Max ruins everythingquote:
Pas over 2 wekenquote:
Leuke fotoquote:
Lijkt me dat alle teams die transponder zo ver mogelijk naar voren zullen plaatsen , juist om dit soort zaken te voorkomen.quote:Op zondag 5 november 2023 20:34 schreef hole1988 het volgende:
Will Buxton heeft ooit uitgelegd dat de teams zelf mogen bepalen waar ze de transponder in de auto plaatsen. Dus wil je echt zien wie er als eerste over de finish is heb je de fotofinish nodig en die schijt aanwezig te zijn.
Oh ja....foutjequote:
Je bent iets enthousiastquote:
hmmm das wel een deceptiequote:
Beter dan Leclerc die voor de race al van de baan reedquote:Op zondag 5 november 2023 20:39 schreef Nizno het volgende:
Max reed bijna de baan af omdat hij de finish van Per en Alo aan het kijken was
Zou een fantastische crash zijn geworden.quote:Op zondag 5 november 2023 20:39 schreef Nizno het volgende:
Max reed bijna de baan af omdat hij de finish van Per en Alo aan het kijken was
true thatquote:Op zondag 5 november 2023 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Beter dan Leclerc die het voor de race al van de baan reed
Ja ik zit er helemaal in nu...had van mij volgende week wel gemogenquote:
Fourth header is teveel van goeie voor de coureurs en engineersquote:Op zondag 5 november 2023 20:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik zit er helemaal in nu...had van mij volgende week wel gemogen
Misschien kan hij in de toekomst kijkenquote:Op zondag 5 november 2023 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
true that
maar die keek niet naar Alo en Per die een fotofinish hadden
GP is zo lekker droogquote:Op zondag 5 november 2023 20:41 schreef Sodemieters het volgende:
Wel leuk, dat zingen. Max die eerst niet wil, het dan toch maar doet. En dan GP op de boardradio 'yeah, don't give up your dayjob'.
en op weg naar Lourdesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |