Toch maar niet de leeftijd van het stemmen verlagen naar 16 jaarquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:28 schreef Nober het volgende:
Scholieren stemmen PVV en FvD.
[ afbeelding ]

Denk 7%quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:28 schreef Nober het volgende:
Scholieren stemmen PVV en FvD.
[ afbeelding ]

Links als in SP, GL/PVDA, maar ook die andere partijen die op dezelfde voet verder gaan als het tot nu toe gaat.quote:

Hij was ook bij Ongehoord Nederland vorige week dinsdag en een dag daarvoor bij blckbx als je fan bent.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:01 schreef verni het volgende:
Lef heeft de meeste indruk gemaakt tijdens het slot debat

Idem.quote:

Heeft hij dit uitgesproken of twijfelt hij nog.quote:

Morgen gewoon een dobbelsteen opgooien?quote:Op woensdag 22 november 2023 00:13 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zweef nog ergens tussen 5 a 6 partijen uit alle kanten van het politieke spectrum

Sterkte met het uitkiezen van je sokken morgenochtend.quote:Op woensdag 22 november 2023 00:13 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zweef nog ergens tussen 5 a 6 partijen uit alle kanten van het politieke spectrum

Jajaja.. het was een eenmansregering etc etc.quote:Op woensdag 22 november 2023 06:17 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik hoop van harte dat de VVD niet de grootste wordt.
Wat voor signaal geef je als kiezer dan af? Je kan ons voorliegen, verneuken en alles om zeep helpen in dit land. Want we stemmen toch wel op de VVD. Slecht en dom om dat te doen. Maar er zijn veel domme mensen in dit land blijkbaar, of je bulkt in het geld en de rest laat je koud.

Dom zijn ze vaak niet eens. Maar een zekere mate van oppervlakkig, met een flink ego, is in die hoek niet zeldzaam.quote:Op woensdag 22 november 2023 06:17 schreef Seeburg54 het volgende:
Wat voor signaal geef je als kiezer dan af? Je kan ons voorliegen, verneuken en alles om zeep helpen in dit land. Want we stemmen toch wel op de VVD. Slecht en dom om dat te doen. Maar er zijn veel domme mensen in dit land blijkbaar, of je bulkt in het geld en de rest laat je koud.

Als mkb’er heb ik weinig andere keus. Ik heb weinig zin om nóg meer belasting te gaan betalen, op een gegeven moment is het wel klaar.quote:Op woensdag 22 november 2023 06:17 schreef Seeburg54 het volgende:

Heb je wel verkiezingsprogramma’s en doorrekeningen gezien?quote:Op woensdag 22 november 2023 06:15 schreef Rene het volgende:
Ik weet het niet. Of voor mezelf of voor de arremoe en zo. Klinkt lullig maar zo is het wel.

Hoe heeft die belasting en regeldruk zich de afgelopen 13 jaar ontwikkeld met de VVD als dominante partij in de coalities?quote:Op woensdag 22 november 2023 06:56 schreef XSbig het volgende:
[..]
Als mkb’er heb ik weinig andere keus. Ik heb weinig zin om nóg meer belasting te gaan betalen, op een gegeven moment is het wel klaar.

Dan zit je bij de VVD echt verkeerd hoor. Die komen alleen op voor de belangen van het grootbedrijf en multinationals.quote:Op woensdag 22 november 2023 06:56 schreef XSbig het volgende:
[..]
Als mkb’er heb ik weinig andere keus. Ik heb weinig zin om nóg meer belasting te gaan betalen, op een gegeven moment is het wel klaar.

SP?quote:Op woensdag 22 november 2023 06:15 schreef Rene het volgende:
Ik weet het niet. Of voor mezelf of voor de arremoe en zo. Klinkt lullig maar zo is het wel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |