quote:
Heb jij wel eens dat je online een heleboel ongezonde dingen zit te bestellen?quote:
Nee, eigenlijk nooitquote:Op zondag 5 november 2023 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens dat je online een heleboel ongezonde dingen zit te bestellen?
Ongezond, als in fastfood?quote:Op zondag 5 november 2023 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens dat je online een heleboel ongezonde dingen zit te bestellen?
Weet niet of ik het ga bestellen hoor,quote:Op zondag 5 november 2023 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nooitJij dus waarschijnlijk wel
Nee, ongezond als in chips, snoep, frisdrank, etc.quote:
O in die verleiding zal ik niet snel komen hou niet van frisdrank ,drink altijd spa roodquote:Op zondag 5 november 2023 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of ik het ga bestellen hoor,
lijst is al wel lang
[..]
Nee, ongezond als in chips, snoep, frisdrank, etc.
Dat valt mee dan ja.quote:Op zondag 5 november 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O in die verleiding zal ik niet snel komen hou niet van frisdrank ,drink altijd spa rood
Chips hou ik niet zo van en van snoep hou ik het bij chocolade en lekkere bonbons, maar dan wel allemaal puur en niet met die zoete fruitvullingen.
Maar goed ook, was jij niet aan het afvallen?quote:Op zondag 5 november 2023 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt mee dan ja.
Zit nu allemaal spul te bekijken dat je hier niet zomaar krijgt
Rekening is me alleen veels te hoog
Het vallen deel luktquote:Op zondag 5 november 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed ook, was jij niet aan het afvallen?
quote:
quote:Op zondag 5 november 2023 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen in de sportschool
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op zondag 5 november 2023 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]moet je ook niet doen
Is je been/voet/enkel weer helemaal beter?
O dat is minder, even een val en hoppa.quote:Op zondag 5 november 2023 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet?
Uh, is weer zoals het was. Helemaal oke wordt het nooit meer.
En bij jou ook nog steeds alles oke?
als ik hem online hebt stuur ik een linkjequote:
Mijn voet heeft wat minder kracht, dat is juist het probleem. Val dus iets makkelijker.quote:Op zondag 5 november 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, even een val en hoppa.
Hier gaat het wel redelijk moet ik eerlijk zeggen/ Af en toe denk ik o nee... en gelukkig blijft het nee
Ziet er goed uitquote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef Prisha het volgende:
Hij is klaar. ik ben er blij mee![]()
[ link | afbeelding ]
thanks!quote:
Wauwquote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn voet heeft wat minder kracht, dat is juist het probleem. Val dus iets makkelijker.
De rest is goed geheeld.
Mooi zo
Zelf gemaakt Prisquote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leuk ! Interessant !quote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |