Rutte had zich wel staande kunnen tegenover Omzigtquote:Op zondag 5 november 2023 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grappig, letterlijk alle anderen hier vinden Yesilgoz juist zwak.
Dat was iets waar hij zeker goed in was, debatterenquote:Op zondag 5 november 2023 22:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rutte had zich wel staande kunnen tegenover Omzigt
DIlan doet het ieder geval beter dan Sophie Hermans, want die kan er echt niks van.quote:Op zondag 5 november 2023 22:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat was iets waar hij zeker goed in was, debatteren
Daar willen inmiddels bijna alle partijen vanafquote:Op zondag 5 november 2023 22:37 schreef Nexum het volgende:
Ik ga stemmen op de partij die de plastic toeslag afschaft.
Dat wordt popcorn. Omtzigt binnen een paar maanden overspannen thuis, omdat ie totaal niet kan samenwerken en ook nog een partij met gelukszoekers te managen heeft.quote:Op zondag 5 november 2023 22:39 schreef -XOR- het volgende:
Omtzigt wordt de volgende premier, u las het hier.
Zolang het iemand is die wel herinneringen heeft vind ik alles primaquote:Op zondag 5 november 2023 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Omtzigt blijft toch eigenlijk helemaal niks zeggen. Plannen niet doorrekenen, niet willen zeggen of ie het torentje in gaat of wie er dan wel straks naar Macron en Scholz toe mag om NL te vertegenwoordigen.
Onbegrijpelijk dat je zo iemand dan als kiezer de sleutels wilt gaan geven als grootste partij. Voor je het weet zit je met een soort Mona Keizer 2.0 opgescheept als premier.
Dit is je persoonlijke voorkeur en lichte angst voor een andere partij die de grootste wordt dat spreekt. Dat hele concrete boeit mij persoonlijk echt niets, ik wil gewoon een partij waar ik op kan vertrouwen. Dan zit je bij jouw partij helemaal verkeerd na 12 jaar afbraakbeleid.quote:Op zondag 5 november 2023 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Omtzigt blijft toch eigenlijk helemaal niks zeggen. Plannen niet doorrekenen, niet willen zeggen of ie het torentje in gaat of wie er dan wel straks naar Macron en Scholz toe mag om NL te vertegenwoordigen.
Onbegrijpelijk dat je zo iemand dan als kiezer de sleutels wilt gaan geven als grootste partij. Voor je het weet zit je met een soort Mona Keizer 2.0 opgescheept als premier.
Je vat hiermee dit hele topic wel goed samen.quote:Op zondag 5 november 2023 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is je persoonlijke voorkeur en lichte angst voor een andere partij die de grootste wordt dat spreekt
Ja op de VVD vertrouwen na dat afbraakbeleid snap ik ook nietquote:Op zondag 5 november 2023 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is je persoonlijke voorkeur en lichte angst voor een andere partij die de grootste wordt dat spreekt. Dat hele concrete boeit mij persoonlijk echt niets, ik wil gewoon een partij waar ik op kan vertrouwen. Dan zit je bij jouw partij helemaal verkeerd na 12 jaar afbraakbeleid.
Dit is gewoon het CDA.quote:Op zondag 5 november 2023 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Hij wil geen premier worden, maar laat dat niet merken omdat dat stemmen kost. Daar prik je toch wel doorheen mag ik hopen?quote:Op zondag 5 november 2023 22:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is gewoon het CDA.
Van alles niets en van alles een beetje gebakken lucht.
En dat hij gewoon niet zegt dat hij premier wil worden of niet, je zou toch verwachten dat dit door kiezers afgestraft gaat worden?
Daarvan hoop ik ook gewoon dat de partijen het eens zijn op de wappies na.quote:Op zondag 5 november 2023 22:46 schreef timmmmm het volgende:
Klimaat vind ik dan weer niet zo interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |