëindigen leek de enige manier om verder te gaan. Er is geen kwaad bloed tussen hen en Eloise steunt Luke’s carričre volledig”, valt er nog te lezen. Zelf heeft nog geen van beide de relatiebreuk bekendgemaakt.
Littler werd deze week in de eerste ronde van het World Matchplay uitgeschakeld door Michael Van Gerwen (10-6).
Kim de luie mongoolquote:Huybrechts deed bij de 'Double Top' podcast zijn verhaal over dit incident. "Een week voor de World Cup of Darts kwam Michael van Gerwen naar me toe op een Players Championship. We hebben toen een klein beetje woorden gehad. Zo zei hij plots: 'Hey Kim, met wie ga je spelen op de World Cup of Darts want ik heb gehoord dat niemand met jou wil gooien.' Mike De Decker en Dimitri Van den Bergh stonden daar ook bij en gezien de gespannen verhoudingen was dat geen leuke situatie", zegt Huybrechts.
Maar daar bleef het niet bij. 'Je bent in mekaar geslagen door Marokkanen, door kinderen', riep hij me toe. Nu heb ik zelf soms ook wel een grote mond en hou ik wel van wat plaagstootjes, maar dit ging me toch wat te ver, ik vond dit echt niet leuk. Ik heb zelfs even bij de PDC geīnformeerd om een klacht in te dienen, maar toen ze zeiden dat ik daarvoor een mail moest sturen heb ik het maar zo gelaten, daar had ik geen zin in."
Stowe Buntz is een vervelende sta-in-de-weg aan het worden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 00:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon Ik vrees geen Spellman op het komende WK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |