abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211244445
Hij moet zo de Russische jongemannen in de goede mindset zetten zeker

twitter
  donderdag 9 november 2023 @ 16:24:44 #177
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211244482
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Hij moet zo de Russische jongemannen in de goede mindset zetten zeker

[ twitter ]
Ik verbaas me erover dat deze onzin wordt uitgezonden en in enige mate serieus wordt genomen..
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_211244511
Bij Krynky heeft de AFU een helikopter ingezet tegen de Russen.

twitter
pi_211244518
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik verbaas me erover dat deze onzin wordt uitgezonden en in enige mate serieus wordt genomen..
Dat is juist het doel van die idioten en Medvedev, zo extreem en krankzinnig mogelijke dingen roepen dat de werkelijke acties van Putin/Rusland redelijk lijken. En voor de Russen die alleen Russische media consumeren is het kneden van de psyche.
pi_211244668
https://nos.nl/l/2496836#UPDATE-container-73283130

Gezanik !

Ondertussen snap ik nog steeds niet waarom de europese landen, daar waar de wil er wel is, maar de middelen niet, niet koopt van de vs om zo goodwil te tonen en de zeikers wind uit de zeilen te nemen.
pi_211244795
Het schip was in de haven zo te zien aan de kranen

Beelden van Russische raketaanval op vrachtschip Zwarte Zee

https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-73298487
  donderdag 9 november 2023 @ 17:25:30 #182
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211244943
Precies de truc die al die moslimlanden (het lijden van de Palestijnen, Israel de grote boeman en bron van alle ellende in de wereld) gebruiken om het volk af te leiden
twitter

twitter
pi_211244973
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 16:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://nos.nl/l/2496836#UPDATE-container-73283130

Gezanik !

Ondertussen snap ik nog steeds niet waarom de europese landen, daar waar de wil er wel is, maar de middelen niet, niet koopt van de vs om zo goodwil te tonen en de zeikers wind uit de zeilen te nemen.
Die poppenkast over het budget hebben ze ieder jaar. Uiteindelijk gaan er gewoon weer honderden miljarden naar de defensie industrie, ik maak mij daar geen enkele zorgen over. :')
pi_211245027
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 17:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Precies de truc die al die moslimlanden (het lijden van de Palestijnen, Israel de grote boeman en bron van alle ellende in de wereld) gebruiken om het volk af te leiden

QFT.

Het is exact hetzelfde trucje, en de reden dat er al 70 jaar (?) "vluchtelingen kampen" zijn.
Bij ieder probleem kun je naar een externe vijand wijzen. Dwz. het westen cq. Die Jude.
pi_211245097
twitter
pi_211245308
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 17:29 schreef oheng het volgende:

[..]
Die poppenkast over het budget hebben ze ieder jaar. Uiteindelijk gaan er gewoon weer honderden miljarden naar de defensie industrie, ik maak mij daar geen enkele zorgen over. :')
Amerikaanse defensie ja, die van Oekraïne moeten we nog maar zien.
pi_211245486
1Vandaag had weer een item met de Nederlandse journalist die er steeds heengaat. Als je hier de berichten en inzichten volgt mis je toch wel wat in wat ze benoemen in de studio. Het ging over patstelling en hoe de mensen aan het front zich voelen volgens hem.
pi_211245618
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 18:32 schreef 3rr0r het volgende:
1Vandaag had weer een item met de Nederlandse journalist die er steeds heengaat. Als je hier de berichten en inzichten volgt mis je toch wel wat in wat ze benoemen in de studio. Het ging over patstelling en hoe de mensen aan het front zich voelen volgens hem.
Was wel interessant ja.
Veel oorlogsmoeheid en men voelt de patstelling.

Ik denk dat als het westen niet substantieel meer gaat leveren gaat de roep om onderhandelingen steeds luider worden.
pi_211245690
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 18:09 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Amerikaanse defensie ja, die van Oekraïne moeten we nog maar zien.
Onderschat de VS wapenlobby niet. Deze oorlog is geweldige reclame. Zie ook de wapenverkoop na "Desert Storm".
pi_211245742
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 18:45 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Was wel interessant ja.

Ik denk dat als het westen niet substantieel meer gaat leveren gaat de roep om onderhandelingen steeds luider worden.
Het is goed om dat mee te krijgen van een Nederlandse journalist, helemaal als zoals hij zei bij de Oekrainse journalisten het not done is om het erover te hebben.

Wat ontbrak was zoals hier wel werd gemeld, dat het niet alleen grondgebied gaat over of alles stilstaat zo'n beetje qua vooruitgang. De Russische vloot in het gebied, al het materiaal dat ze verliezen versus wat ze bij kunnen fabriceren. Hun economie.

Tevens qua verhalen aan het front, het is logisch dat mensen die hij daar spreekt het zo ervaren als het daar nauwelijks vooruitgang is qua terrein. Lokaal voel je dat helemaal, dat was ook zo bij Bakhmut toen. Maar het is de vraag of die mensen het grotere plaatje kunnen zien bij zo'n oorlog. Waar en hoe je de Russen wel kleiner aan het maken bent. Wat dat betreft is die uitspraak van Zahluzny over patstelling, geheid bedoeld om meer wapens te krijgen, meer schadelijk dan helpend. Mensen die moe zijn of al hun twijfels hadden laat je de moed in de schoenen zakken.
  donderdag 9 november 2023 @ 18:58:40 #191
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211245793
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 22:52 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Er wonen hooguit vier keer zoveel mensen in Rusland als in Oekraïne, dus de Russische strategie om gewoon iedereen maar naar voren te sturen in de hoop dat ze op het einde meer mensen hebben gaat hem ook niet worden.
Helaas bulshit dat er een loss is van 1:5 Oekraiene Rus verhouding.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_211246322
quote:

[..]
Was wel interessant ja.

Die geluiden zijn in ieder geval al hoorbaar.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211246357
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 16:28 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dat is juist het doel van die idioten en Medvedev, zo extreem en krankzinnig mogelijke dingen roepen dat de werkelijke acties van Putin/Rusland redelijk lijken. En voor de Russen die alleen Russische media consumeren is het kneden van de psyche.
Het zegt ook wel iets over de intellectuele capaciteiten van een volk wanneer zulke absurdistische drek er als zoete koek in gaat.
  donderdag 9 november 2023 @ 19:36:16 #194
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_211246516
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Die geluiden zijn in ieder geval al hoorbaar.
Ja, van flapdrollen zoals jij :') .
Niet bepaald een fatsoenlijke graadmeter.
pi_211246533
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:36 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ja, van flapdrollen zoals jij :') .
Niet bepaald een fatsoenlijke graadmeter.
Heb je het nieuws niet gelezen?

https://www.nbcnews.com/n(...)e-sources-rcna123628
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211247110
quote:
Oekraine weet van niets, de VS ook niet.
pi_211247320
quote:
Hier brand ik mij geen 2e keer aan :D
pi_211247491
quote:

[..]
Was wel interessant ja.

Het verschil is dat Oekraine weinig keuze heeft, zij worden aangevallen. Veel interessanter is de steun onder de bevolking bij de agressor staat. Zij hebben immers wél een keuze.

Wat dat betreft is het intersessant dat rusland het leger als een strafkamp gebruikt.
pi_211248018
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 16:28 schreef Ulx het volgende:
Bij Krynky heeft de AFU een helikopter ingezet tegen de Russen.

[ twitter ]
Ik moest ff zoeken maar deze Oekrainsche heli heeft ongeleide raketten afgeschoten boven de linker/oostelijke oever van de Dnipr. Direct op russische posities.
  donderdag 9 november 2023 @ 21:05:30 #200
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211248218
Damn... enerzijds gaan de Russen zware verliezen lijden, anderzijds met zulke aantallen is het aantal Ukrainse manschappen en wapens waarschijnlijk niet genoeg om ze tegen te houden...

https://www.reddit.com/r/(...)or_major_assault_on/
40,000 Russian troops poised for major assault on Avdiivka
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')