Dan ben ik er al lang en breed uitquote:Op zondag 5 november 2023 23:54 schreef SiGNe het volgende:
Las Vegas om 7 fucking uur 's ochtends.. dat wordt weer een weekendje de nachten doorhalen
Het kwam dit weekend ook regelmatig op borden boven de baan voorbij.quote:Op maandag 6 november 2023 00:39 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Vorig weekend dat ze het zo lekker constant in beeld brachten tijdens de race
Leuk cadeauquote:Op maandag 6 november 2023 01:01 schreef THEFXR het volgende:
ken een gast via een forum, die dit dus kado kreeg en ik wacht nog op antwoord wat ze vrouw zei, want het was alleen een ticket voor hem![]()
![]()
.
The three-day Bellagio Fountain Club tickets cost $11,247 per person (inclusive of taxes and fees)
https://newsroom.mgmresor(...)es-now-available.htm
vind dit soort "avond" races (zoals Mex, Bra en Tex) wel fijn kan je idd nog wat met je dag doen en savonds lekker op de bank.quote:Op zondag 5 november 2023 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb volledig genoten van mijn dag hoor.
dat is echt te vroegquote:Op maandag 6 november 2023 08:43 schreef nils7 het volgende:
[..]
vind dit soort "avond" races (zoals Mex, Bra en Tex) wel fijn kan je idd nog wat met je dag doen en savonds lekker op de bank.
6 uur is alleen net wat vroeg.
Waarom niet meelezen vanaf het begin van de race hier? Zo heb ik dat ook gedaan (als altijd als ik een race mis), geen spoilers en alles meekrijgen.quote:Op zondag 5 november 2023 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat niemand mij gaat quoten en dan wat weg geeft. En nu ook dit gezegd heb, ga ik helemaal van FOK! af, want ik ken het gespuis hier
Doe ik heel soms, maar meestal gewoon lekker de race onbezorgd kijken.quote:Op maandag 6 november 2023 09:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waarom niet meelezen vanaf het begin van de race hier? Zo heb ik dat ook gedaan (als altijd als ik een race mis), geen spoilers en alles meekrijgen.
waat staat de GOAT titel op wiki ?quote:Op zondag 5 november 2023 22:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De 7 titels blijven staan op Wikipedia volgens Toto
Heb altijd het forum erbij, gewoon naar de post tijd gaan wanneer de race begint en je kan zo door.quote:Op maandag 6 november 2023 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik heel soms, maar meestal gewoon lekker de race onbezorgd kijken.
En voor volgend jaar heeft Red Bull wel upgrades in de pijplijn.quote:Op maandag 6 november 2023 00:27 schreef Tijn het volgende:
Het is toch niet normaal in wat voor vorm Verstappen en RBR zijn. Moeilijk voor te stellen dat iemand daar volgend jaar serieus de concurrentie mee aan kan gaan. Een race winnen zit er misschien wel in voor McLaren, Ferrari, Aston Martin, Mercedes. Maar meer winnen dan Max...? Ik zie het niemand doen.
En het hoogste percentage gewonnen punten ten opzichte van het maximaal te behalen punten.quote:Op maandag 6 november 2023 08:09 schreef DeeBee het volgende:
Enige wat dit jaar zo'n beetje nog te pakken valt is een zege op een nieuwe track en het legendarische McLaren record van percentueel gezien hoogste aantal zeges (15/16), daarvoor zal RBR de laatste twee GP ook moeten winnen om op 21/22 te komen.
zag je in 2021 toch al........alhoewel hij er toen echt hard voor heeft moeten vechten, en hij had wat "pech"quote:Op maandag 6 november 2023 09:54 schreef Questular het volgende:
Ik denk dat Max zelf zo goed is dat je als ander team ook niet genoeg hebt aan een auto die net zo goed is als de RB want dan maakt Max zelf het verschil wel.
Mwoa, ook niet veel slechter dan de Mercedes.... in Baku bijvoorbeeld waren de Red Bulls toch veruit de snelsten (Perez hield Verstappen prima bij (ondanks mislukte pitstop)quote:Op maandag 6 november 2023 10:10 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
zag je in 2021 toch al........alhoewel hij er toen echt hard voor heeft moeten vechten, en hij had wat "pech"
Bahrein, silverstone, baku.....maar de RB was toen echt niet de beste auto.
Voor die stat staan er een paar op 100%, o.a. Ascari en Jim Clarke, al waren dat ook seizoenen met schrapresultaten zie ik. Geeft ook wel aan dat vergelijkingen en stats soms wat mank gaan, maar qua moderne seizoenen is dit veruit het beste qua puntentotaal en percentage ja.quote:Op maandag 6 november 2023 10:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En het hoogste percentage gewonnen punten ten opzichte van het maximaal te behalen punten.
Dat record heeft Schumacher 84% (Vettel 83%) maar dat kan Verstappen eigenlijk niet meer ontgaan want Verstappen heeft nog maar vier punten nodig
Dit is historisch en waarschijnlijk gaan we dit ook nooit meer zien. Records kunnen altijd verbroken worden maar het zegt al genoeg dat nu pas het record van Ascari er aan gaat. Je moet hierna waarschijnlijk tegen of boven de 90% gaan halen wat schier onmogelijk is met meer dan 20 races per seizoen.quote:Op maandag 6 november 2023 10:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Voor die stat staan er een paar op 100%, o.a. Ascari en Jim Clarke, al waren dat ook seizoenen met schrapresultaten zie ik. Geeft ook wel aan dat vergelijkingen en stats soms wat mank gaan, maar qua moderne seizoenen is dit veruit het beste qua puntentotaal en percentage ja.
Ja, uiteraard. Het juk van de penalties is dan verdwenen, plus natuurlijk dat ze gewoon weer met een nieuwe auto gaan komen volgend jaar die een evolutie van deze zal zijn. De concurrentie moet echt met een hele grote stap komen willen ze RBR naar de kroon willen steken.quote:Op maandag 6 november 2023 09:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En voor volgend jaar heeft Red Bull wel upgrades in de pijplijn.
Die penalty hebben ze denk ik meer last van gehad voor de 24 auto dan voor deze maar de grote voorsprong is dat ze weten wat ze doen en de anderen eigenlijk nog steeds niet, al lijkt McLaren op de juiste weg.quote:Op maandag 6 november 2023 11:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Het juk van de penalties is dan verdwenen, plus natuurlijk dat ze gewoon weer met een nieuwe auto gaan komen volgend jaar die een evolutie van deze zal zijn. De concurrentie moet echt met een hele grote stap komen willen ze RBR naar de kroon willen steken.
Maar ik denk ook dat er nog meer pace in de RB19 zit dan we tot nu toe gezien hebben, want Max hoeft eigenlijk zelden alles te geven. Hij behoudt vaak een gap van 4 a 5 seconden naar P2, wat aangeeft dat-ie aan het managen is. Wie weet hoe hard-ie echt kan als-ie onder druk komt te staan.
Wat is er serieus nou leuk aan Shanghai?quote:
Je moet nog dominanter zijn qua coureur en auto dan Ascari, Schumacher, Vettel, Hamilton en Verstappen over een seizoen van 24-25 races.quote:Op maandag 6 november 2023 11:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dit is historisch en waarschijnlijk gaan we dit ook nooit meer zien. Records kunnen altijd verbroken worden maar het zegt al genoeg dat nu pas het record van Ascari er aan gaat. Je moet hierna waarschijnlijk tegen of boven de 90% gaan halen wat schier onmogelijk is met meer dan 20 races per seizoen.
In de races heeft de RB zeker nog wel meer snelheid dan dat ze nu laten zien. Probleem is wel dat ze het nu al vaak moeilijk hebben met de kwalificaties, dus als ze daar dan bijv. constant op plek 3 of lager moeten beginnen dan kan dat in sommige situaties best lastig zijn, maar over het algemeen zie ik niemand het RB echt moeilijk maken de komende twee jaar.quote:Op maandag 6 november 2023 11:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Het juk van de penalties is dan verdwenen, plus natuurlijk dat ze gewoon weer met een nieuwe auto gaan komen volgend jaar die een evolutie van deze zal zijn. De concurrentie moet echt met een hele grote stap komen willen ze RBR naar de kroon willen steken.
Maar ik denk ook dat er nog meer pace in de RB19 zit dan we tot nu toe gezien hebben, want Max hoeft eigenlijk zelden alles te geven. Hij behoudt vaak een gap van 4 a 5 seconden naar P2, wat aangeeft dat-ie aan het managen is. Wie weet hoe hard-ie echt kan als-ie onder druk komt te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |