De Teamsprint is tenminste een werkend concept. Het lijkt misschien op de Team Pursuit, maar de nadruk ligt al op onderdelen waar je meer inhoud nodig hebt, dus dat de sprinters er een onderdeel bij krijgen is juist heel goed te verantwoorden.quote:Op zondag 12 november 2023 09:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Teamsprint kan er prima af inderdaad, dat is gewoon ploegenachtervolging maar dan korter, en verder niks anders.
quote:Op zondag 12 november 2023 09:59 schreef heywoodu het volgende:
Inderdaad een DQ voor Canada, jaaaaaaaaaa we hebben gewonnen
Ik geef het nog twee World Cups voordat landen door gaan hebben dat op kop gaan knallen vóór het ingaan van de laatste bocht de domst mogelijke tactiek is. Dan ga je dus krijgen dat er tijdens de races ingehouden gaat worden. Wat het vervolgens weer enorm random voor een uitslag maakt met verschillende heats en een totale uitslag op tijd omdat je maar net geluk moet hebben dat er in je heat een land zit dat wel dom op kop gaat rijden.quote:Op zondag 12 november 2023 09:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Het grootste bezwaar is dat dit gewoon gevaarlijk is. Het is wachten tot dat het ‘s goed misgaat.
Het wereldrecord gaat nooit meer verbroken worden.quote:Op zondag 12 november 2023 17:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geef het nog twee World Cups voordat landen door gaan hebben dat op kop gaan knallen vóór het ingaan van de laatste bocht de domst mogelijke tactiek is. Dan ga je dus krijgen dat er tijdens de races ingehouden gaat worden. Wat het vervolgens weer enorm random voor een uitslag maakt met verschillende heats en een totale uitslag op tijd omdat je maar net geluk moet hebben dat er in je heat een land zit dat wel dom op kop gaat rijden.
quote:
Bij schaatsers aanduwen heeft Kjeld hele andere ideeën.quote:Op zondag 12 november 2023 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kjeld vindt er het zijne van
Boos dat die niet met Kok mocht relayen van zijn vriendinquote:Op zondag 12 november 2023 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Een kapotte klok...quote:Op zondag 12 november 2023 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik ben het ook helemaal met hem eens.quote:
Mooi na het autootje rijden op zondagquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben het ook helemaal met hem eens.
Komend weekend overigens een schappelijker tijdstip, A groepen beginnen om 10u
Ook bijzonder om dan naar Azie te reizen voor maar 1 WB en dat op de slechtst bereikbare plek.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:21 schreef hhh38 het volgende:
De lotingen voor morgen zijn bekend: https://live.isuresults.eu/events/2024_CHN_0001/schedule
Leuk nieuws: Gao doet weer mee! Hij begint wel in de B-groep, maar als het goed is zien we hem in de 2e 500m in de A-groep. Jammer genoeg slaat Stolz deze WB dan weer over.
Hij schijnt in NL te gaan trainen nu. Vooral vreemd omdat de rest van Zaanlander juist heeft gekozen om alleen naar Beijing te gaanquote:Op donderdag 16 november 2023 12:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook bijzonder om dan naar Azie te reizen voor maar 1 WB en dat op de slechtst bereikbare plek.
Ze zouden ook de live streams eens kunnen updaten naar 2023, zodat we fatsoenlijk kunnen terugkijken.quote:
Ze zenden het weer niet op TV uit? Bij Japan kon ik me gezien de tijden daar nog iets bij voorstellen maar dit weekend zijn redelijk normale tijden.quote:
Nog minder dan in Japan, als ze van NPO1 Extra naar "Live NOS" gaanquote:Op donderdag 16 november 2023 16:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze zenden het weer niet op TV uit? Bij Japan kon ik me gezien de tijden daar nog iets bij voorstellen maar dit weekend zijn redelijk normale tijden.
Oh ja NPO1 Extra bestaat, heb even gekeken en daar staat die in het schema. Dus als het goed is wordt het in ieder geval daar uitgezonden.quote:Op donderdag 16 november 2023 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog minder dan in Japan, als ze van NPO1 Extra naar "Live NOS" gaan
Verbij tweede op 0,41.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:06 schreef heywoodu het volgende:
34,87 voor Gao en uiteraard winst in de B-groep.
Geen NPO Extra 1 vandaag?quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:04 schreef wimderon het volgende:
Streams terugkijken? Staat niet op de planning.
Dat is nog een understatementquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:05 schreef Idisrom het volgende:
In Beijing ook veel lege plekken op de tribunes.
Einde tijdperk Nederland.quote:
Jorien Voorhuis vindt dit niet leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |