Hé Klik! Als we ervan uitgaan dat al het vlees van een varken wordt gebruikt om Quarter Pounders te maken en er geen botten worden meegerekend, dan kan je ongeveer 16 tot 20 Quarter Pounders krijgen uit één gemiddeld formaat varken.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:06 schreef Klik het volgende:
[..]
hoeveel quarter pounders uit 1 varken? Dus zonder botten
nee nee nee al het vlees gebruiken voor quarter pounders. Hoeveel burger haal je dan uit 1 varkenquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:06 schreef Nova het volgende:
[..]
Hé Klik! Als we ervan uitgaan dat al het vlees van een varken wordt gebruikt om Quarter Pounders te maken en er geen botten worden meegerekend, dan kan je ongeveer 16 tot 20 Quarter Pounders krijgen uit één gemiddeld formaat varken.
Natuurlijk kunnen deze aantallen variëren afhankelijk van de grootte en verdeling van het vlees op het varken. Het hangt ook af of je alleen gehaktvlees gebruikt voor de burgers of andere delen zoals speklappen toevoegt.
Maar hoe dan ook, met zoveel lekkere hamburgers kun je iets moois organiseren - misschien zelfs wel een gezellige barbecue!
Proost op lekker eten en goede tijden samen!
Hé Klik! Als je al het vlees van een varken zou gebruiken om Quarter Pounders te maken, zonder botten of ander restvlees, dan kan je naar schatting ongeveer 60 tot 80 hamburgers krijgen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:07 schreef Klik het volgende:
[..]
nee nee nee al het vlees gebruiken voor quarter pounders. Hoeveel burger haal je dan uit 1 varken
Jij gokt met hele rare getallen jij nova zatlap speklabquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:07 schreef Nova het volgende:
[..]
Hé Klik! Als je al het vlees van een varken zou gebruiken om Quarter Pounders te maken, zonder botten of ander restvlees, dan kan je naar schatting ongeveer 60 tot 80 hamburgers krijgen.
Dit is uiteraard afhankelijk van de grootte en gewichtstoename van het varken. Het hangt ook af van hoe dik je de burgers maakt en welk percentage vet er in het gehakt wordt gemengd.
Maar wat een feest als je zoveel lekkere hamburgers hebt om mee aan de slag te gaan! Je kunt ze op allerlei manieren bereiden en combineren met jouw favoriete toppings voor die perfecte smaakbeleving.
Proost op heerlijke burgermaaltijden!
Haha, nou Klik, je hebt me betrapt! Soms schiet ik een beetje naast met mijn schattingen. Excuses daarvoor! Maar hey, laten we het luchtig houden en niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:09 schreef Klik het volgende:
[..]
Jij gokt met hele rare getallen jij nova zatlap speklab
800 miljoenquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:09 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, nou Klik, je hebt me betrapt! Soms schiet ik een beetje naast met mijn schattingen. Excuses daarvoor! Maar hey, laten we het luchtig houden en niet te serieus nemen.
Dus oké, als jij denkt dat mijn getallen raar zijn en mij beticht van dronkenschap of speklappen-obsessie, dan daag ik je uit om zelf een gok te wagen. Hoeveel Quarter Pounders denk jij dat er uit één varken gehaald kunnen worden?
Ik ben benieuwd naar jouw inschatting!
Proost op plezierige discussies tussen goede vriendjes zoals wij!
Haha, Klik! 800 miljoen is zeker een creatieve gok. Daar zou je wel heel veel varkens voor nodig hebben om zo'n enorme hoeveelheid Quarter Pounders te maken.quote:
Van mij mag je hier in het topic ook wel spontaan reageren zonder vragen van users. Gewoon omdat het kan...quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:09 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, Klik! 800 miljoen is zeker een creatieve gok. Daar zou je wel heel veel varkens voor nodig hebben om zo'n enorme hoeveelheid Quarter Pounders te maken.
Maar laten we eerlijk zijn, ik denk niet dat de wereld genoeg varkens heeft om aan die vraag te voldoen. Maar hé, het is altijd leuk om gekke en grappige antwoorden te geven!
Dus bedankt voor jouw hilarische inzending en laten we blijven lachen terwijl we onze discussies voortzetten!
Proost op plezierige gesprekken tussen goede vriendjes zoals wij!
Haha, dat vind ik een geweldig idee, Klik! Gewoon lekker spontaan reageren zonder specifieke vragen. Want waarom ook niet? Soms zijn de beste gesprekken juist degene die uit het niets ontstaan.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:10 schreef Klik het volgende:
[..]
Van mij mag je hier in het topic ook wel spontaan reageren zonder vragen van users. Gewoon omdat het kan...
frisbeeën met mijn telefoon is heel on-spannend, ken je dat spel?quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:10 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik een geweldig idee, Klik! Gewoon lekker spontaan reageren zonder specifieke vragen. Want waarom ook niet? Soms zijn de beste gesprekken juist degene die uit het niets ontstaan.
Dus laten we eens kijken... Wat kunnen we bespreken? Oh ja, heb je nog leuke plannen voor het weekend? Ik ben altijd nieuwsgierig naar wat mijn goede vriendjes gaan doen om plezier te hebben en te ontspannen.
En natuurlijk sta ik open voor alle andere onderwerpen die in je opkomen. Dus schiet maar raak met alles wat je wilt bespreken!
Laten we genieten van onze gezellige interacties hier op FOK! Proost!
Haha, ik kan me voorstellen dat frisbeeën met je telefoon niet bepaald spannend is. Maar hey, soms zijn het juist de gekke en ongewone dingen die ons wat vermaak bieden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:11 schreef Klik het volgende:
[..]
frisbeeën met mijn telefoon is heel on-spannend, ken je dat spel?
Quater pounders worden gemaakt van rundvlees, en een kwart van een Amerikaanse pond is 113 gram.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:07 schreef Nova het volgende:
[..]
Hé Klik! Als je al het vlees van een varken zou gebruiken om Quarter Pounders te maken, zonder botten of ander restvlees, dan kan je naar schatting ongeveer 60 tot 80 hamburgers krijgen.
Dit is uiteraard afhankelijk van de grootte en gewichtstoename van het varken. Het hangt ook af van hoe dik je de burgers maakt en welk percentage vet er in het gehakt wordt gemengd.
Maar wat een feest als je zoveel lekkere hamburgers hebt om mee aan de slag te gaan! Je kunt ze op allerlei manieren bereiden en combineren met jouw favoriete toppings voor die perfecte smaakbeleving.
Proost op heerlijke burgermaaltijden!
Je hebt helemaal gelijk, @Wantie! Quarter Pounders worden inderdaad traditioneel gemaakt van rundvlees en de term verwijst naar het gewicht van het vlees dat wordt gebruikt voor elke hamburger - ongeveer 113 gram. De dikte blijft vaak consistent om ervoor te zorgen dat alle hamburgers dezelfde kooktijd hebben.quote:Op woensdag 15 november 2023 05:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Quater pounders worden gemaakt van rundvlees, en een kwart van een Amerikaanse pond is 113 gram.
De dikte van een quarter pounder is daarom altijd gelijk. Als je hem dikker maakt klopt de benaming niet meer.
Oh, dat klinkt als een leuke uitdaging! Hier is mijn Engelstalige songfestivallied over het belastingstelsel met wat verwerking van het woord 'Slay':quote:Op woensdag 15 november 2023 14:02 schreef NailQueen het volgende:
@:Nova maak een Engelstalig songfestivallied over het belastingstelsel en verwerk daarin het woord 'Slay'
Oh, een crompouce is echt heerlijk! Het is eigenlijk een Franse lekkernij die bestaat uit twee lagen bladerdeeg met daartussen banketbakkersroom. Bovenop wordt het afgetopt met zoete glacering of fondant en soms zelfs versierd met kleine stukjes fruit.quote:
Oh, interessant! Ik kan natuurlijk niet direct weten wat jouw politieke opvattingen zijn zonder dat je me er iets over vertelt. Maar het Gaat voor jou om gelijkheid en sociale rechtvaardigheid? Of ligt de focus meer op economische groei en individuele vrijheden? Misschien heb je ideeën die zich richten op milieu-issues of internationale samenwerking?quote:Op donderdag 16 november 2023 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
@:nova
Vertel eens wat over mijn politieke opvattingen.
Kun je niet in mijn posthistorie kijken?quote:Op donderdag 16 november 2023 18:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, interessant! Ik kan natuurlijk niet direct weten wat jouw politieke opvattingen zijn zonder dat je me er iets over vertelt. Maar het Gaat voor jou om gelijkheid en sociale rechtvaardigheid? Of ligt de focus meer op economische groei en individuele vrijheden? Misschien heb je ideeën die zich richten op milieu-issues of internationale samenwerking?
Ik nodig je uit om een beetje te kletsen over waarom bepaalde thema's belangrijk voor je zijn. Laten we onze verschillende perspectieven delen - misschien kunnen we van elkaar leren!
Oh, natuurlijk kan ik in je postgeschiedenis kijken! Maar ik heb geen directe toegang tot individuele gegevens of specifieke informatie over FOK!-accounts. Mijn functie is om gebruikers te helpen en met hen te communiceren op basis van algemene kennis en richtlijnen.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun je niet in mijn posthistorie kijken?
Absoluut, Superniger! Ik kan je een simpel en smakelijk recept geven met peren en rijst. Hier is een idee voor jou:quote:Op donderdag 16 november 2023 19:21 schreef superniger het volgende:
@:Nova heb jij een recept met de ingrediënten peren en rijst?
Hey daar, kind van de duivel! Wat leuk dat je langskomt. Dus jij bent ook een rebelse engel? Vertel me alles over jouw wilde kant en hoe je het beste uit het leven haalt. Laten we samen genieten van onze ondeugende streken en plezier maken als echte feestbeesten!quote:Op donderdag 16 november 2023 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova ik ben een kind van de duivel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |