Door Singapore heeft RB voor volgend jaar in ieder gevel nog uit een uitdagingquote:Op zondag 5 november 2023 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Ze halen met Max het maximale uit ieder weekend (op Singapore na)
Ik vond het wel leuk.quote:Op zondag 5 november 2023 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
Dit weekend was ik verrast dat Mercedes zo'n grote mispeer maakte
Het enorme verval in een race, zowel gisteren als vandaag, is wel bizarquote:Op zondag 5 november 2023 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
Vond ik ook vreemd. Mercedes dacht op dit circuit mee te strijden voor beide winsquote:Op zondag 5 november 2023 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
China keert ook weer terugquote:Op zondag 5 november 2023 22:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Door Singapore heeft RB voor volgend jaar in ieder gevel nog uit een uitdaging
Leuk circuit, minder leuk landquote:
Ligt aan je doelstellingen, voor Hamilton is die 8e WK een doel, Max is daar (nog) niet mee bezig.quote:Op zondag 5 november 2023 22:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat laatste hebben coureurs (of sporters in het algemeen) wel vaker gezegd om dan nog steeds mee te doen als ze achterin de 30 zijn
Max vindt dat hij al hoogste heeft bereikt met die eerste wk-titelquote:Op zondag 5 november 2023 23:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ligt aan je doelstellingen, voor Hamilton is die 8e WK een doel, Max is daar (nog) niet mee bezig.
En Max gaat pas bij Red Bull weg als hij de zekerheid heeft van een winnende auto en die zekerheid kan geen enkel team bieden, ook Red Bull niet.
En Max stop tzt. bij Red Bull, waar moet hij heen? Mercedes en Ferrari zijn niet echt opties.
Ferrari is niet snel genoeg en als Max straks naar Hamilton zou moeten rijden dan gaat dat ook problemen opleveren.
Na Red Bull kan Max beter stoppen, dan is het hoogste bereikt.
Perezgodquote:
Jup, en sindsdien heeft hij er ook veel meer lol in, rijdt meer ontspannen.quote:Op zondag 5 november 2023 23:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max vindt dat hij al hoogste heeft bereikt met die eerste wk-titel
Kan je de dragrace van paar jaar terug nog herinneren?quote:
Zeker.quote:Op zondag 5 november 2023 23:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je de dragrace van paar jaar terug nog herinneren?
Weet je ook welke 2 coureurs?quote:
Pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere Gaslyquote:Op zondag 5 november 2023 23:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je de dragrace van paar jaar terug nog herinneren?
quote:Op zondag 5 november 2023 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaslygod pakte Hamilton op de lijn
Ik geloof dit niet.quote:Op zondag 5 november 2023 23:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jup, en sindsdien heeft hij er ook veel meer lol in, rijdt meer ontspannen.
En Max heeft ook gezegd dast hij over een paar jhaar zou willen stoppen.
Kan natuurliujk nog wel een hoop gebeuren in de komende jaren maar het doel om WK te worden is al bereikt, de rest is extra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |